هــــــــــــــــــــیژده

23. فلش

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

1. بابام دوتا قناری داره. قبلن راجع بشون گفته بودم. منوچهر و پریچهر. نمیتونم بگم چهچه میزنن. چون اینقد میخونن روان آدم بهم میریزه و باس بگم وق وق می کنن. مامانم خیلی با اونا مشکل داره. هم بخاطر کثیف کاریشون، هم بخاطر سر و صدای عجیب و غریبشون. منتقلشون کرده بودیم به راهرو. دو سه هفته ای بود که هیچ صدایی ازشون در نمی اومد. یه بار رفتم ببینم زنده ن، دیدم زنده ن! به مامان گفتم اینا چرا نمیخونن؟ با احساس عذاب وجدان خاصی گفت نمیدونم. شب از بابام پرسید رفیقات چرا نمیخونن؟ بابام هم که انگار مجری شبکه سلامت ازش سوال پرسیده باشه، با تریپ یه متخصص داخلی قناری و چهچه سانان با افتخار گفت رفتن تو "لک". سالی یکی دوبار میرن تو لک و بعدش خوب میشن. بعد پدر احساس کرد که تنور داغه و از این موقعیت رمانتیک باید نهایت استفاده رو بکنه. گفت بیارمشون تو خونه؟ که جیغهای رنگارنگ مامان همه چی رو به حالت عادی برگردوند.


2. من (غیر از اون چن تا فلش که واقعا نمیدونم کجان) دو تا فلش دارم. یه فلش 8 گیگ کوچولو که تو پخش سیامکه و یکی یه فلش گنده ی 4 گیگه که رو دسته کلیدمه. اون فلش کوچیکه فقط توش آهنگه. همه جور آهنگی توشه. آهنگایی که دوس دارم و یا ملو ان یا شادن. اون فلش بزرگه توش پر فایل و چرت و پرت و 8 تا آلبوم از گوگوشه. روزای معمولی، طبق معمول اون فلش کوچیکه پلی میشه و یه روز معمولی سپری میشه اما روزایی که حالم گرفته س (حالا بهر دلیلی) فلش بزرگه میره تو پخش. و اون آلبوم های گوگوش چنان قابلیتی دارن که مثلا اگه رامبد جوان هم اونارو گوش بده، برنامه ش از خندوانه به عتدوانه تبدیل میشه.


3. امروز صبح وقتی نشستم تو سیا، قبل از حرکت لبخند زدم و  اون فلش بزرگه رو در آوردم و فلش کوچیکه رو زدم سر جاش. یه روز خوب شروع شد. بعد از 12 ساعت، ینی الان که ساعت 8 شبه، حس میکنم باید فلش بزرگه رو استعمال کنم. حس میکنم هر کسی مث منوچ اینا یه دوران "تو لکی" داره. یه دورانی که میاد و میمونه و با همون علتی که اومده بود، میره. علتِ بی علتی. فقط زمانش باید بگذره. زمان... زمان... زمان...



امضا: 18 مجری برنامه عندوانه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱
هیژده ...

نظرات  (۱۶)

نرو تو لک حالا!
صدای قناریاتونو شنیدم.. به طور واضح توی رادیو 18 شماره ی 11 صداشون میومد!
وای قناریای ماهم خیلی رو مخ و تو مخن!
مخصوصا این یکی که تازگیا یاد گرفته بخونه... وقتیم که میخونه بقیشونو وادار به خوندن میکنه!
یکیشون هرموقع منو میدید شروع میکرد به جیغ زدن! جیییییغ میزدا! خیلی با هم مشکل داشتیم!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بفرستشون تو راهرو
دهنشونو سرویس کن
عوضیا رو
گاهی مشکل با زمان حل نمیشه فقط کمرنگ میشه آدمایی هستن ک باید گورشونو از زندگیت
گم کنن(آدما مثال بودا مثلا ی مکان ی موقعیت ی رفتار خاص حتی خودت)..
من الان تو لکم!!
قرار بود مهمان بپذیری یادته هیژده جان؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو مگه قرار بود مهمون بشی؟
والا نمیدونم.
الان یه نفر منتظره تو لیست
تو هم اگه دوسداری بیایی بگو
تمام قد درخدمتیم :)
" علت ِ بی علتی " ...
احسنت . کلمه ی مناسبی برای وقتایی که میریم تو لک .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم
چیزهای جدید را همیشه در 18 بجویید :)
تو که خوابی صدای هیچیم نمیشنوی حالا چطو قناری رو میشنوی؟ :دی
تو که تازه از لک اومده بودی بیرون :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پریود شدم فک کنم. یه پریود طولانی مدت
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۰ یک به اصطلاح نویسنده
الان من دارم وارد میشم به این دوره،بعد تو الان وسطِ این دوره واستادی :/
پس حالا  لبخندِ بدتر از گریه ِمن از لبخندِبدتر از گریه ِ تو باید بزرگ تر باشه،پس در نتیجه تو وضعیتت بدتره چون وسطِ ماجرایی ولی من تازه اولِ قضیه ام،ولی از یه جهت دیگه هم، تو به پایانِ این دوره نزدیک تری پس وضعیتت از منی که تا تموم شدنِ این دوره کلی راه دارم خیلی بهتره.
پس: در نتیجه تو حالت از من بدتره،واز اونور حالت از من بهترم هست.

