هــــــــــــــــــــیژده

33. چوسیس (1)

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

نام یک بیماری است. نام عمومی یک بیماریست که منشا آن یک چیز است اما به شاخه های متفاوتی تقسیم میشود.
بیایید با این بیماری خطرناک بیشتر آشنا شویم


1. چسی: افراد مبتلا به این مرض در اثر نیروهای محرک درونی بر آن میشوند تا داشته های واقعیشون (10%) و داشته های خیالیشون (90%) رو بکنن تو شیپور و به رخ بقیه بکشن. البته به رخ کشیدن یا توی شیپور کردن به معنای صحبت های کلامی نیست. این عمل اکثرا بصورت نگاههای معنادار، جهت دار و پلک زدن های متواتر است. لبخندهای ملیح و مصنوعی در فرد مبتلا به وفور یافت میشود. این بیماری تا حدودی مسری بوده و ممکن است فرد ناقل، این ویروس را به همصحبت خود انتقال دهد. عبارت چس و فِس (چس و پِس) از دیگر نامها یا زیر شاخه های این بیماری مخوف هستن.


2. چس خور: به طور کلی این مرض باعث آن میشود که فرد مبتلا، به چیزهای کم ارزش مادی بیش از حد معقول، بها دهد و مثلا از صد تا تک تومنی هم نگذرد. این بیماری به سه نوع "چس خوری مشمئز کننده" و "چس خوری مشمئز نکننده" و "چس خوری خنده دار" تقسیم میشه. نوع مشمئز کننده ش زمانی اتفاق میفته که طرف، شخص متمولی محسوب میشه و به معنای واقعی کلمه پولداره ولی باز هم چس خوری میکنه که دانشمندان پس از بررسی هایی که روی چندین کیس اِستادی انجام دادن به این نتیجه رسیدن که طرف ذاتا چس خوره یا فرزند یک "چس خور مشمئز نکننده" بوده. "چس خور مشمئز نکننده" به گروهی اطلاق میشه که واقعا ندارن و اموراتشون با چس خوری میگذره و خیلی نمیشه بهشون خورده گرفت. و گروه آخر (که خود من هم در این گروه جا گرفتم) خیلی احمقن. چون در نظر اونا مثلا ده هزارتومن خیلی خیلی بزرگتر از 100هزار تومنه یا واسه 100هزار تومن ارزش بیشتری نسبت به یک میلیون تومن قائلن. این گروه واقعا وجود دارنا. مثلا واسه من بارها پیش اومده که رفتم تو یه سوپر مارکت و 39800تومن خرید کردم. خریدی که شاید به 10 تومنش نیاز داشتم و بقیش حیف و میل شده ولی سر اون 200 تومن بقیه پولی که طرف باید میداده و بجاش آدامس شیک داده با یارو بحث کردم. دانشمندان با بررسی های گسترده ای که روی این گروه انجام دادن هنوز به نتیجه ی قطعی و روشنی نرسیدن


3. چسدُچار: افرادی که پس از مصاحبت با گروه اول (چسی سانان) همصحبت شده اند و پس از شنیدن شرایط خوب و ایده آل آن گروه سرخورده میشوند، به نوعی افسردگی موضعی دچار میشوند که اصطلاحا به آن "دپریشن چسدچار" می گویند.


4. چوسِسلیپ: سبکی بیش از حد خواب یا خوابهای به غایت سبک که از نظر دانشمندان فاقد هرگونه بازسازی و سلامت روح و روان میشود را چوسسلیپ میگویند. اکثر مبتلایان به این بیماری کارمندان بیکار در ادارات و سازمان های دولتی هستند. ویروس چوسسلیپ در اتاقهای با هوای مطبوع و صندلی های نرم و گران به خوبی رشد میکنند. بیمار به علت نداشتن کار مفید در روز و شرایط ایده آل برای چرت، بستر مناسبی را برای این ویروس فراهم کرده و طرف چوسسلیپ (معادل فارسیش میشه چسچرت) میگیرد. میخوابد ولی با کوچکترین صدایی بیدار میشود. کسلی و بداخلاقی و پاچه خواری از نشانه های این بیماری می باشد.



