هــــــــــــــــــــیژده

35. کلام

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

تصور کن یه شبانه روز تمام حرفای مردم جهان تایپ شه! تموم حرفاشون ها

نه! احمقانه س. خیلی زیاده. اصن نمیشه خوندش و کلی هم خسته کننده س

بیا و فک کن یه شبانه روز تموم حرفای فارسی زبانای دنیا تایپ شه

نه! بازم زیاده

بیا تصور کنیم حرفای مردم تهران تایپ شه.

ولی بازم کتابش خیلی قطور میشه ولی خیلی بامزه میشه ولی نه! اینم نه مسخره س. هیشکی حوصله نمیکنه اینهمه بخونه.

بیا فک کنیم تو یه "لحظه خاص" حرف همه (مثلا پایتخت نشینا) ثبت شه

بیا فک کنیم مثلا:

حاجی دیشب مادرخانومم اومده بود خونمون دهنمونو سرویس کرد.........ایستگاه بعد جوانمرد قصاب........ خانومم حجابتو رعایت کن گلم این چه وعضشه........ سلام عزیزم، کجایی فدات شم؟ ........... تجریش دو نفر تجریــــــش....... پسره ی لندهور خجالت نمیکشه بم میگه من بدردت نمیخورم....... دانشجویان توجه داشته باشند سه نمره بصورت پروژه تعریف میشه...... عن آقا این چه وضع رانندگیه؟...... آقا سبزی خورشتی هم بذار........ شایان مامان دست نکن تو دماغت...... عبدلله بدو دو تا نون بگی بیار واسه آقا..... هاهاهاهاهاها..... وجه سیاسی ما در منطقه در شرایط مطلوبی قرار داره...... دکی، ما رو باش رو دیوار کی یادگاری نوشتیم....... کره خر باباته و اون خواهر چاقت........ الحمدلله رب العالمین...... خیلی دوست دارم....... شماره ی 631 به باجه ی دو........ حاج خانوم کل سود این روسری 5 هزارتومنه....... مهندس گزارشا رو آماده کردم رو میزتونه....... آآآآه...... دوست عزیز ما تمام تلاشمون رو کردیم ولی شدت جراحات خیلی بالا بود، متاسفم...... آقا نگهدار پیاده میشم....... به جون مادرم دست من نیس، چقد خری تو........ آقای قاضی تو رو خدا....... لباسات رو شستم میبری پهنش کنی؟........ چقد خوشگل شدی امروز؟...... نون اضافه هم بذارم؟..... خدایا، گیرم. کمکم کن گیرم، میفهمی؟........ خانومی در خدمت باشیم........ تازشم بابای من گف اخر تابستون میریم کیش، دلت آب...... تو سایت رو را بنداز بازاریابی ویروسیش با من....... راننده پراید بزن کنار..... ما تو این انتخابات با تمام قوا شرکت میکنیم، احزاب با مان....... زیغی، اون موقع که تلفنم رو بر نمیداشتی، شوعرت پاسبون بود...... مردم هار شدن...... تبریک میگم شما قبول شدین......راستی کن که راستان رستند، راستان در جهان قوی دستند....... 

و اگه بخوام بنویسم تا خود مقصد میتونم بنویسم (الان تو جاده م، پاهام از پنجره بیرونه و تو تاریکی شب در نقش شوفرم) این عبارات رو تو روزمره هممون شنیدیم و میشنویم. (منهای چیزایی که جنبه ی اطلاع رسانی دارن و آلودگی صوتی محسوب میشن) خداییش چن درصد حرفا ارزش تایپ شدن و خونده شدن دارن؟ چن درصد حرفا قیمت دارن و چن درصدشون مفتن؟ چن درصد حرفا حرفن؟ خیلی کم. خیلی خیلی کم. این خیلی نامردیه.

چرا؟

خیلی واضحه. بنظرم حرف یا کلام اولین هنر یا نه، اصن صفرمین هنر انسانه.  هفت هنر اصلی زاییده ی هنر صفرم، ینی کلام هستن. کلام فیل رو از پا در میاره. کلام جنگ رو شروع و تموم میکنه.
شارژم داره تموم میشه ولی پستم تموم نشد



امضا: 18 شوفر


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۳
هیژده ...

