هــــــــــــــــــــیژده

32. بخت (3)

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ

خوشبختی ینی اینکه وقتی یه پروژه ای (مثلا راهسازی) تو زمان مقرر به اتمام نمیرسه، از آدم عذرخواهی کنن

و

بدبختی ینی اینکه این موضوع اینقد تکراری و عادیه که واسش تابلو بسازن و مث سایر علائم رانندگی تو مسیر میذارنش




+ این تقدیم به اونایی که غروب جمعه واسشون سخت میگذره.



امضا: 18 خودشنگول ساز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۳
هیژده ...

نظرات  (۱۱)

عاخ عاخ عاخ عاخ عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااخ
نگو
نگو
غروب جمعه ...
کلن با جمعه ها غریبم.
احساس میکنم جمعه ها روز رفتنه.روز خداحافظی.
حس میکنم امروز نفسام سنگینه !!!!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نفسم مگه سنگین میشه؟!
شماها عجب مریضی هایی دارینا
:)
سلام..خسته نباشید واقعا دستتون درد نکنه...سایت خیلی قشنگی ساختید...واقعا زحمت میکشید... 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا واسم سواله که تو اینا رو جدی گفتی یا تیکه انداختی
و مهم تر از اون اینکه عایا تو یک انسانی که اینارو تایپ کردی؟!
جدیا
سایتت یه جوریه
این جمعه های تنهایی کی تموم میشه هیژده هااااااااان؟؟؟؟؟؟
چه آهنگی خدایی با چه رویی مقدم اینو خونده ههخخخخههه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
باحاله که
من همش دارم گوش میدم. اصن من عاشق اون رباته شدم :)
سلام

یه پست گذاشتم در مورد دیالوگ زاکر برگ و شیرازی و رازهای موفیقتش  :))) 

خوندنش مفیوض کننده اس :دی 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خوندم. خیلی باحال بود
+ مفیوض ینی چی؟ تنها چیزی که بر این وزن بلدم، "پفیوزه"
:)))
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۷ روانشناس روانی
غروبه جمعه خرعسد:/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خاله، خر کلمه ی بی تربیتی ای است. من اینو ازت یاد گرفتم
همه جا هم میگم که تو بم یاد دادی
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۲ روانشناس روانی
هعععی موافقم حس تنهایی خیلی بده ولی ای کاش این حال و هوای جمعه هارو می شد دیلیت کرد:(
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آهنگو گوش کن حالتو عبض کن
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۷ خانم سربه هوا
هیژده راضی ام ازت,مرسی,حسابداری خیلی خوبه 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الان حسابداری چی میگه این وسط؟
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۱ خانم سربه هوا
میگه متشکرم پیشنهاد خوبی بود 
پاسخ:
این لبخند 18 است که میبینید:
:)
باید بت بگم 
اره نفسم سنگین میشه.
اما اگ تا بحال حس نکردیش
ک نفس سنگین یعنی چی؟
باس بگم خوشابحالت
نفست سبکه.
:-\
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ینی فوت میکنی میفته زمین؟!

+ بیخیال بابا
الان که جمعه نیس
پنج روز وقت داری سبک تنفس کنی
یادته گفتم ب معلم شیمی گفتم نامرد چه اتفاقی افتاد؟؟
متاسفانه ترم قبل دهن وامونده وا شد و  به استاد کنترل پروژه هم گفتم استاد نامردین=-O
هیچی دیگ بهم نمره نداد.
اینه که نفسمو سنگین میکنه.
الان یه شنبس نفس مشکلی نره.
اوکی ام.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مشکلی نره؟!!!!!!!!!!!!
این چه طرز صحبت کردنه؟ خجالت بکش خواهرم
حجابتو رعایت کن
:)
اوه خدای من! تو هنوز زنده ای پسر؟ :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام استادددددددددددددددد
خیلی مخلصیم
ارادت ارادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">