هــــــــــــــــــــیژده

41. بخت (4)

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

خوشبختی ینی اینکه من مطمئنم قبل از مرگم یه ماشین تووووووووپ خواهم داشت. یه چیزی تو مایه های مازراتی فعلی

و

بدبختی ینی اینکه من مطمئنم وقتی سوار مازراتی خودم خواهم شد، بقیه سوار جت های فراصوتی پرنده ی کوپه شون هستن



امضا: 18

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
هیژده ...

بخت

نظرات  (۵)

آرزوهات رو گنده تر کن مرد گنده :دی 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مازراتی خیلی گنده س
لااقل الان خیلی گنده س
از پراید هم گرونتره
چه احساس مشترکی!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی خوبه که تنها نیستم
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۶ خانم سربه هوا
سلام,اتفاقا چند روز پیش منم به همین فکر میکردم,وقتی از کنار نمایشگاه ماشین عبور میکردم...
هیژده خوبی؟دلم برات تنگ شده بود:-)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام خانوم سر به هوا
خوبم
بیا بمون سر بزن
خیلی زود دلتنگیت مرتفع میشه :)
والا !!
با اون نوناشون :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
والا!
اشکال نداره. تو هر دوره ای کسایییدا می شن که ماشین های آنتیک و قدیمی سوار می شن. خیلی هم کلاس داره :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به این بعد از قضیه فک نکرده بودم
حق با شوماس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">