هــــــــــــــــــــیژده

27. بی رویا بولد

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ

شاید باورتون نشه، ولی دیشب خواب فونت دیدم!

حالا خوابم هیچی. من نگران تعبیرشم.



امضا: 18 ابن سیریان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷
هیژده ...

نظرات  (۷)

۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۲۵ ایزابلا ایزابلایی
خواب بی نازنین تعبیر داره. با نازنین :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی کامنتت سنگین بود ایزابلا ایزابلایی


+اینقد دوس دارم اسم و فامیلت رو بنویسم که خدا میدونه :)
بی نازنین بود یا بی زر چون تعبیرش خیلی فرق میکنه ....اریال ندیده باشی که تعبیرش فلاکت و بدبختیه ... ولی این نازنین و میترا و یاس و... اینا خوبن یعنی به زودی ازدواج خواهی کرد

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الان همه اینا اوکی
فقط بمن بگو که اگه فونت کامران، وحید یا عرشیا رو ببینم تعبیرش چیه؟!
:))
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۵ یک به اصطلاح نویسنده
فونتِ زندگیتو میخوان تغییر بدن ، بهت الهام شده :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دهنت چرا کجه؟! :)
من چرا هیچی از این پست نفهمیدم؟!!!
آیا من خنگم؟!؟!؟!


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیخواستم اینو بت بگم ولی . . . بالاخره یه روز باید می فهمیدی
ها ها ها

سلام 

درکت می کنم منم از این خواب های عجیب و غریب زیاد می بینم :) 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا؟
بزن قدش دیبونه :))
بد شانسی اینه که فونته از گروه بی بوده
بی رویا نشی انشالله اونم بولدش
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اوه اوه اوه
راس میگیا
باید تلاش کنم با پیش فونت 2 ببینم
مثلا 2 رویا 2 نازنین :)))
تولدمو تبریک بگو :|
هیچوقت لطف پارسالتو فرااااموووش نمیکنم هیژده
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این چه حرفیه میزنی؟ این کمترین کاری بود که میشد برات کرد. بازم تولدت مبارک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">