هــــــــــــــــــــیژده

71. به نوه ام... (3)

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ

نظرات  (۲۹)

امضا: هیژده خوش خط
یا مثلا هیژده خطاط
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هیچکدوم
زمان فاصله ی مارو از هر چیزی مشخص میکنه!
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۷ سرباز جامانده
این جمله ی آخرو میشه توضیح بدید؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیر!
 همین دو سه روز پیش داشتم می گفتم هیژده تو بلاگفا قرار بود کلی کار کنه ک هنوز  انجامشون نداده..ببخشین ب هر حال زود قضاوت نمودم.! 
 پسر چه خطت خوبهههههههـ =)))))
و اینکه خیلی منطقی بود این چار تا قانون،کلا ب خاطر شرایطم این چن ماه اخیر واقعا زیاد بهش فک کردم.!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوی
چکاری مثلا؟
عکس قشنگ و توصیه های قشنگ تر از تو بعیده  :دی آفرین 
همون پست بود عکس تقویم رو میزی تو گذاشته بودی قرار بود یه پست با دست خط خودت بذاری مثلا:/
هیژده خوش خطی :))
شما اول برادریت و ثابت کن بچه دار شو , بعد این توصیه های ارزنده رو برا نوه ات بنویس :دی
ولی در کل قانون دومی و چهارمی خیلی خوب بود
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
درهمه خواهرم
خوباش رو سوا نکن
:))
نمیخواهی برو یه مغازه دیگه
اگه با گذر زمان
زشت شد برامون ، چی؟!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
همینه دیگه
اگه قشنگ شد چی؟
عژب خطی !!:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ژون ژون :)
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۲ دختر حاجی
آیا هــ  ــیژده موقع   ثبت این پست بی اعصاب بوده است؟ 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بلی
بسیار زیاد
و در عجبم که چگونه فهمیده ای

۰۸ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۳ سرباز جامانده
:| :-/
اخـرش نتیجـه ش میشه اینکـه زمان مهمترین پارامتر برای اثباتِ زیباییه؟:) اوف کمرم شیکست ..
پاسخ:
این دستان 18 است که به منظور مالش کمر به سوی شما دراز شده است
====== <
======<
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۲ خانم سربه هوا
چه خط قشنگیییییییی ;-)
تو ام هی بشین واس نوه ات وصیت کن:|
ولی خوشبحالش واقعا چه بابابزرگی داشته!!
+تو اول زنشو بگیر
بچه دار شو خودت فعلا
بچه ی بچت پیشکش
الان باید بنویسی "به فرزندم..."
ولی خب اینده نگر تر ازین حرفایی و میگی به نوه ام!!:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ما از اون آدما نیستیم که اول زن بگیریم بعد بچه دار شیم بعد بچمون ازدواج کنه و بعد اون بچه دار شه
ما یه ضرب نوه دار میشیم!
:))
و همانا هرچیزی که برای ما زشته ، برای یکی دیگه زیباست و بلعکس:دی
همینطور هم در مورد زیبایی ، دست روی دست بسیار است، 
و ترین در مورد زیبایی وجود نداره .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من فک میکنم تو اشتباه برداشت کردی
اصلن صحبت من در مورد زیبایی نیس
چون همه چی از دور قشنگه و از نزدیک نه. پس همه چی تو دنیا قشنگه و هیچ چی قشنگ نیس!
صحبتم در مورد میزان زیباییه
به نظرم قانون 1 تبصره ای از قانون 3 باشه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نچ!
اصل داستان قانون یکه
قانون سه فقط فاصله رو گفته
روان نویسه چشمون رو گرفت :دی

