هــــــــــــــــــــیژده

49. فقط ماتحت فراخها بخوانند

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ق.ظ

 آیا در جواب همه ی درخواست ها میگید "الان" و "الانِ" شما از یکی دو دیقه تا یکی دو سال طول میکشد؟ آیا درسهایتان و کارهایتان به شب امتحان موکول میشود؟ آیا از دقیقه ی 91 در فوتبال لذت می برید و هنوز امید دارید؟ آیا همیشه مقداری از مختان را کارهای عقب افتاده تان اشغال کرده اند؟ آیا همه ی کارهایتان را هول هولی انجام میدهید؟ ...

و در یک کلمه آیا مث من یک کون گشاد هستید؟


من راه حل مناسبی پیدا کردم. با ما همراه باشید...

راه حل خیلی ساده س. اینقد ساده که وقتی بگم ممکنه بگید چقد مسخره. ولی نباید اینو بگین. چون راه حل در عین سادگی بسیار کارآمده. راه حل اینه:

بذارید پُشتِش


در ظاهر ممکنه این جمله اندکی بی ادبی به نظر بیاد ولی واقعیت اینه که این جمله واقعا همونیه که احتمالا ذهن منحرف شما طرفش رفته و واقعا بی ادبیه. اصلا مهم نیس که جنس شما چیه. مهم نیس که دارید یا نه. شما با هر جنسیتی میتونین بذارین پشتش.

بر همگان (در اینجا منظور کون گشاد های عزیز (که از این به بعد به اختصار ک.گ نامیده میشوند) هستن) واضح و مبرهن است که تغییر اونم واسه ماها بسیار سخته و آن تایم یا مرتب بودن چقد مضحکه ولی یقین بدونید که قرار نیست چیزی عوض بشه و ماها قرار نیست که تغییر کنیم. پس نگران آینده و ماتحت خود نباشید.

همیشه یه سری چیزها و یه سری کارها وجود دارند برای انجام ندادن و به تعویق انداختن. این یک واقعیت محضه ولی همون کارهای لعنتی میرن و یه گوشه از مخ انسان رو اشغال می کنن. کارها به تدریج جمع میشن و فضای مخ نیز متعاقبا پر میشه از فکر انجام ندادن و احتمالا عذاب وجدان. یه قانون دیگه ای که وجود داره اینه که انجام دادنی رو باید انجام داد، کردنی رو باید کرد، خوردنی رو باید خورد، نوشتنی رو باید نوشت و خوندنی رو باید خوند و .... اما کِی و کی؟ ما ک.گ ها؟ الان؟ به موقع؟ عمرا!!! تمام این اتفاقات، اتفاق میفته، ولی به وقتش و به شیوه ی مناسب خودش.

بذا با یه مثال پیش بریم. احتمال قریب به یقین همه ی ما تو دوران نکبت بار تحصیلمون پایان نامه داشتیم. پایان نامه به خصوص در دوران ارشد، یکی از اون کارهایی است که جایگاه ویژه ای تو مخ انسان داره. مثلا واسه ی من تقریبا یک سال زمان برد. (روم نمیشه بگم یک سال و نیم. شما بخونید همون یک سال) یک ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــال زمان خیلی زیادیه. خب مخ ما پر میشه از اینکه من پایان نامه دارم. ولی ما که بیکار نیستیم. کلی مورد و سوژه ی دیگه مث تفریح، سفر، یللی تللی، لش کردن با دوستان و ولگردی هم به عهده ی ما هست. مگه میشه پایان نامه رو با این کارها هم مقایسه کرد؟ خب طبق اصول روانشناسیِ قورباغه ت را قورت بده، قاعدتا ما میریم سراغ مهمترین و سخت ترین کار، ینی تفریح! ولی اونقدی که باید، لذت نمیبریم چون اون بخشی از مخ که به تفریح اختصاص داده شده، با پایان نامه پر شده و همش ما درگیر یه عذاب وجدان لعنتی هستیم. دایورت کردن تا حدی از بغرنج بودن موضوع میکاهه ولی به جایی میرسیم که دیگه وقتشه. دیگه باید رفت سراغش

