هــــــــــــــــــــیژده

65. قــــــــــــوز

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ب.ظ

I   چن روزه که به خاطر احساس درد تو قسمت ستون فقراتم و جلوگیری از قوز از کتف بند استفاده می کنم. زندگی با دو تا کِش رو قسمت شونه و پشت، خیلی یه جوریه. خیلی خوشالم که دختر نیستم!


II   دلم میخواد یه گروه تو تلگرام بسازم و اسمشو بذارم  "جوکهای قشنگ" . تمام آدمای موجهی رو که میشناسم اد کنم و جوکهای بسیار معمولی و عُرفی رو توش شِیر کنم.البته عکس هم واسه این گروه انتخاب نمی کنم. با این کار بدون اینکه نه من کار بدی کرده باشم نه اونا، وقتی طرف بین اون دایره رنگی های خوشگل تو تلگرام بالا پایین میره، وقتی به گروه من میرسه، کلی شرمنده میشه. این یکی از فانتزیامه


III   اگه من یه روز یه مغازه ی فست فود بزنم، اسمشو میذارم "اونجا" . اینطوری وقتی چن نفر میخوان تصمیم بگیرن که برن فست فود، باهم تصمیم میگیرن که برن اونجا، میرن اونجا! یا مثلا وقتی از یکی که تو فست فود منه بپرسن کجایی؟ میگه اونجام! میگن اونجا کجاس؟ طرف میگه اونجا دیگه! و من پشت دخل با شنیدن این مکالمه لذت میبرم.


امضا: 18 بر فراز قوزِ بالای قوز

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۲
هیژده ...

تلگرام

چرندیات

نظرات  (۱۸)

:)) عجبا!

میگم بد هنوز زنده است؟ اپ نمیکنه :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
زنده س
در حال گشت و گذار و ایران گردیه
مرسی که با بستن کتف بند مقداری از مرارت های ما رو درک کردی ، تو باعث افتخاری هیژده !
یه کانال تلگرام هست اسمش خنده ی حلاله ، فک کنم تو مایه های فانتزی توعه. ببخشید که ایده تو قبل تو کش رفتن :دی 
بفرستم بری بچرخی ببینی خود ایده ی توعه یا فرق داره؟! ( من که کلی به اسمش خندیدم )
+ قبل از اینکه اونقدر معروف شی ، اداره ی بهداشت پملپ میکنه " اونجا" رو 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خاتون عزیز
خاتون زرنگ
خاتون باهوش
از تو بعید بود که نفهمی منظورم از شماره 2 چیه!
بیشتر دقت کن عزیزم
از انتظار بیشتری میره :)
۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۴:۵۷ سرباز جامانده
دخترا مگ چشونه؟ خخخخ فانتزیه رو اگ بتونین محقق کنین خیلیههه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این شکلی هستی یا خودتو میزنی به این شکلی بودن؟!
سومی :))))))))))
گوژ پشت نتردام نشیم صلوات :))
گاهی میشه دو شبانه روز پای شیت غوززز قووووز؟ می شیم(〒︿〒)

+اخجوووون گرووووه. :))

(^__^)

هیژده هیچی مثل شنا مردونه کمرتو صاف نمیکنه
روزی 20 تا بزنی در عرض یک ماه نه تنها غوزت صاف میشه بالا قفسه سینه ت هم میاد جلو و فرم میگیره
دوست داشتی امتحان کن
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
روزی 20 تااااااااااااااااااااا؟!
چه خبره؟
مگه مسابقات قهرمانی بادی بیلدینگه؟!


+ چشم. امتحان خواهیم کرد و ممنون
اصن ی لحظه فک کردم غوز!!!! یک موجود جدید تازه کشف شده س!!!:|
ما میگیم کایفوسیس!;-)  kyphosis
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عایا شما پزشک هستین؟
(چون فقط یه پزشک میتونه بجای واژه ی زیبا و دوست داشتنی غوز از کایفوسیس استفاده کنه!)
قوز درسته هیـــــــــــــــــــــــــژده. نه غوز.

حالا نوشتنشو یاد بگیر، صاف کردنش پیش کش!
:)))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به به به
ببین کی اینجاس!

نازنین جان
این غوزی که اینجا بهش اشاره شده با اون قوزی که شما میگی فرق داره!
واقعیتش اینه که بعدش فهمیدم اشتباه نوشتم ولی حال نداشتم تغییرش بدم
:))

آهــــــــــــــاااان! غــــــــــــــوز!
من فک کردم منظورت قوزه! وگرنه که خب درسته!

:))

وبلاگه خودته، هرجور دوس داری بنویس، من خاستم غریبه نیاد بهت بگه اشتبا نوشتی و اینا!
;)


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اصلاح شد و ممنونم از اینکه گفتی
اوه یس ، هیژده گرفتم گرفتم 
حالا میخوای اون کاناله رو نشونت بدم شاید همون بود خخخ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اوه نو
هنوز نگرفتی
:/
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۸ سرباز جامانده
فهمیدم منظورتونو:-/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نفهمیدی!
۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۵ اسی بولیده

ای خداااا این کی میخواد ادب یاد بگیرههه؟؟؟؟ :((

پیر شدم از دستت :/

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شما به جای ادب کردن بنده یه آدرسی نشونی چیزی از خودت بده ببیتم کی هستی که اینجول با ادبی
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۷ اسی بولیده
بفرمایید !!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون
و واقعا چه پاسخ مناسبی بود برای سوالم
با صورت رفتم تو دیوار!
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۶ خانم سربه هوا
من میخواستم بگم هیژی یه گروه بزن,یا بیا تو گروه ما,بعد گفتیم تو سرت شلوغه همینارو اداره کنی کلی زحمت کشیدی 
چه جالب,اونجا :-D تو همیشه جالبی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شما لطف داری
برو یه آبجوش بخور و تارهای صوتیت رو نرمش بده
فردا روز مسابقه س :)
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۵ اثر انگشت
هاها هاها..میدونی برنامه من این بود کافه بزنم اسمشو بذارم /نزدیک/
+آقا کجایید؟
-نزدیکیم
+چقدر وقت دیگه میرسید؟
-الان توشیم.نزدیکیم
:))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره اینم خوبه
مثلا کجا بریم؟
بریم نزدیک
نزدیک کجا؟
نزدیک همینجا!
:)
عاشق مورد سوم شدم:))
مخصوصا مکالمه آخرش;)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ینی مخ که نیس
لامصب خلاقیت فوران میکنه
فانتزی های جالبی دارین :)
اونجام! :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله :)
اومدم با هیجان بیام بگم مورد اخر خیلی باحال بود دیدم بقیه کامنتا خیلی مودبانه است به حالت سوت زنان و نگاه اسمان کنان از وبت رفتم....ذهن من هیچم منحرف و اینا نیست......
پاسخ:
این صدای خنده ی با صدای بلند 18 است که میشنوید:
هاه هاه هاه هاه هاه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">