هــــــــــــــــــــیژده

60- هشت و صد

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ب.ظ

اسمشو گذاستم مقام مسئول چون نمیخواست اسمش فاش بشه و معمولا فقط مقامهای مسئول هستن که نمیخوان اسشمون فاش بشه. مقام مسئول موجود عجیبیه. اگه 6 ساعت کنارت بشینه تنها کلامی که ازش شنیده میشه، سلام چطوریِ اول مکالمه س. ساکت، منزوی، آروم و بی حاشیه. تنها بدی ای که ازش دیدم اینه که وقتی میخواد لپ تاپش رو روشن کنه، سیم آداپتور منو هم قطع میکنه و لپ تاپ من خاموش میشه.


ساعت 7:35 شب - در دفتر کار هستیم


من: چقد بدم اینو میخوری؟

مقام مسئول: بیخیال!

من: هرکی یه قیمتی داره. نقد چقد بت بدن اینو میخوری؟

مقام مسئول: مـــــــــــــــــــــــــــــــم   خو بذا حساب کنم.

من: ها ها ها  (در بین خنده های من مقام مسئول داشت واقعا دودوتا چارتا میکرد) ها ها ها

مقام مسئول: هشت و صد!

من: ینی چی؟

مقام مسئول: ینی هشت میلیون و صد

من: دقیقا هشت میلیون و صد؟!

مقام مسئول: یه تار علی یاری میخوام 4.5، یه سه تار خوب میخوام 1 تومن. یه شور انگیز میخوام 2 تومن و یه تنبور که 600 تومنه. جمع بزن. میشه هشت و صد

من: ینی مثلا 10 تومن نمیخوای؟

مقام مسئول: نه! من هشت و صد میخوام.

من: لااقل یه پول بیشتر بگیر تو که میخوای اینو بخوری

مقم مسول: نه! من هشت و صد میخوام!





نمیدونین چیه؟ منم نمیدونستم(شور انگیز)



امضا: 18 در حال محاسبه اینکه چقد بش بدن اونو میخوره

نظرات  (۱۱)

حساب کردم دیدم اگه شیشو هشتصد بم بدن میخورمش :)دییییییی
واقعی مثلا من شیشو هشتصد پول لازم دارم!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شماره حسابتو بفرست
(آیکون 18 غول چراغ جادو)
ترجیح میدم هیچ فکر و تصویر سازی نکنم :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
وااااا
چرا؟
ای وای من ...
:)))
۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۳ دختر حاجی
سیگار چایی تخمه؟  :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یس
یس
یس
:)
خوش به حال آدمایى مثل مقام مسئول ، اینا که مى دونن دقیقا چى مى خوان !
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو جزو معدود خواننده هایی هستی که "دقیقا" میفهمی چی میگم
برای اینکه من ذهن منحرفی دارم. 
+ با بچه ها یه بار صحبت بود اگه الان بگن هر مقدار پول بخوای بهت بدن چقدر میخوای ، یکیشون دقیقا مثل مقام مسیول عدد داد و گفت برای چه چیزی میخواد ولی من گفتم هرچقدر بیشتر بهتر. کماکان معتقدم کار من درستتره چون آدم نباید نرخشو همینجوری بگه! 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ولی اونا که نرخشون رو درست میگن دقیقا میدونن چی میخوان و این بهتره
ولی جدا از همه حرفا
اون قدام خوردنش وحشتناکو حال بهم زن نیس
اگرم باشه
وقتی به شیشو هشتصده فک کنی مزه گندش یادت میره!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا 6.800 رو میخوای چیکار؟
۱۰ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۵ اسی بولیده
حالا چی میخواسته بخوره که بابتش اون همه پول میخواسته؟؟ 0_o
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
روش کلیک کن
میبینی
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۸ اسی بولیده
اون همه ساز و واسه چی میخواست؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هرکی یه جور اسکله
این رفیق ما هم اسکل سازه
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۶:۰۳ سربازجامانده
من مواد غذایی مفید رو اگ بدم بیاد نمیخورم چ برسه به این.اینو حال میده تو حقیقت و عمل به یکی بدی بخوره. دونستن اینکه دقیقا چی میخوای و میخوای ب چی برسی خیلی خوبه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دقیقا موضوع همینه
آدم باس بدونه چی میخواد
اینکه هنوز اون مقام مسئول تو اون سن میدوسته دقیقا چی یخواد باعث میشه ادم بهش حسودی کنه من که جای بچه ی اون مقام مسئول حساب میشم اخرین باری که دقیقا میدونستم چی میخوام مربوط به3سال پیشه بعد که بهش رسیدم و دیدم هیچ چیز دقیقا انطوری که تو میخوای نیست دیگه هیچ چیزو اینقدر دقیق نخواستم.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام دیبی
شایدم دلیلش اینه که تو دقیقا اون جایی هستی که میخوای باشی واسه همین چیز دقیقی نمیخوای
+ من فک میکنم اینجوریه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">