هــــــــــــــــــــیژده

111. مینیمال (1)

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ب.ظ
یه سری لذت های بسیار بسیار کوچیک و ریز وجود دارن که اینقد طبیعی و روزمره ان که اصن نمیشه پیداشون کرد. واسه امثال من که امیدی به لذات اخروی ندارن و صرفا جهت یادآوری این لذات دنیوی، یه سری پست های مینیمال به ثبت خواهند رسید. اغلب این مینیمال ها در کسری از ثانیه اتفاق می افتن و مجانی ان. پس با اندکی زیرکی میشه لذت بیشتری رو از زندگی استخراج کرد.

  • فقط یه عینکی میتونه درک کنه که چه لذتی داره وقتی که میخوای بخوابی عینکت رو در میاری. لحظه ی برداشتن عینک و تا کردن دسته هاش، خیلی لذت خوشمزه ایه.


  • زمان بندی بسیار دقیق و حرفه ای و برنامه ریزی مناسب برای زمان اولین هورت چایی. جوری که نه سرد شده باشه نه نیاز به فوت کردن باشه. اگه این اولین هورت، درست بعد از یه خواب عصرگاهی باشه لذتش لگاریتمی بیشتر میشه.


  • صبح باشه و بعد از استارت ماشینت ببینی بنزینش فوله. حس قدرت و غرور تمام وجود آدمو فرا میگیره.


  • قبل اینکه بری خونه ببینی که چراغ دم در روشنه. (بابام همیشه این لذت رو از من میگیره)


  • گاز محکم از بازوی خواهرزاده/برادرزاده. البته این مورد شرط سنی داره. طبق گزارشات واصله از شش ماهگی تا شصت سالگی لذت گزارش شده.


  • وارد شدن به جمعی که ری اکشن ورود، "بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه" یا "سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام" باشه


  • گرفتن یه پشه تو هوا و مواجه شدن با یه پشه ی قطع نخاع وقتی مشتتو وا میکنی.


  • پرت کردن هسته ی انواع میوه یا کاغذ مچاله شده در سطل آشغال. میزان لذت متناسب با فاصله س و نسبت عکس با دهنه ی سطل داره


  • انتخاب قاچی از هندونه/خربزه/طالبی و سایر صیفی جات که مثلثی نباشه. ینی قاچ از وسط باشه و منتهی به دو طرف آن صیفی نباشه


  • دیدن آدمی که منتظر باشه بهش سلام کنی. برآورده نکردن این استجابت لذت را دو چندان میکند.


  • پیدا کردن یه تیک عصبی یا یه تکیه کلام از مافوق. لذت این مورد در درآوردن ادای فرد مزبور جلوی سایر همکاران بدست میاد.


  • عبور بسلامت از یک پلیس کنترل سرعت در حالی که ماشین جلویی رو نگه میداره


  • خوابیدن تو اتاقی که پنجره ش بازه و هروقتی یه باد خنکی میاد. 

فعلا همینا بسه. خیلی از این موارد بلدم. همینا رو امتحان کنین تا موارد بعدی...



امضا: 18 غرق در لذات دنیوی

نظرات  (۲۶)

۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۶ آناهــیــ ـــتا
اپیکور سلام رسوند گف عاقاااااا خاروندن جای کش جوراب رو یادت رف
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کی سلام رسوند؟!

