هــــــــــــــــــــیژده

112. اگه دست من بود . . . (2)

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ب.ظ

واسه اینی که میخوام بگم نمیدونم تو چه جایگاهی باید باشم. مثلا خدا، پیامبر، رییس جمهور، وریز آموزش و پرورش یا یه معلم ابتدایی ساده تو یه روستای دور افتاده... ولی اگه دست من بود، یه قانون میذاشتم که همه ی همه ی همه ی هممممه ی آدمایی رو که من رهبرشونم رو مجاب میکرد که:

من نمیدونم میخوای چیکار کنی ولی یه کاری کن که تا حالا هیچکس نکرده. حتی مهم نیس خوب یا بد. مهم نیس تو چه سنی. مهم نیس بزرگ یا کوچیک فقط منحصر به فرد باش. یه کاری رو بکن که هیچکس تو جهان نکرده یا نتونه بکنه. یه کاری کن که وقتی اسمی از اون کار میاد اسم تو هم بیاد.

من و 99.9% آدمای دور و برم معمولی به دنیا می آییم و معمولی از دنیا میریم ولی اگه این قانون اجباری بود، مطمئنم که جهان این شکلی نبود.


امضا: 18 یک معمولیِ منحصر به فرد

نظرات  (۱۱)

سال نودوشش کاندید شو واسه ریاست جمهوری به شخصه با این دیدگاه بهت رای میدم قول میدم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دمت گرم :)
راهش رو بلدی؟ اجباری که ندونی چجوریه که نمی شه ...

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه راهی به ذهنم نمیرسه. تو پیشنهاد بده
در مورو معمولی بودن اکثر آدما قبول  
ولی بکم ترسناک نیس حرفت؟ مطمئنا اکثر آدما سمت منحصر به فرد های خوب نمیرن  
فکرشو بکن با این قانون چه جنایات خلاقانه و منحصر ب فردی که انجام نمیشد   
آدمیم دیگه....   آدمه و کرم درونش
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خوبه دیگه
قتل های متنوع
دزدی های منحصر به فرد و تخصصی
من زیاد بهش فکر میکنم...چون مامانم از وقتی 4سالم بوده اینو تو مغزم کرده بود که نباید عادی از دنیا بریم... وهمین دیشب دقیقا در یک چرخه فکری بی حاصل فهمیدم من نمیتونم با ادبیات و جامعه شناسی و فیلم و فلسفه به بشریت کمک کنم...هیچجوره نمیشه پس برم همون درس مزخزفمو بخونم تا شاید بتونم یه کار مفیدی تو این زندگی مزخرف بکنم.....
من کلی ساله بهش فکر میکنم اما نتونستم هیچ کار خاصی بکنم...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ادامه بده و تبدیل به یک دکتر خفن و منحصر بفرد بشو. دکتری که هر آدم زنده و سالمی رو به آدم مرده تبدیل میکنه :))
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۲ تــــآتـــــی
اینجوری وضعمون بدتر میشد :|

با کار خلاف و دزدی و کارهای بد (!!!) هم میشه منحصر ب فرد بود :|

این ک بدتره...بعضی آدما همین ک معمولی باشن ی لطف بزرگ ب عالم بشریت کردن


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ولی همه چیز خیلی هیجان انگیز تر میشد
تازه
به همون نسبت که خلاف متنوع بود کارهای خوب هم متنوع میشد
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۶ تـــــــــآتـــــــــــی
هیژِی من رادیو میخوام :| رسیدگی کن 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
منم میخوام ولی وقت نمیکنم بخدا
چشم حتما
ایـن حـرفت خوبه اما تـوی کشور ما عملی شدنی نیست متاسفانه 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بلی موافقم
البته واسه پولدار سانان هر کاری عملیه :)

خوبه دست تو نیست پس.

:)
کار های منحصر به فرد عالیه فقط اگه خوب باشه که دیگه ... ما طرفداریم :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ایول
هییییییییییییییییییییییژده هااااااااااااااای، هااااااااااااااااای هیییییییییییییییییییییییییژده، زنده ای!؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آره فک کنم. علائم حیاتی دارم ظاهرا...
سلام.چطوری ؟
ناپیدایی!!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
درگیر و مشغولم واقعا :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">