هــــــــــــــــــــیژده

102. بخت (5)

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ب.ظ

خوشبختی ینی جایی زندگی کنی که در حالی که آقایون تو زمین چمن مشغول تمرین هستن، خانوما دور زمین پیاده روی کنن و ورزش کنن

و

بدبختی ینی جایی زندگی کنی که در حالی که آقایون تو زمین چمن مشغول تمرین هستن، خانوما "با چادر مشکی" دور زمین پیاده روی کنن و ورزش کنن



امضا: 18 در حال رویت زمین ورزشی از فراز یه ساختمون بلند در حال بازرسی آسانسور

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
هیژده ...

بخت

چرندیات

نظرات  (۲۴)

اگه اقایون رکابی و شلوارک ورزشی داشته باشن باهاش مشکلی ندارم:)))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ینی با چادر مشکی مشکلی نداری یا با آقایون؟
تعاریف، خیلی سنگین بود. نیم ساعت تنفس -__- 😂😐
با اقایون:)))

یعنی با چادر مشکی می دویدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

یا خدااااااااااااااااا

همین چادر پوشیدنه حین ورزش مثلا میخوان بگن حجاب دست و پاشون رو نمیگیره و میتونن همه فعالیتی داشته باشن.

اینقدر بدم میاد از این آدما که میخوان بگن آزادی دارن

مثلا با همین کار مشت محکمی بر دهان استکبار میزنن

بگو مرگ بر امریکا

 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا فک کن که این صحنه رو از نمای بالا داشتم میدیدم
خیلی مضحک بود!

ببخشیدا دوستان من مشکلی با چادر و چادرپوشیدن ندارم اما این صحنه به نظرم خیلی مضحکه و مزخرف و اعصاب خردکنه

انگار که چندتا کلاغ دارن روی زمین میدون

الان چادریا نیان بگن توهین کردی و از این حرفا

اما خداییش فازشون چیه مثلا میخوان چی رو ثابت کنن؟

(دقت کردی چقدر خوب شدیم باهم مثلا؟ هی حرفای همدیگرو تایید میکنیم)

پاسخ:
با توجه به اینکه خود 18 این کامنت را توهین به چادری ها میدونه نظری نمیده تو این مورد. (الکی خودتو بمن نچسبون!!!
صرفا جهت رعایت امانت تاییدش کردم
عایا زنانی که چادر میپوشن حق ندارن ورزش کنن؟ :| راهکار چیست؟ :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چرا ورزش کند
ولی بنظرم چادر و ورزش سنخیتی با هم ندارن
مث اینه که یه آقا لباس گرم کن بره شنا کنه
خنده داره دیگه :)
بیخیال بابا   
چادرو که کسی زور نکرده بهشون   
میخاستن با مانتو باشن
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
لابد خودشون دوس دارن دیگه
هر کس یه اعتقادی داره دیگه ...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مام احترام میذاریم :)
خانوم پریسا و جناب هیژده واقعا مضحک و خنده داره که میگین کسی با چادر نباید بدوئه
مث این می مونه که من بگم کسی که مانتوییه اگه بره تو مسجد خیلیی خنده داره یا مثن شب قدر بگم وااای خدا چقد خنده دار این دختره موهاش بیرونه ولی قران  روی سرشه
اگه خانومی که چادر داره نباید ورزش کنه پس خانومی که موهاش بیرونه مسلمون نیس
+درمورد اقایون ام مثال های به غایت زشتی میشد زد ولی خب رعایت کردیم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
گیفت عزیز
هرکسی آزاده که طبق اعتقاداتش رفتار کنه.
ولی یه چیزایی غیر منطقیه
اگه اون خانوما بجای چادر، با شو رت و سو تین هم میدوییدن، همینقد کارشون ضایع بود که با چادر
هر چیزی تعریفی داره، جایی داره.
در مورد خانومی که با 60 قلم آرایش میره مسجد هم، عاره، کارش مسخره و مضحکه
مگه چادر چشه؟ زوری که نیست؟ 
به کسی هم ربطی نداره
آزادی ینی تو زندگی کسی دخالت نکنی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
با تعریفت از آزادی 100% موافقم
و اگه اونا "واقعا" و از ته دل راحتن، اوکی! پس خوشبختن
میدونی خیلی موذی هستی؟آتیش به پا میکنی بعد میشینی از بیرون تماشا می کنی؟می میردی تاییدش نمبکردی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تاییدش نمیکردم، عمه م میومد میگفت کامنت من کووووووووووووووووووووووو؟!
ای چش چرون :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی دور بودن
در حد چند تا نقطه دیده میشدن
چش چرونی حساب نمیشه
123
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ینی چی؟
انگار که چندتا کلاغ دارن روی زمین میدون ...
مضحک این تشبیهه ...
اینکه تو میتونی بگی همون چند تا کلاغ داشتن راه میرفتن ، چند تا کلاغ تو کافی شاپ نشسته بودن
پس نظر اصلیتون رو چادره که طرفُ بلا نسبت مثل کلاغ کرده ، هوم؟
.
متاسفم ، واقعن متاسفم برای آدمهایی که از روشن فکری فقط ادعا و ادا دارن :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بابا چرا متوجه نیستین؟
من با چادر مشکلی ندارم والا
ولی چادر تو زمین ورزشی آخه ؟
آدم با چادر مشکی میره میدوئه ؟
ینی پوشش مناسب تر از چادر (تو زمین ورزشی) نیس واقعا ؟