بزن قدش :)
پاسخ:
این دست 18 است که به سوی قد شما پرتاب شده است:
=====(  )
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ مستر نیمــا
اون عبور از پیش پلیش لذتش از همشون بیشتره
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حس سرقت مسلح از بانک مرکزی به آدم دست میده :)
مورد 4 تو خونه ما برعکسه چون این منم که این لذتو از بقیه میگیرم حتی از بابام چون قبل اینکه خونه بیاد و خاموشش کنه من خاموش کردم از سر شب یا بعضی وقتا نمیذارم اصلا روشن کنن
اونقدر که به خاموش بودن برق حساسم به هدر ندادن آب حساس نیستم :دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این خیلی بده
همیشه میگن آب هست ولی کم است
هیشوحت نمیگن برق هست ولی کم است
میگن برق هست، استفاده کنین تا کونتون با قبض های ما پاره بشه :))
به به حالم خوب شداصلا با این پست :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چه خوب :)
طبق محاسبات من شما الان یه چیزی حدود 8000سال توی اتش جهنم خواهی سوخت چون نه تنها خودت داری لذت میبری که دیگرانو هم تشویقه به لذت بردن میکنی😁
واسه عینکم ،صب که پا میشی چشاتو وا میکنی هیچی ملوم نیست بعد عینکتو میزنی بذتش به غایت بیشتره 😁
این وارد شدن به جمعم خیلی خوب بودخدایی😁تا حالا دقت نکرده بودم بش
منم یکی بلدم بگم ؟😁
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دیگه من اونقدا هم کور نیستم که بدون عینکی هیچی نبینم. اون موردی که تو گفتی یه تبصره س واسه چشم ضعیف های اساسی
شاشیدن بعد از کارای خاک بر سری....
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
والا ما که تجربه ش رو نداریم. ولی اگه لذت بخشه قبول میکنم :))
یعنی من هر بند رو خوندم گفتم " وای آره  " .

اینجاس که می گن " زندگی هنوز خوشگلیاشو داره :دی .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من واقعا شرمنده م. بخدا روی صحبتم با شما نیست...ولی ریدم تو زندگی ای که لذتش اینا باشه :))
خیلی باحال بودن :))
اون پشه هه از همه خنده دار تر بود :)))))
دیدن آدمی که...  بسیار بدجنسانه ست :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خط آخر کامنتت رو نفهمیدم!
بههههههههههههههههه سلااااااااااااااااااام , هیژده جووووووووون, از این وورااااااااا,چه عجب.نبودی برادر.کم پیدا بودی.
از بالا عینک نگاه کن بعد یهو از تو عینکم مقایسه کن :) البته بعضیا (من که نه که) چون دوست داشتن عینک دودی بزنن رفتم! لیزیک کردن! فکر کنم لیزیک بهتر باشه.لذتش بیشتر باشه.عینکی چهار چشمکی :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ما بچه بودم واسه عینکی ها میخوندیم:
عینکی لک به لکی
کونتو بذار تو نلبکی
ایشالا چشات به اندازه ی کفایت ضعیف میشه خودت این لذتو تجربه میکنی😂😂😂😂
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون از دعات!
:))
همه این عالین...عاشق این لذت هام
یک موردی که واسه من جذابه اینه که مامانم دیشب گفته باشه فرداناهار سوپ داریم،بیام خونه ببینم لازانیا پخته..ینی میرم فضاااااااااااااا
+
ازت واقعن ممنونم که این مینیمال هارو مینویسی که یادمون باشه هنوزم میتونیم خوشحال باشیم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خوشحال باش چون ادامه داره :)
هاهاها این پسر حاجی بی ادب فامیل ما  نیستاااا    :)) 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میدونم!
فامیل ماست :))
این شعره که خوندی.چجوری یعنی میشه گذاشت تو نعلبکی ؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خو اون موقع بچه بودیم کونمون تو نعلبکی جا میشد :)))
ها ها ها
روی صحبتم با همه کساییه که فک میکنن لیزیک بهتر از عینکه .
اقا 😁یه خوبی ای تو عینک هست که تو هیچی نیست.مثلا شما یه اشنا تو خیابون میبینی میخوای بش سلام ندی عینکتو در میاری و با خیال راحت رد میشی .بعد طرف به مامانت میگه دخترت منو دید سلام نداد بعد میگی إ ببخشید عینک نداشتم 😁😂
حالا اگه قدیم بود یه چیزی ولی الان تکنولوژی پیشرفت کرده ،(بگذریم که اگه الان قدیم بود لیزیک هم نمیشد کرد:)))) میدی عینک افتابیتو برات نمره میندازن .اگه ورزش خاصی هم میری عینک مخصوص ورزش هم هست که نمره داره 😁
خلاصه که تمام شرایط مهیاست (محیا؟)که شما عینکی بمونی .😂😁

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
همه حرفایی که زدی قبول. خب؟
ولی تا جایی که من میدونم سلام رو میکنن، نمیدن!