حرف

کشفیات

نظرات  (۱۶)

اول بگو اون آآآآآه چیه؟! با نگاهی از پشت عینکایی که پایین تر گذاشته شده 
کلام قدرتش زیاده ولی نه دیگه در این حد 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ینی اونهمه حرف تو به اون گیر دادی واقعا؟
اون میتونه صدای یه پیرزن با یه پسر ناخلف باشه یا صدای یه دختر زیر فشار دوست پسر سیبیلوش
هرکدوم رو دوس داری انتخاب کن :)
پاتو بیار تو زشته :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو جاده ایم بابا
بذا راحت باشیم
از اون پست خوبا بود،پست هیژدهیا ! 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا؟ خیلی خوبه که اینجوری فک میکنی
ممنون :)
این پسسسسسست..
یبار کافیش نیس
چن بار باید خوندش!! عمیق شدن میخاد
+ ممنون
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چش مایی
شما لطف دارین
یه نکته رو قبل از حرفم بگم، والا تا اونجا که من خبر دارم و میرم خرید تا جایی که فروشنده نگه خانوم هزار تومن فقط سودشه برای من و با یه گردن کج نگاه نکنه به طرف، عزیزان دست از چونه زدن بر نمیدارن، البته همه هم میدونن که فروشنده دروغ میگه ولی این کار باعث میشه دلشون خنک بشه فکر کنم.

به قول شاعر
کم گوی و گزیده گوی چون در
کز اندک تو جهان شود پر
کسانی که کم فکر میکنن زیاد حرف میزنن و برعکس
البته یه گروهم هستن که بلند بلند فکر میکنن، مثل مامان من، خیلی جالبه به هرچی که داره فکر میکنه به زبون میاره، بدون مخاطبا، حتی گاهی وقتی تنهاست
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دقیقا
اصن لذت خرید به تخفیفشه
چه سکوتی دنیا را فرا می گرفت اگر هر کس به اندازه صداقتش سخن می گفت.

از مطالب تون لذت بردم.
پایدار باشید.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:

واقعن حق با شوماس
قبول دارم
و چقدر به نظرم دوست داشتنی ن اونایی که برای حرف ارزش قائلن... 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکرتیم دیگه :)
وقتی بین اینهمه حرف یعنی بهتره بگم هزاران و میلیون ها حرف تو اونو نوشتی منم دیدم :دی 
مرسی برام حق انتخاب قائلی ، تو همیشه به مخاطبات احترام میذاری . 
مخلصیم :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
قابلی نداشت :)

این متنو در حضور چند نفر باصداى بلند خوندم...اینم تاکید کردم که نویسندش تویى...یکى دو نفرشون رفتن تو فاز فکر وازین صوبتا...بقیه هم هار هار خندیدن...خودم به شخصه جزو هارهار کنندگان بودم:دى
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
و کسانی که بعد از خوندن نوشته های هیژده هار هار میخندن، از هار هار کنندگانند :)
باشد که رستگار شوید :))

+ روت میشه این خزعبلات رو بلند بلند واسه چن نفر بخونی؟!

سلام هیژده جان

کدوم رادیو هیژده!!؟

من نشنیدمش باور کن هیژده

بهرحال دستت درد نکونه...ماچ ماچ

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
موچ موچ
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۲ یک به اصطلاح نویسنده
اونایی که حرفشون حرفه ،خی لی خی لی کمن ،اما فک کنم به اندازه و قدرت ِ درست گردوندنِ زندگی ِ همه اونایی که حرفشون حرف نیس، حرف میزنن.دمشون گرم.
دمِ تو هم گرم که این قد خوب تفکیک کردی :)
فک کنم خی لی رحم کردی که یه سری حرفارو اون وسط نیاوردی :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دم شومام گرم که اینقد دقیقی :)
ی سوال؟ چرا کامنتا رو دیر تایید میکنین؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
جوابش اینه که تنبلیم میاد
حالا من یه سوال
تو چرا رمز نوشته هات رو نمیدی؟
با این تنبلیت چطور حوصلت میشه واس هر دونه کامنت بنویسی" این صدای هیژده است ک میشنوید"!! واسم جای سواله


خب شما خاستیو من ندادم؟!!؟ خصوصی رمز رو فرستادم
در حضور این چند نفر خاص چرا روم میشه...
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۳۵ سیـن بـانو ...
چ دید جالبی .. تا حالا اینطوری به قضیه نگاه نکرده بودم .. جالب بود .. 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چکریم :)
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۳:۴۴ اسی بولیده

پس فیلسوفم هستی!

 

بی تربیت:///

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خودتی!
دو نقطه پی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">