با توجه به گستردگی بیماری مخوف و خانمان سوز چوسیس در بخش های بعدی زوایای دیگری از این بیماری را برایتان بازگو خواهم کرد.



امضا: 18 در حال چوسیس تراپی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵

نظرات  (۸)

اون گروه خنده دار واقعا نوبر اند :دی.

من در حال ِ حاضر فقط ... در گروه اخر قرار گرفتم فک کنم :دی .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ما اینیم دیگه :)
:))))  
[آیکون خنده نمیزاره حرف بزنم و اینا]
من جزء گروه 4 امم ، چوسسلیپ، ولی نه کارمنده بیکارم نه متمول، کلا خوابم  این مدلیه :((
من ایینطوریم که مثلا 100 تومن برا غذا و خوراکی و هله هوله خرج می کنم ولی همون 100 تومن حاضر نیستم به پزشک یا دندونپزشک یا ...بدم. ینی اولویت بندیم افتضاحه. نمیدونم این یه گروه دیگه اس یا همون گروه آخره :)))

+چوسسلیپ خیلی باحال بود، یه وقتایی میمونم این واژه ها چطوری به ذهنت میرسه، با اتفاق خاصی!؟ همینجوری یهویی!؟ روش فکر می کنی!؟   :دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این نتیجه ی ساعتها مستغرق بودن در دنیای مکاشفاته عزیزم
1-نمیدونم چرا ولی به اینایی که چسی میان گوزو هم میگن

2-چس خور مشمئز کننده اداره ما هر روز با صنف سنگکی ها تماس گرفته تا یه زمان آبدارچی مفلوک ما سنگک صبحانه را 50 تومن گرانتر بهش ننداخته باشه... آی دلم میخواد بزنمش

3- افرادی که متوجه چسی اومدن نمیشن یعنی متوجه نمیشن که 90 درصد حرفای طرف مقابل چاخانه معمولا دچار این نوع دپرشن میشوند
 
4-چوسسلیپ ها معمولا آدم های بی آزاری در اداره جات میباشند
من فقط با مورد یک اشنا بودم ممنون که واژگان جدیدی  به دایره المعارف مغز ما فزودی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه نه نه
گوزو ها خیلی متفاوتن
درسها رو جلو جلو نخون لطفا
با هم پییش میریم
تو خیلى باحالى هیژده....منتظر بقیه زیرشاخه هاى  چوسیس هستم...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دمت گرم
همه فک میکنن اسکلم
بیا بهشون بگو که من باحالم
:))
به نظرم این وختی رو که میذاری اینجا هی درباره ی این بیماری مزمنت مینویسی، تو مطب یه روانکاوی، روانشناسی، روان پزشکی چیزی گذرونده بودی، تا الان بهبود یافته بودی و مزمن نشده بودی!

هی شاخه و دسته و معنی لغوی و تحت الفظی و چی و چی!
والا!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا تو چرا اینقد ناراحت میشی؟
اینو واسه اونایی گفتم که این مشکلو دارن
تو نداری
خوش بحالت
جلوی درمان بقیه رو چرا میگیری؟
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۳ خانم سربه هوا
من مبتلا به چوس خور خنده دارم,و فکر نمیکردم غیر از خودم کسی هم مبتلا باشه 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام چس خور خنده دار :))
ببین هیژده خیلی خودتو چس کردیا
هی فرت فرت پست میذاره بعد کامنتارو به لاستیکی بچشم حساب نمیکنه...!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به لاستیکی بچشم؟!!!
چی شد؟
گروهی که اول ماه مثل یک متمول زندگی می کنند و اخر ماه مثل یک  چوس خور مشمئز کننده دیوانه هستند!دست خودمونم نیست دیگه. اون روزهایی از ماه رو که چس خور مشمئزکننده هستیم ببخشید به اون 3 4 روز اول ماه!!!من حتی در روزهای چس خور مشمئز کننده مم چس خور خنده دار نیستم ای کارا چیه میکنی پدر جان؟؟؟؟سر200تومن!!!!یه ذره جنتلمن باش خب!!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه پزشک هیچوقت نباس چس خوری کنه
هیچوقت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">