اینای که گفتی یکسری تجربه ان که  طی گذر سن مشخص میشه 

گفته های ماندگاری رو بیان کردین جناب هیژده (:
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم
قابلی نداشت
باشد که رستگار شویم :)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۷ فاطیما کیان
خیلی نصیحت خوبی بود , خیلیم خوش خط بود
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پس خوش به حال نوه :))
😓چرا همیشه کسایی که بهشون میگن "خوش خط" دارای خطای ناخوانا أن؟!!!😓من واقعا نمیفهمم چرا بهت میگن خوش خط الان.نود درصد کلماتو با دانش قبلی خودم پر کردم😓
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تقریبا بات موافقم ولی خدایی هیچ کلمه ای ناخوانا نیس دیگه
بی انصافی نکن
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۷ نیمه سیب سقراطی
اوووووووووووم چه خوش خط ^_^
آدم فقط میخواد نگاش کنه ، بدون اینکه بخواد بخونتش ...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ولی هدف ارائه خط نیس واقعا
بهتره بخونیش :))
مورد اول و سوم یه چیز میگن!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
قانون اول یه قانون کلیه
تو قانون سوم موضوع فاصله س
مثلا توی مورد دوم می تونه رو نگاه کن.نه تنها سر هم نوشتیش بلکه واقعا به نظر من اگه کسی با کلمه ی می تونه قبل خوندن پستت اشنایی نداشت نمیتونس بفهمه چیه.ولی این اصلا به این معنی نیست که بگم بدخطی.این مدل خط کلا همین طوریه .مثلا نقطه ها به جای اینکه بالای حرف خودشون باشن بالای حرف مردم میپلکن.همیشه این نوع خط از دور خیلی قشنگه ولی وقتی بهش نزدیک میشی میفهمی اون قدام قشنگ نیست.من به شخصه خط صاف و ساده و خوانا رو ترجیح میدم.البته بگم خط خودم نه از دور نه از نزدیک قشنگ نیست:)))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی باحال بود
مخصوصا داستان نقطه ها
ها ها ها
ولی در کل اصن موضوع خط یا ارائه ی اون نیست!
پست بعدی رو ببینی چی میگی پس!!!

۱۰ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۲ دختر حاجی
اینکه چوگونه فهمیدم جزو اسرار دخترونه ست :دی 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا ازت تعریف کردم جو گیر نشو لدفن :|
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۶ دختر حاجی
ازم تعریف  نکردی   بلکه به صورت مستتر سوال کردی منم جوابتو دادم :دی   
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
با من بحث نکن بچه
 خب من همیشه فک کردم فقط بعضی چیزا دور نمان، نه همشون.
شاید بخاطر فاصله ای ک گفتین باشه، 
بازم همکن حرف من صدق میکنه دیگه. این میزان برا هر کس متعاوته. پس چیزی که برای من زشته ، ممکنه برای یکه دیگه زیبا باسه.
ولی ابنکه اصل هرچیزی فقط از دور زیبا باشه یکم بیانصافی نیست؟
ساید از دور زیباتر باشه،
تا حالا نشده موقع عکاسی یه منظره ای دورتر از اون انداره ای که میخواین بیفته و چیزی که میتواستین در نباد؟ 
یا وقتایی فاصله زیادم از زیبایی کم میکنه اخه.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه
بی انصافی نیس
هیچی از نزدیک قشنگ نیست
هیچ چی
تاکید میکنم
هیچی
خطتتتتتتتتتتت
پستت و کپی کردم با ذکر منبع
موضوع اینه که خطت یه مصداق برای نکات اموزندته.

۱۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۹ مبهم الملوک
حس یه ادمی بهم دست داد که داره به یه چیزی نزدیک میشه بعد داره حسشو توصیف میکنه
#من برا نوه ام دفترچمو گذاشتم ...بعدشم میخوام انگشتر مامانمو بردارم بعععععععدا بدم به بچم
بچم هم به بچش....بلکه بفهمن چه مامان بزرگی خفنی داشتن .....وبلاگمم براشون میزارم....وسیله هایی که دوسشون دارم هم میزارم برا نوه ام.
ایکون مبهم خاله قزی با این عینک گردالی ها
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی هم خوب
خیلی هم عالی
ببین 
ولی میشه یه چیزیو از نزدیک نزدیک دید با تمااام زشتی هاشو مزخرفاتش و همچنان دوسش داشت هاا 
اینو همین الان ک بیدار شدم یادم آمد :دی 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ضمن سلام و صبح جمعتون بخیر
بله میشه

خوش خطیااااا

 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم
بقیه چیزامو ندیدی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">