بعد یه چیز دیگه، مخالفت با چادر ینی روشن فکری؟!!!
شما کجایین؟ من کجا؟
من چی میگم؟ شما چی میشنوید؟

من کل کامنتم در مورد اون قسمت تشبیه چادری ها به کلاغ بود ، الکی شلوغش نکن ...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من گفتم؟
من کِی گفتم؟

۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۳۲ خانم سربه هوا
مگه داریم؟ ورزش با چادر :))))
چند وقت پیش یه متنی میخوندم میگفت ایرانیا حتی اگه آزادی پوشش الان براشون اعلام بشه  بلد نیستن کدوم لباسو کجا بپوشن..
اون چادری یا قرتی.. هرکدوم از یه ور بوم میوفتن..
یذره جرات کنید عقایدتونو زیر سوال ببرید:) والا 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نگوووووووووووووووووووووووووووووو
ادای روشن فکرا رو در نیار
یه سری ممکنه بهشون بر بخوره
سربه هوایی نکن
:)
هیژده کامنتای این پست من کووووووو؟
من گفتم کامنت پست قبل رو پاک کنی آی کیو
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
برو بابا
دهن منو سرویس کردی تو ام
بمن چه؟
کامنت بد نذار!

اون یکی کامنتت رو هم بعلت چالش بر انگیز بودن تایید نمیکنم. باز نیا شلوغ بازی درآر
یعنی چادری ها خیلی روشن فکرن؟ بعد ماها یه مشت امل که ادای روشن فکرارو درمیاریم؟اون یه مثال بودشما که ادعای روشن فکری دارید یکمم انتقادپذیر باشیدورزش با چادر نشون دهنده چیه؟
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۴۳ خانم سربه هوا
توهین نکردم که بربخوره:)

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا اگه برخورد چی؟
تو میایی پاسخگو باشی؟!
:)
کامنتا واسه من جالب بود.
من فقط یه چیزی اضافه میکنم هیژده من قبول دارم که هر چیزی مناسب یه چیزیه اما یه چیزی دیگه رو بیشتر قبول دارم این الویت های ادماست که مناسب بودنارو واسشون میسازه...از نظر اونا الویت داشتن حجاب(چادر) بالاتر از راحتتر ورزش کردن بوده.
ما وقتی چیزی با معیارامون قابل درک نیست رد می کنیم در حالیکه آزادی اونجایی معنایی پیدا میکنه که تو به الویت ها احترام بذاری...
میدونی اون ادما چقدر از نگاه تمسخرامیز و تحقیر امیز بقیه اذیت میشن؟این بیشتر اذیتشون میکنه تا اون چادرشون حین دوییدن.همونقدری اذیت میشن که وقتی یه خانم که دوست نداره حجاب داشته باشه به اجبار تو خیابون حجاب میذاره...
تهش به این نتیجه رسیدم که همه داریم همو ازار میدیم.خواسته و ناخواسته!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اصن تو فصل الخطابی!
کامنت بد کجا بود؟
چرا الکی جو میدی!
چقدر روحیه انتقادپذیری و ظرفیتا پایینه.
ای بابا
جهان سومی یعنی همین دیگه.

*مسخره کردن کار خوبی نیست*
پیام اخلاقی امروز بود :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
والا بلا من مسخرهشون نکردم
فائزه، تو دیگه چرا؟
میگم این بدبختی یه ملته که خانوماش اینجوری باس ورزش کنن! همین
من تو رو نگفتم کهههههه.بیشتر کامنتایی هم که گذاشتن مخاطبشون تو نبودی پسرم.شاید یکم لفظ کلاغی که پریسا جان گفتن درست نبود.شاید منم موافق چادرسر کردن موقع ورزش نباشم.اما به قول دیوانه اولویت!
بعضیا اولویتشون اون بود دیگه.نباید بهشون خرده گرفت هیژژژژدهههههههه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چشم
دیگه خرده نمیگیرم
چقدر کامنت divane خوب بود واقعا عالی گفتن....
در مورد کامنت خانم پریسا هم باید بگم اینکه یه خانم چادری بپذیره که به کلاغ تشبیهش کنن نیاز به روحیه انتقاد پذیری نداره بلکه نیاز به روحیه "تمسخر پذیری" داره!!
در مورد این پست علاوه بر تایید کامنت دوست خوبمونdivane  باید بگم از یه منظر دیگه هم میشه به پایبندی اون خانمها به چادر نگاه کرد، متاسفانه جامعه ما نمیپذیره یه خانم چادری در بعضی موقعیت ها چادرشو کنار بذاره هرچند خیلی بهش اعتقاد داشته باشه بازم در بعضی شرایط واقعا سخته...
اگه یه خانم چادری توی یه موقعیت خاص ناگزیر به نپوشیدن چادرش بشه اراجیفه که پشت سرش در میارن.... 
توی جامعه افراطی ما یه چادری همیشه باید یه چادری باقی بمونه، حق نداره یه روز ازش خسته بشه حق نداره یه روز تصمیم بگیره مدتی اونو نپوشه...  

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اصن دارین یه کاری میکنین، پستمو پاک کنم و کامنت دیوونه رو بذارم جای پست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">