هــــــــــــــــــــیژده

18. دختر

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ
میگن فردا روز دختره. کاری به فلسفه ش نداریم اصن. مهم اینه که یه روزی، روز دختره! تبریک میگم به همه ی دخترا و اگه وقت کردم یه برنامه رادیو هیژده تقدیم به همه ی دخترای سرزمینم میکنم.
یه تبریک ویژه هم میگم به نیکا که کم کم داره میفهمه دختر بودن ینی چی.


امضا: 18 دختر دوست
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴

نظرات  (۱۳)

تبریک...
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۷ خانم سربه هوا
مرسی مرسی,چقد خوش میگذره,امروز مامانم واسم یه کتونی خرید به عنوان کادو :-D 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اه اه اه
چقد لوس

مدیون دو عالمید اگه فک کنید حسودیم شده :)
روزمون مبارک....!!!
کیلی لی لی لی
دیشششددررریشدون دیشددددررریشدن

+ الحسودو لایسود..!!!
حسود هرگز نیاسود...جهت محکم کاری اگه به وخ حسودی کردی!

چرا روز معلولین ذهنی و روز جهانی سنگ نوالت داریم ولی روز پسر نداریم؟! :/
ها... یادم رف بگم....نیکا روز داده ولی تو با این سنت روز مداری.... برو یکم خجالت بکش!
بچه ع نصفه نثف تو هم نصف تره...

+نمیدونم الان حرصت گرفت یانه؟ تمام تلاشمو کردم در این زمینه! امیدوارم رومو زمین نندازی :)))

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میشه روت رو از رو زمین جمع کنی. دارم دارم طی میکشم. جلو کارمو گرفته!
:)))
آخی ... چه لطیف:) تو از این کارا هم بلد بودی؟!
خیلی مرررررسی هیژده ی مهربون:)
ایشالا روز پسر جبران کنیم! 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مگه داریم؟!
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۷ یک به اصطلاح نویسنده
به به پستِ هیـــژدهم
ایشالله اولین بچه ، اولین نوه ، اولین نتیجه و اولین ندیدت دختر باشه :))

روزِ نیکا هم مبارک دایی جونش :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من اینقد بنیه ندارم که این همه جهاز جور کنم :)
یه دعای خوب بکن

سلام

بلههههههههههههه رادیو رو خوب اومدی.

من تبریک میگم این روز رو به همه گل دخترا.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نو هنوز زنده ای؟!
:)
ممنون ممنون :)
^____^
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خواهش خواهش :)
میریم ک داشته باشیم سانس بعدی غیبت هیژده رو
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هسدم بابا

سلام م م هیژده جان

خیلی دستتون مرسی

فخط به نظرم بین تقدیم و میکنم خیلی فاصله افتاده!! به خصوص که کلی دختر م این وسط ن ن ن!!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چشم
همین امروز میکنم!
:)
که چی مثلا روز دختر داریم؟ ایی.چقدر لوس
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
والا!
۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۹ اسی بولیده
این فامیل دور کیه این چه کامنتیه آخهههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :////////////////////
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
درگیریا!
۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۸ اسی بولیده
مثل این که خودتم منظورشو نگرفتی :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بولی جان
عزیزم
من همونی ام که خیلی بی ادبم
الان چیکار کنم که متوجه بشی فهمیدم؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">