کار از اینجا استارت میخوره. آستین هاتون رو بزنید بالا و به کاری که تبدیل به یه غول بزرگ شده نیگاه کنید. نیت کنید که میخوایین بذارین پشتش و ترتیبش رو بدین. یه جوری به قضیه نیگا کنید که انگار با اون موضوع کل کل دارین و کل تمرکزتون رو بذارین روش. با تمام انرژی بذارین پشتش. قطعا اولش خیلی دست و پا میزنه و احتمالا مث ماهی لیز میخوره و در میره ولی شما نیت کردین که بذارین پشتش. شروع کنین. اونو تو یه کنج گیر بندازین و برش گردونید و بذارین پشتش. اینقد محکم فشار بدین که نفسش بند بیاد و احتمالا ناله هاش بلند شه. دلسوزی یه اشتباه بزرگه. خیس عرق شدین و خسته شدین. ولی کوتاه نیایین. به کارتون ادامه بدین. قطعا اولش هیچ پیشرفتی رو شاهد نخواهید بود. حتی ممکنه مایوس شید. شاید این عملیات یه ساعت، یه روز، یه ماه یا یه سال طول بکشه پس مایوس نشید و با همون نیت و نگاه مبارزانه به قضیه نیگاه کنین. مطمئن باشید که از یه جایی به بعد کمرش میشکنه و تمکین میکنه. دیگه هیچ صدایی ازش در نمیاد و مظلومانه به شما که وحشیانه مشغول انجام دادنش هستین نیگاه میکنه و بالاخره تموم میشه و از بین میره. احتمالا اونقد خسته اید که بعدش همونجا کنارش خوابتون میبره و لذت بخش ترین جای داستان صبح روز بعد، زمانیه که از خواب پا میشیشن و میبینین که مختون چقد سبک تر شده.

هممشکلات عزیز (بر وزن همکار یا همبستر یا همسر خوانده شود). بیایید و همینجا به من این قول رو بدین که امروز تصمیم میگیرین که پشت یه چیزی بذارین و بعدش بیایین و از خاطرات و حس خوب بعدش واسم بنویسین. من به شما قول میدم که نه پشیمون خواهید شد نه در قطر ماتحت شما تغییری ایجاد خواهد شد. خواهش میکنم یه بار امتحان کنین.

فقط قبلش چن تا نکته ی مهم رو باید تذکر بدم:

  1. اصن نگران این نباشید که ما قراره تغییری تو زندگی مفرحمون بدیم. این یه پریود موقته. مثلا در مورد همون پایان نامه، خدا پیغمبری اگه سر و تهش رو جمع کنیم، شاید یک ماه، فول تایم، لازمه تا یه پایان نامه جمع شه نه یک ســـــــــــــــال
  2. بزرگترین اشتباه یک ک.گ زمانیه که دو یا چند غول رو همزمان انتخاب کنه که پشتشون بذاره. چون اتفاقی که میفته اینه که اون غول ها شما رو تو یه کنج گیر میندازن و احتمالا ناله های شماس که گوش فلک رو کر خواهد کرد.
  3. همیشه از بزرگترین، قدیمی ترین یا چِغِر ترین غول شروع کنین. غولهای کوچیکتر هیچ جذابیتی ندارن.
  4. موقعی که رو کار هستین، فقط رو کار باشین و تا کارتون باش تموم نشده، از روش بلند نشین.
  5. شما میتونین پشت هر چیزی بذارین. از مرتب کردن اتاق تا زبان خوندن، رژیم گرفتن یا دکترا گرفتن.
  6. مهمترین و مهمترین و مهمترین بخش این عملیات تصمیمیه که گرفته میشه. پس با یه تصمیم درست، یه دوران سخت، از ک.گ بودن خود لذت دائمی ببرید.


امضا: 18 مارخورده ی افعی شده

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
هیژده ...

