هــــــــــــــــــــیژده

. . .

محسن چاوشی - به رسم یادگار

محسن چاوشی - کجایی

یاس - بد شدم (البته من تو این فازا نیستم ولی این خیلی بامزه س)

The ways - به باد ده


فعلا همینا رو یادم میاد


پ.ن: آهنگ رو یا باید با کیفیت 320 گوش داد یا اصن گوش نداد


امضا: 18 در یه صبح  معمولی جمعه پاییزی

نظرات  (۴)

۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۴ آناهــیــ ـــتا
آهنگ رو یا باید flac گوش کرد یا اصلا گوش نکرد.
یوهاهاها
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
فلک دیگه چیه؟
یا ابرفرض
و دقیقا همین لحظه ک دارم میخونم این پستتو چاووشی داره کجایی میخونه بعدم نوبت ب رسم یادگاره:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نوش جونت ینی
گوشت شه به تنت :)
The ways:))
مرسی بابت لینک مستقیم.!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
قابلی نداشت :)
۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۱ آناهــیــ ـــتا
راستی این پست شماس؟ :-/
http://fakhteh.blog.ir/post/%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%B2%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1#comments

دوستمون به هر وبلاگی تونسته یه گریزی زده
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله ظاهرا!
شاید من از اون کپی کردم
ها ها ها


+رفتم زیر همون پست کامنت گذاشتم اجازه هست اینو کپی کنم؟! هنوز جوابمو نداده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">