هــــــــــــــــــــیژده

62. تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۲ ب.ظ

تصور کن یه شغلی تو دنیا وجود داشته باشه که

فقط نشسته باشی

تو زمستون جای گرم و نرم و تو تابستون جای خنک و راحت

بدون اینکه لحظه ای به بنزین 1000 تومنی فک کنی، هی دور بزنی تو شهر

جاهای باکلاس شهر و پر رفت و آمد

هروقت دلت خواست به هرکی دلت خواست گیر بدی

تصور کن بدون اینکه انرژی زیادی بذاری همه ازت بترسن

همش هم آدمای خوشگل و خوش اندام رو رصد کنی

کله ت رو هر بچرخونی و هی دید بزنی

و آخر ماه هم بخاطر این کارت حقوق بگیری

تصور کن که همچین شغلی تو دنیا وجود داشته باشه . . .




امضا: 18 خیره به ماشین گشت امنیت اخلاقی پشت چراغ قرمز


نظرات  (۱۲)

حاضری تو گرما وسرما شبانه روز  بیرون باشی

اونا برا امنیت من تو توخیابون ایستادن

اگه جرات داری برو توگوچه پس گوچه های ترسناک این حرف بزن
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اولا من هیچ وقت تو کوچه پس کوچه های ترسناک نمیرم
ثانیا اگه برم هم از گشت امنیت اخلاقی اونجاها خبری نیس
ثالثا قطعا حاضرم تو گرمای 40 درجه زیر کولر 18 درجه و تو سرمای 5 درجه جلو بخاری 25 درجه بشینم و دور دور کنم.

داداش گلم، علی آقا
ساعت 7 شب یا 12 ظهر تو مرکز شهر، امنیت هیشکی به خطر نمیفته
اگه نیت امنیته، برن همونجاهای به قول شما ترسناک دور دور کنن
حقانیت شیعه و رد شبهات؛ دریافت آخرین مطالب و اسکن کتب

http://telegram.me/al_shia

http://www.al-shia.blog.ir
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۹ اسی بولیده

آقا شما احیانا کجا زندگی میکنین؟؟

و سوال بعد این که رادیوهای 1 تا 9 شما رو که از تو وب بلاگفاتون محو شده چطور میشه پیدا کرد؟؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو مرحوم بلگفا
و یکیش هم تو پرشین بلاگ

+ مث یه خانوم هرزه تقریبا همه جا بودم :)
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۴ آقای مربّع
تاحالا ۳ بار همراه(ان) مارو گرفتن‌:)) دیگه چادر زاپاس پشت ماشین داریم

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ها ها ها
عایا سه بار گرفته شدن برای گام نهادن در راه راست کافی نیست؟
شما دیگر چه جانورانی هستید؟
:))))))))))

ینی اگه یه بار به من گیر بدن حاضرم چادر سرم کنم :)))
گشت ارشاد هم که به خیابونا برگشتو...
لا لا لا لا لا لا لا..
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حس میکنم تو استادیومم وا باید جواب شعارت رو بدم
گشتی دید دیری دید
گشتی دید دیری دید
هوه هوه هوه هوه
 " حتی در بینش و تفکر اسلامی گفته میشه کار یا باید مولد و خلاق باشه و یا نتیجه ی  مفیدی داشته باشه تا بتوان نام《کار》بر آن گذاشت."
 در جواب کامنت آقای باخع اینکه اگه واقعا هدف امنیته پس،کوچه های ترسناک نباید وجود داشته باشن!!
 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تموم شد و رفت
والاع با این نوناشون
ببین هیژده
بیا با هم روراست باشیم

چت بود؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دوره بودم و هستم البته :))
آقا یهویی هوسم گرفت رفتم هیژده توی بلاگفا رو تا فیها خالدونش خوندم..
الانم یه چیز اومد سر زبونم...خدا لعنتت کنه!
"میچینی قوریی...ایح ایح"
:|||||||
پاسخ:
این صدای خنده ی 18 است که میشنوید:
ها ها ها
عاقا فکر نکنم تا حالا احدی ب خاطر این آدمها به راه راست هدایت شده باشه
و فکر کنم خیلی کم جاهایی که باید. حضور میداشتن حضورشون دیده شده باشه
اینا گشت امنیت هستن ولی امنیت قانون های خودشون نه امنیت ما
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
جمله ی آخر سنگین بود یه صلوات محمدی پسند لدفن :)
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۹ دختر حاجی
حالم ازشون بهم میخوره! بیشورای بوق
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه دیگه اینجوری هم نیستن
بوق خیلی بده!
:)
هیژده بدمست کلا وبشو بسته؟دیگه نمینویسه؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
رفته بدمست 2
همون آدرس یه 2 بهش اضاف کن
+خواهش میکنم :)
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۵:۴۰ سرباز جامانده
این پست شما خیلی بدبینیه.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بدبینی یا خوش بینیش به کنار
عایا واقعیت نداره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">