+فک کنم یه چند بار بخونی بفهمی چی گفتم :))
در کل ، بایــــد خوب شی ،و البته که میشی ،فقط یذره زمان میبره که : تجربه نشون داده برای گذروندنِ زمان میتونی به هرکی دوس داری فش بدی تا زمان بگذره.
دهنِ اونایی که حالتو بد میکنن سرویس
دم ِ اونایی که حالتو خوب میکنن گرم
ولی بشین به اونایی که حالتو بد میکنن بعد سعی میکنن حالتو دوباره خوب کنن  فقط فش بده، فــــُـــش
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پاراگراف اولت از پهنا تو حلقم
خیلی باحال بود
اون که تو باید استعمال کنی، فلش نیس، خیلی فراتر از فلشه! از اونا که خطر داره!
هاهاهاهاها

خیلی دور بر ندار، تو لک رفتن کار تو نیس، تو خیلی داشته باشی دوران "لکه" داری!
الانم تو همون دوره ای. به زودی هم پاک خاهی شد! همه چی حل میشه.


:[]

این بک لبخند دندان نما است!


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله بله
لکه بود که داره کم کم پاک میشه
نیشتم ببند
بی ادب
:)
عتدوانه یعنی چه؟ترجمه کن هیژده الدوله....بدوو
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عن= چیز قهوه ای رنگ و بدبویی است که از ماتحت در می آید
عندوان= به حس و حال آدمی که حس و حال خوبی ندارد اطلاق می شود.
مفهومه یا بیشتر توضیح بدم؟
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۲۸ خانم سربه هوا
ماهم داشتیم,من ساکت خونه ساکت اونام ساکت,همه باهم افسرده :-D فقط کثیف کاریاشون مونده بود انقد مث مامانت جیغ رنگارنگ زدم تا فروختنشون راحت شدم.
من برام سوال بود تو اصن دلت میگیره,بگیره چه شکلی میشی چیکار میکنی و... 
الان به جوابام رسیدم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چه شکلی میشم حالا؟
خودمهنوز نمیدونم
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۴ روانشناس روانی
1.منوچ اینارو چون جاشونو عوض کردین دپرس شدن بیارشون داخل خونه دوباره واستون عر میزنن:))
2.من کلن آهنگ شاد خیلی خیلی خیلی کم گوش میدم چون همش توش چرت و چرت میخونن البته بعضی آهنگای غمگینم چرت وپرتن ولی خب درصدشون کمتره. کلن آهنگ شاد ای امروزی منو یاد بعضی از مداحا میندازه که هیچی بارشون نیس و چرت پرت میخونن مث اون مداحه که میگفت نوار مغز سرم درمحضر دکترا خط خطیو قاطی بود:)))
3.بعله بعضی چیزا تنها راه حل شدنش گذره زمانه.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اون مداحه چی گفته؟!!!!!!!!!!!!!!!!
:)))))
فاز اینا چیه خداییش من موندم
حالا خدا کنه از همون دری که اومده بوده، بره
باز اینجوری قابل تحمل تره
یه وقتایی این زمان زیادی کش میاد و حوصله آدمو سر میبره
به امید روزای بهتر و بهتر و بهتر برای هیژده 
 
+قافیه رو کیف کردی:))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بیا باهم یه کتاب شعر بنویسیم.
مشترکن
اسمشم میذاریم گلشعریات :)
خوشحال شدم این پستت رو خوندم چون من زیاد میرم تو لک!!!
همیشه فک میکنم شیزوفرنی دارم:(:(
ممکنه تو یه روز در حالی که پنج دقیقه پیشش داشتم از خنده ریسه می رفتم یهو غمگین بشم و هیچ حرفی نزنم...
بعد بیست و پنج سال سن واقعا فهمیدم این تو لک رفتنا به پریودیم خیلی خیلی مرتبطهههه. فقط نمی دونم چرا من وقتی من غم انگیزم و تو لک، همه خوشحال و خندانن مثل الان:(
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من همیشه از بچگی فک میکردم پریود بودن یه چیز بده که همه بایستی قایمش کنن و با خجالت و غیر مستقیم بش اشاره کنن.
الان فهمیدم که اینجوری نیس :))))
آخرشم گوگوش ؟ :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه زمانایی لازمه :)
آره پریودی برا خیلیا تابو هست و قایمش میکنن و خجالت میکشن ولی واسه من اینجور نیست...
چون یه چیز کاملا طبیعیه و در اختیار ما نیست...
اگه خانما قرار باشه از چیزی خجالت بکشن، بارداری خجالتش بیشتره چون بالاخره فعل و انفعالاتی صورت گرفته:|
بعدم مگه تو از بچگی می دونستی پریودی چیه؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من تا چن ماه پیش بچه بودم!
:))
نفر دوم بودم گویا..😐
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۲ خانم سربه هوا
شکلت آرومه و بی حوصله
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۵ روانشناس روانی
میگفت نوار مغزه سرم درمحضر دکترا خط خطیو قاطی بود
طبیب توی مطب متحیر صدا کرد این چه نوار مغزی بود
میدونی چی دادم جوابه دکتر؟گفتم که عیبش اینه آقای دکتر
من روانیم روانیه حسین.خط خطی شده از عشق حسین
باز باز بی قرارم کاری به دکترا من ندارم.سرمو میزنم من تو دیوار
کاری به کسی ندارم
بعدشم مث خل و چلا حیدر حیدر میگه جای حسین
مملکت نیس که ما داریم دیوونه خونس:/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بیا راجع به این موضوع حرف نزنیم
یهو یه چی میگم که نباس بگم
اونا هم عالمی دارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">