یعنی 18 عینکی میباشد؟ 

چند مورد از این لذتها رو تجربه کردم. حس خوبیه ^_^ 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بلی. عینکی است :)
on baaaaaaaaah salaaaaaaaaaaam az hamash behtare^^
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اونم خوبه :)
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۷ تــــــآ تــــی
:|
من چرا از این لذتا لذت نمیبرم :/ 
اصلا پتانسیلِ لذت بودن ندارن :/
{گرفتن یه پشه تو هوا و مواجه شدن با یه پشه ی قطع نخاع وقتی مشتتو وا میکنی.}
+من به شدت از حشرات می ترسم چطوری از این مورد لذت ببرم :|
+خاموش میخوندمت ، حس کامنت گذاشتن نبود !
+ســـــــــــلآم (با لحن خود هیژِی :D)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الان از پشه هم میترسی؟ عایا خودتو تو آینه دیدی؟ عایا یه پشه رو از نزدیک دیدی؟!!! خجالت بکش :))
+ روشن بخون. بهتره :)
پشه ها رو نکش -__- اونم خونه زندگى داره خب-__-
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
از دو حال خارج نیست:
1- تو گوشت تلخی و نیش پشه و خارش و ویزویز پشه ها رو تجربه نکردی
2- تو گوشت تلخی و نیش پشه و خارش و ویزویز پشه ها رو تجربه نکردی!

وگرنه من تا حالا کسی رو ندیدم که از این جانداران طرفداری کنه :)
یعنی تا حالا سلام رو ندادی؟😨مگه میشه؟😁
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه والا
سلام رو میکنن همیشه
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۹ مبهم الملوک
من  همیشه تیکه کلام بقیه رو میگیرم ....یه نوع مرض درونی دارم =)
در صورت مشاهده یک عدد پشه  که بسیور بسیور سمج و اعصاب خورد کن و فضول و پررو باشه انگشت اشاره خویش را به انگشت شصت  یکی  از دستان مبارک خود نزدیک کرده و طی یک عملیات تعیین شده  فضول بیشعور را تا فرسنگ ها ان طرف تر نزدیک فرد دیگری پرتاب میکنیم =)  بالاخره باید اعلام کنیم عضو کمپین حمایت از کودکان هستیم ..پشه هم کودک ست ...یه همچین روحیه ی لطیفی در مبهم موج میزنه..آ بله :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این روش پیشنهادی شما بسیار غیر علمی و ناکارآمد می باشد. البته در مورد مگس میشه به این روش استاند کرد اما در مورد پشه با توجه به امکان لهیدگی و پخش خون و همچنین سبک بودن پشه به هیچ عنوان کارایی ندارد. لذا خواهشمند است زین پس روشهای بهتر و مفیدتری را پیشنهاد نمایید در غیر این صورت با شما برخورد قانونی بعمل خواهد آمد :))
دیدن آدمی که منتظره بهش سلام کنی و تو این کار و نکنی
این هیچ لذتی نداره، خیلی بدجنسانه ست، من که عذاب وجدان میگیرم :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بدجنسی هم لذت خودش را دارد
هاله جان اومدم ازت طرفداری کنم که اخه ای چه مهربون بعد جواب رو که دیدم متوجه شدم استثناعا حق با این هیژده است!!!!
درد پشه ای کشیده ام که نپرس!!!!خیلی بده خیلی!!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
باشه! تو گوشت شیرین. تو نبات. تو عسل پشه ها. تو خوشمزه :)))
زندگی لذت بردن از همین چیزهای ساده است!
منم اون لحظه ای که جایی وارد میشم و جلوی پام بلند میشن، اصلا غرق لذت میشم:))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی حال میده لامصب
 :)
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۵ مبهم الملوک
من فقط روش خودم رو گفتم ...پیشنهاد نکردم  که :)
چون هممون همین کارو انجام میدیم من فقط اغراق کردم  :)
روزگارتان خوش :)
رادیو هیژده در راه نیست ؟!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
وقت نمیکنم بخدا
اتفاقا چن تا سوژه هم دارما.... :(
یه چیزی که برام خیلی جالبه احساسته که خیلی بازه و خیلی چیزای کوچیک که من ازش میگذرم تو میبینی و حسش,میکنی 😊
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بعله. باید خوب دید دیگه
باید یاد گرفت و خوب دید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">