هــــــــــــــــــــیژده

6. شب قدر

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ق.ظ

دقیقا در همین لحظه که چشمان خیلیا خیسه

تو همین لحظه که قرآن رو سر خیلیاس

همین الان که یه سریا دارن قرآن میخونن

همین لحظه ای که خیلیا دارن الغوث الغوث میگن

تو همین دقایقی که خیلیا با خودشون و گناهاشون و خداشون خلوت کردن

دقیقن همین الان

من و خدا نشستیم داریم شله زرد میخوریم و آهنگ کنعان کریستف رضایی رو گوش میدیم و بهم لبخند میزنیم...



امضا: 18 ندار با خدا


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۵
هیژده ...

خدا

نظرات  (۲۱)

۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۶ احمد حیدری
سلام
طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق
نیو گرافیک (لایزنگان) وقف عام
پ خدا پیش شماست... 
بهش بگید ی خبر میداد بد نبود...
مردم منتظرشن 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چتر شده اینجا، ناجوررر
هی بش میگم برو کلی آدم منتظرته
میگه بیخیال، اونا هی از من چیز میز میخوان
بعد بحث رو عوض میکنه و میگه چه آهنگای باحالی داری
هعععی!
خدا خداییشومیکنه!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چیه مگه؟
نباید بکنه؟
دارچینم تو کابینت ِ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه خط با دوتا نقطه روش داره. (شبیه تقسیم) من نمیخوام. تو بخورش :)
هیژده
به نظرت خلال بادومش کم نیست؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ناراحتی میتونی نخوری!
تو که اینقد سوسول نبودی :)))

خدا باید تو قلب آدما باشه هیژده جان.

منم به این اعتقاد ندارم که باید همرنگ جماعت باشی و اینکه هرکسی خدارو یه جور خاصی دوست داره و کنارش حس میکنه.

منم شله زرد میخوامم.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بیاه!

حالا که همش رو خوردی میگی بیا.

خسیس.

 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه ذره تهش موند. همشو اون خورد!
به به چه بزمی!!!
جای من ببوسش میدونی که خیلی شیرینه!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بوسیدم. خدا میگه منم به جای اون تورو ببوسم :)))))))))
بوسو بده بیاد :))
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۵ سورئالیست
دعا کنیم برای هم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من یه عقیده دارم. شاید چرت باشه ولی معتقدم.
به جای اینکه دو تا دستمون رو ببریم سمت آسمون و دعا کنیم، همون دو تا دست رو بذاریم رو زانومون و بلند شیم.
اینجوری هم خدا راضی تره هم ما زودتر به هدفمون میرسیم رفیق
دهنتو سرویس میکنه شله زرد حالشو بد کرده از صب گیر داده به ما. همینو میخواستی خودشیرینِ ندار
:/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بش گفتم زیاد نخور، دله بازی در آورد :)
نه بابا!منظوری نبود پشت جملم!
حرفی نداشتم خاستم چیزززی گفده باشم مثلا!خخخخ
دهععع من همه چیو باید برات توضیح بدم؟خخخخخ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پس نه!
نباس توضیح بدی
دخترهای این دوره زمونه چقد بی حیا شدن!

نوش جونتون 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
lممنون :)
واسه چی باید توضیح بدم؟؟؟؟؟؟؟بقول جیگر چرا؟چرا؟چررررررا؟
به پسرای این دوره زمونه رفتن!خخخخ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عایا پسرهای این دوره زمونه دریده تر از دخترهای این دوره زمونه هستند؟
ولله اگر اینگونه باشد.
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۹ یک به اصطلاح نویسنده
من اینو الان تو اوجِ گشنگی  خوندم نامرررد :/
شله زرد:((

خوبه : جوابت به سورئالیست :)
قبول : طاعاتت پیش ِ دستِ خدا
موفق :خودت :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کامنتت رو که خوندم حس کردم یکی از سفینه مریخ پیما واسم کامنت گذاشته :)
با عقیدت موافقم 
هیجده؟
ما رو هم دعا کن
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هیجده؟!!!
نه من هیچی نمیگم
هیجده؟!!!

من دیشب به خدا فکر نکردم 
اما کلی اشپزی کردم و دس هنر نشون خانواده دادم :-D
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به به
خیلی هم عالی
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۶ نیمه سیب سقراطی
قبلنا خدا با ابی چای میخورد ، الان داره شله زرد میخوره !
بپرس چی دوست داره من بیارم طرفای منم بیاد ؟!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
همه چی میخوره
یه بار داشتم لواشک میخوردم گیر داده بود به منم بده! هی بش میگم خداجون دل درد میگیری گوشش بدهکار نبود
خیلی شیکموئه :)
سلام مارو هم بهش برسون مهندس
#حاجی نیستم چند وقتی...یه چیزایی در مورد کار جدیدو اینا ت خوندم  موفق باشی ایشالا حسابی کارو بار بگیره و همه چیز بر وفق مراد    ب جناب بدمستم سلام برسون
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الان تریپ آدمای سرشلوغ گه وقت این کارا رو ندارن واسه من برداشتی؟! :)
نه بابا سر شلوغ چیه
فقط معلوم نیس کی اینترنت دارم و کی ندارم...  

خعلی شدییییییددددددد از این پست خوشم اومد
میدونی چرا??!! زیرا خعلی شیک و مجلسی و کت و شلوار پوش،ملت و توی جیبت قرار دادی و با زبون ساده گفتی که  واقعا خدا رو توی این تشریفات و مراسمات مردم علّاف کن نمیشه یافت!این پست خهلی جای بحث و گفتگو داره(مثلا ماهم ارههههه!!)
حالا شاید منظور جنابعالی این نبوده باشه ولی این بهترین و زیباترین برداشتیه که من ازش داشتم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:

نه، منظور منم دقیقا همین برداشت تو بود. چیه؟ بما نمیاد پست خوب بنویسیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">