هــــــــــــــــــــیژده

42. وجتبیکیو

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ب.ظ

آقا ما اعتراض داریم

من پِستون دارم، اونام دارن. از شوهر من کار میکشن، شوهر اونام کار میکنه. ما دوتا دست داریم دوتا پا و پوست. والا بخدا اونا هم دارن. منم فحشم اونا هم فحشن.  اخه این چه وعضشه؟ ما خیلی شبیه همیم. هم ظاهری هم باطنی. چشای منم گنده س!

البته قبول دارم، یه خورده از ما سریعترن، ولی بخدا اگه با ما هم اینقد تمرین میکردین مام سریع میشدیم. حالا ما بنیه داریم اون کوچولوهای ملوس چه گناهی کردن؟

خونه میخرین، ما. ماشین میخرین، ما. مکه میرین، ما. عروسی میکنین ما. میمیرید، ما. همش ما ما ما ...

منم یه مادرم. اصن به شوهرمم گفتم میخوام به بچه م یاد بدم عیحیح عیییییییح یا عر عرکنه. والا!  نه شیر میدن، نه چرم میدن، نه خاصیت دارن، اینقدم ادعا دارن. اینقد از خانواده ی خر و اسب و قاطر بدم میاد که نگو. تازه از شمام بدم میاد. اینقد خرید(خر هستید) که موجودای مفیدی مث و ما و ببعی های ملوس رو میکشید و اون بیخاصیت هارو نگه میدارید.

مرغ؟ اون دیگه چرا؟ اون با اون تخمایی که میذاره به اندازه کافی کونش پاره میشه. دلتون میاد؟ چجوری دلتون میاد؟ باز مرغ هم خوبه. بچه مرغ؟ جوجه؟ به اسمش فک کن. جوجه س! میفهمی؟ کوچولوئه، نازه، مهربونه... تازه اونو که برندش کردین. چی بود اسمش؟ حاج عبدلله؟ حاج عباس؟ آقا ماشالله؟ اکبر؟ عاه! اکبر جوجه. شماها واقعا موجودات بدی هستین...


وقتی پای درد و دلش نشستم دیدم پر بیراه هم نمیگه. حق داره خب. میخواستم بش قول بدم که از این به بعد گوشت خر بخورم، یه لحظه قیافه ی خر رو متصور شدم، دیدم خدایی راه نمیده. یه لبخند زدمو  بش گفتم تنها کاری که از دستم برمیاد اینه که من به نوبه ی خودم میخوام دیگه گوشت نخورم. میخوام وجترین(vegetarian) شم. دیدم مث گاو داره نیگام میکنه. فهمیدم نفهمیده. گفتم میخوام مث شما علف خوار شم.

خیلی خوشال شد. باهم خدافظی کردیمو جدا شدیم. الان چن وختی از اون ملاقات میگذره. سر قولم نموندم واقعا. ولی خدایی گوشتای تو خورشت رو نمیخورم.  اصن یه شیوه جدید در تغذیه اختراع کردم. اسمش وجتبیکیو ئه. ینی سبزیجات و کباب های باربیکیویی آزاده ولی خورشتی رو به احترام اونا نمیخوریم.


امضا: 18 خیره به گوشت تو خورشت قیمه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۵

نظرات  (۱۳)

یعنی تا سه دقیقه لودینگ بودم ببینم چی نوشتی پاراگراف اول :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا کامل لود شدی؟!
:)))
خخخخخ عاشق قوه ی تخیلتم من