نظرات  (۱۸)

بذارم درش چی مهندس؟ حله؟ 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مهندس، این راه حل واسه دیگرانه. شما نمیخواد کاری بکنی
مهندس، این راه حل واسه دیگرانه. شما نمیخواد کاری بکنی
مهندس، این راه حل واسه دیگرانه. شما نمیخواد کاری بکنی
ها ها ها
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۶ خانم سربه هوا
الان سه هفته س میخام درس بخونم هی میندازم عقب هی امتحان میوفته عقب هی من خوشال میشم :-D
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ایشالا به حق 5 تن میفتی :)
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۴ شاهین اشتری
عالییی :)) 
ینی بهترین صطلاحاتو بکار بردی 
مرسی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکرتیم :)
😂😂
من همینجا قول میدم باشد ک رستگار شوم.!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خدا پشت و پناهت دلاور :)
|:

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چیه خب؟
چنان کن که او را , تو را یارای مقاومت نباشد.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چشم چشم :)
راه حل خیلی خوبیه!امتحانش کردم و جواب داد!از این پس رویه همینه پس!
امتحان ادبیات..50 صفحه همشم از کتابایی مثه تاریخ جهانگشا که هر کلمه ش ده تا مفهوم و آرایه و معنی داره!ساعت 8 شب تا ساعت 11 هم بیشتر نمیتونستم کار داشتم!بکوب از 8 خونددم..نه شام.. نه گوشی..نه حتی قرصام! تا این که ساعت 10:40 دقیقه ناله های کتاب ادبیاتم (به قول خودتون!) بلند شد!خیلی حال کردم با این روش!متشکرم!!!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خواهش میشه
باشد که رستگار شوید
سلام عمو
مشکل من پیدا کردن پشته
وگرنه دوپشته یا سه پشته کردن(به دوتن یا سه تن یا به دوصف و سه صف) کار تخصصی منه....


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عزیزم شما استثنایی :)
چ بی تربیت ! نمی شد بگی وی بازی :|

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مطلب علمیه
بی تربیتی چیه؟
سلام، فکر کنم اشتباه آخرش رو امضا کردی، مار خورده نمیخوره با متن، باید یه امضایی می کردی که یا مفهوم "شده" ازش دربیاد یا مفهوم "شدن"
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میتونی پیشنهاد بهتر بدی عوضش کنم؟
نیستی کجایی!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اومدم :)
اصلا به روت نیار که وبلاگو ول کردى رفتیا :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آیم سو ساری
مُردی؟! 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه ظاهرا :)
آیکون خیلی خیلی عصبانی!! 
پاسخ:

این صدای 18 است که میشنوید:

آخه چرا؟!!!

آیکون کوچه علی چپ و اینا

۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۹ خانم سربه هوا
۲۰شدم ;-) 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عمرا
مشکل اینه که راست نمیشه و حال ندارم که بلندش کنم و بزارم پشتش.حالا تکلیف چیه؟؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
راه حل خیلی ساده س
میتونی از داروی افزایش قوای جنسی، لارجر باکس یا گن لاغری مردانه استفاده کنی
تنها با پرداخت 49000 تومان محصول را درب منزل تحویل بگیرید.
همین حالا دست به کار شوید
:)
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۲:۴۲ اسی بولیده

اینا چیه مینویسی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه چرا تو اینقدر بی ادبی چرااااااا؟؟؟؟

خجالت بکش اینجا بچه مچه و ناموس مردم رد میشه://////

حاضرم شرط ببندم اینایی که خوندن اصلا نگرفتن مطلبو!!!

چرا اینجا صاحاب نداره؟؟؟؟؟؟

زشششششششششته :(((((((((

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ببین منو
نه 
درست ببین منو
چش تو چش
ببییییییییییییییییین
همه گرفتن!
اینجا همه بی ادبن حتی شما دوست عزیز
۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۵ همون قبلی
ن عاقا من اعتراف میکنم تا نیمه های متن نفهمیدم منظور چیه. و اینکه خو بدآموزیه این چ کاریه برادرمن؟اینجا بچه نشسته
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
برو تو کار نکته ی آموزشیش
درگیر جزییاتش نباش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">