هــــــــــــــــــــیژده

82. هایکو - 2 - چای

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ

واقعا حیف متن به این قشنگی نیس که مخاطبِ خاص نداره؟

البته اینو نوشتم واسه روز مبادا!

پ.ن: راسته میگم برجام به نتیجه رسیده؟!


امضا: 18 آینده نگر

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱

نظرات  (۲۱)

راست و دروغش یا همون گندش یه ماه دیگه در میاد :))))
اما امیدوارم واقعا همین طور باشه !!
ما هم یه چیزهایی شنیدیم !
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دیوونه ای؟
من چی دارم واسه قایم کردن یه ماهه؟!
 دیگران ب سرعت استفاده می کنن الان، نگران نباش.!
 پست های دخترونه؟؟؟؟؟؟ :/
 پ ن1:جای شکرش باقیه که میدونستی برجامی هست که قراره یه فرجام برسه: ))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره دیگه
از این لوس بازیای دخترونه س :)
اونقدر اون جمله ی بالایی منو متاثر کرد که حس میکنم از همین لحظه با بچه ها باید بیفتیم دنبالش جدی پیداش کنیم. 
:)))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
برو تو کار متن!
خودم تحت تاثیر قرار گرفتم!!
:))
منظور برای تو بود دیگه. برای تو پیدا کنیم :))))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
فهمیدم منظورتو
خنگ که نیستم که!
اوه   
من برم گریه کنم  
خودت یه بار هم زمان با آهنگ افسار چاوشی پستت رو بخون گریه ت میگیره کاملا متوجه میشی چی میگم    
لهم کردی اصن هیژده  جدن
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به جان جفتمون به طور کاملا اتفاقی این اتفاق افتاده و دارم گوشش میدم
گریه نکن
لبخند بزن
:)
به به شعر نو از هیژده((:


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شعر نو نیس
هایکو است.
:|
چه عجب انلاینی/:
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خوبه که :)
:)   این لبخند نرگس است که مشاهده می فرمایید     

تو بلاگفا یه هایکوی باحال خیلی کوتاه  داشتی هر چی گشتم پیداش نکردم. موضوعشم یادم نی تو تگ هایکوی بلاگفاتم نبود چند وقته عجیب ذهنم درگیرشه که چی بود    
هیچ نشونی ای هم ندارم ازش بدم :/  حالا تو می دونی چی بود؟ :دی 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چجوری پیداش نکردی؟
http://hizh10.blogfa.com/tag/%D9%87%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D9%88
نع 
تو تگ هایکو ک خودم رفتم  
بین اون چار تا هایکوی تو بلاگفات نیس   
فک کنم بیشتر از چارتا بود قبلن  

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
والا همینا رو که دیدم هم باورم نمیشد خودم نوشته باشم!

چه خط خوبی!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چه چشای خوبی!!!
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۱۱ اَسی بولیده
عااالی بود آفرین
خیلی خوبه.
باید به سوالت جواب داد؟اگه اره:اونو که قطعا نمی تونی عوض کنی پس از گارانتی استفاده کن.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
گارانتی خیلی خوبه
مخصوصا اگه از نوع تعویض بدون قید و شرط باشه :)
تعریفتون از هایکو چیه هجده؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هجده؟!
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع، هجده؟!!!
انگشت بندازم این دهنِ جِر بدم؟
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۴ نیمه سیب سقراطی
از همون جمله اولش غلطه ! کو ؟؟ برف کو ؟؟ :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
وقتی پای استفاده از این جمله وسط باشه،
پیکنیک و قوری و کتری و زمبیل و زیرانداز ور میداری 20 کیلومتر میری بالاتر، اونجا که برف باشه!!!
:))))
امیدوارم زودتر گرفتار بشی و از لحظات کنار هم بودن کِـیفور بشی :)

همچنان منو یادت نمیاد :)))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مـــــــــــــــــــــــــهتاب!
سلام عزیزم
چطوری تو؟




(تابلوئه که دارم فیلم بازی میکنم؟)
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۸ سپیده بانو
هیژده جان سلام....
شناختی؟سپیده م...از دوستان بلاگفایی...
میخوندم وبتو تو همه این مدت...منم بعدمدتها دوباره ی وب جدید زدم...
خطتت واقعا عالیه...هم خط هم رنگ خودکار...و هم متن...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام
مبارک باشه
میام

:)
+ اون خودکار نیس. خودنویشه!
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۴ روانشناس روانی
بهار اومد دوتا بزن توگوشش بارونی بشه بعد میگه شکر خوردم آدم میشه گرم میشه:دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ایوووووووووووووووول
جونم خشونت
به به
رادیو ۱۸ فوق العاده بود ،من جدیدا با هیژده اشنا شدم و اینکه خیلی خیلی باحالین :دی

همین ،دمتون گرم :)

+خطتون قشنگه :)))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شما لطف دارین
خوش اومدی
من انقد خطتو دوس دارم متنى که نوشتى رو نمى خونم :| 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی نامردی!


+دیروز نمیدونم چرا ولی یادت افتاده بودم!

به به ،به دستخطت 
یکی گفت هیژده یاد هیجده شما افتادم گوگل سرچتون کردم
سلام مجدد 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی مخلصیم :)
خوش اومدی

مثلا اگه یکی بیاد بگه خط خوبت کوفتت بشه .. ناراحت میشی؟! :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه! فقط لبخند میزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">