+ من الان تقریبن دو ساله هیچگونه گوشتی نمیخورم البته ب جز انواعی غذا ی درست شده از مرغ اونم چون خییلی مزش خوبه دیگه نمیتونم ازش بگذرم:دی 
++اون چیزی ک ما ب عنوان مرغ میخوریم در واقع معمولا خروسه هیژی جان
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا؟!
همیشه میگن مرغ تازه به قیمت کشتارگاه
مرغه ها!
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۳ مـــیـــمـــ ☺☺
:| من از گوشت متنفرم به دو دلیل 
اولیش این که دوم راهنمایی بودم که معلم حرفه فنمون به ابلهانه ترین وجه ممکن یه داستان وحشتناکو تو دوخط گفت :یه زنه مهمون داشته غذا قیمه درست کرده بعد از ناهار مهموناش گفتن فلانی(شوهرهمون زنه) کو؟
زنه هم گفته فلانی رو خوردین تو قیمه بود:|
دومیش این فیلم ماهی وگربه بود:| 
اه 
من تنها تصورم از گوشت خر رستوران کریم وپسران بود که توراه میدیمش:| 
والا فکر میکنم بقیه ی گوشت ها گوشت انسانن 
تریپ وگانو ایناهم نیست:|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ینی اینی که تو (معلمت) گفتی کافیه یه بار تو یه رسانه ی عمومی پخش بشه تا تعداد گاوا از انسانا هم بیشتر بشه. حتی ممکنه اونا بیان مارو بخورن :)
والا من شنیدم که معمولا مرغ هارو برای تخم مرغ استفاده می کنن و برای گوشت از خروس... اطمینان صد در صد ندارم ولی. 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیدونم منم
ولی اونی که میخریم همیشه لخته و تشخیص مذکر یا مونث بودنش واقعا مشکله :)
من بی کبـاب هیچـم:) بیخیـال بـاو..
بلـه خـودم می نویسـم:))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شما خیلی شاخی دوست عزیز
۱۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۱ خانم سربه هوا
عه منم دوسه هفته خام خوار شده بودم بعدش دیدم وای دیگه نمیتونم,چقد سبزی و میوه و جوانه گندم و...؟دلم واسه غذا تنگ شده بود,اصن حالم از جوانه گندم و این خرت و پرتا دیگه بهم میخورد,خلاصه تصمیم گرفتم غذا بخورم فقط گوشت نخورم :-) رو حرفمم هستم هنوز نخوردم:-P
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الان غذا با خام خواری مگه فرق داره؟!
هیژده کجایی؟!خیلی کم پیدا شدی پسر
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هستم ولی خستم!
:)
۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۸ خانم سربه هوا
مامانم میگه ۱۸۰بود ۱۱۰بود چی بود اون مسخرهه چیزی ننوشت؟:-)))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به مامان سلام گرم برسون و روی ماهشو ببوس و پست جدید رو براش بخون :))
هیژده تو می دونی چقدر با روح و روان ما بازی میکنی وقتی هی میایم و پست جدیدی نذاشتی.:(  چرا کامنتا رو تایید نمی کنی.؟ چرا بهشون جواب نمیدی؟؟؟ به خدا حال ما خراب تر از تو هست:) :(

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بخدا درگیر بودم
حالم خوبه که :)
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۱ خانم سربه هوا
آره دیگه خام خوار ها کلن غذاشون رو گاز درست نمیشه,یا نور آفتاب یا خام,بیشترم میوه و سبزی,میوه و سبزی هم که غذا نشد 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
جدا؟!
من فک میکردم همین که گوشت نخوری کافیه
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۲ خانم سربه هوا
نه معتقدن چیزی که پخته بشه خاصیتش از بین میره و تبدیل به سم میشه,سلول زائد به وجود میاره و تو این سلول زائد بیماری ها رشد میکنن,مث انواع سرطان و بیماری های لاعلاج و 
بعد مثن شیر و تخم مرغ و اینام نیس,نون هم نیس.
من نتونستم ادامه بدم,ینی خیلی مسخره بود,همه چی نبود اوناییم که بود قابل خوردن نبود,مثن میگفتن ببینید گاو فقط باعلف زنده س قویه شیر میده کلی گوشت داره,گوریل میوه میخوره قویه فلانه بهمانه,انسانم مث ایناس,غذاش میوه و سبزیه,نه پخته و سرخ کردنی و...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ولش کنیم
دیگه ادامه نده!
:|
۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۳ خانم سربه هوا
:-D خا باشه 
بعدشم,آره صدات یادم اومد,وقتی گوش میدادم میگفتم عخیییی هیژده همون که صداش مث امیرحسین رستمیه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عخــــــــــــــــــــــــــی
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۲:۴۰ اسی بولیده

منم کاملا با این گاوه موافقم

 

بی ادب:/

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو عمرم هیشکی اندازه تو بم بی ادب نگفته
ببین عزیز دلم!
من بی ادب نیستم
تعریفم از ادب با تو فرق می کنه
همین
درک کن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">