هــــــــــــــــــــیژده

17. بز خری

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ق.ظ

به یک عدد دستگاه فکس دست دوم  - در حد نو - ترجیحا پاناسونیک - دارای منشی - کاملا تمیز  - و کلا خیلی خوب! نیازمندم.


پول هم بالاش میدم. ینی راحت هیوده هیژده هزار تومن (نقد!) حاضرم براش هزینه کنم. بخدا!


  1. از دوستانی که تمایل به فروش دارند دعوت بعمل می آید پیشنهادات خود را در پاکتهای مهر و موم شده، حداکثر تا تاریخ 94/5/31 تحویل نمایند.
  2.  بدیهیست به پیشنهاداتی که بعد از تاریخ مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  3. لازم به ذکر است شرکت در این فراخوان به منزله ی تایید  نخواهد بود و کارفرما در انتخاب یا رد پیشنهاد مختار است.
  4. هزینه ی ثبت نام و شرکت در این فراخوان مبلغ یک میلیون ریال بوده که پس از اعلام نتیجه نهایی به متقاضیان عودت خواهد شد.
  5. دوستانی که قصد مالیدنِ به دربِ اینجانب را داشته باشند باید قید پولشان را بزنند.
  6. تاریخ بازگشایی پاکات! (خداشاهده همچین کلمه ای رو داریم. به جمع مکسر پاکت میگن) تاریخ 94/6/1 خواهد بود.
  7. حضور در جلسه ی بازگشایی برای شرکت کنندگان پس از ارائه رضایت نامه ی کتبی از والدین آزاد است.
  8. در صورت برنده شدن، 5% هزینه نقدا و مابقی پس از اتمام دوره ی گارانتی ( حداقل دوساله) به فروشنده نقدا! تحویل می گردد.
  9. مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و سایر کسورات قانونی پای فروشنده است.
  10. یک بسته کاغذ A4 هشتاد گرمی تحت عنوان اشانتیون تاثیر شگرفی رو انتخاب پیشنهاد خواهد داشت.
  11. بدون افزایش قیمت دو تا از اون رول مشکیا بعنوان یدکی باید روی دستگاه باشد.
  12. مسئولیت تعویض رول با فروشنده بوده و فروشنده موظف است حداکثر دو ساعت پس از درخواست کتبی کارفرما نسبت به تعویض رول اقدام نماید. به ازای هر دقیقه دیرکرد 10% مبلغ تضمین از حساب فروشنده کسر خواهد شد.
  13. فروشندگان در نظر داشته باشند که وقتی واسه تعویض رول تشریف میارن دست خالی نیان. زشته!
  14. پرداخت هزینه ی تلفن دفتر (حداکثر تا یک سال) به عهده ی فروشنده است.
  15. به پیشنهاداتی که خط خوردگی یا لاک گرفتگی داشته باشد هم ترتیب اثر میدهیم. ولی ترجیحا با مداد مشکی نرم پیشنهاد بدین.
  16. برگزار کننده ی فراخوان مختار است پیشنهاداتی را که خیلی پرت باشند، به معرض عموم گذاشته و آنها را مسخره کند.
  17. پیشنهاداتی که حاوی الفاظ رکیک باشند به اداره ی کل بازرسی تحویل شده تا پدر صاحب پیشنهاد را در بیاورند.
  18. با توجه به اینکه شرکت برای عموم در سراسر ایران آزاد است، کارفرما اجازه دارد به منظور صله ی رحم یک هفته را در خانه ی فروشنده پلاس شده و لش نماید. بدیهیست تاریخ حضور به صورت کتبی و از یک هفته قبل به فروشنده اعلام میشود.
  19. فروشنده می بایست تعهد نماید که اگر خدای نکرده فکس خراب شد، بهترین مدل بازار را تهیه و با عذرخواهی شدید به کارفرما تحویل نماید. (امیدواریم که کارفرما عذرخواهی فروشنده را بپذیرد)
  20. این یک فراخوان واقعی و جدی است!

تبصره: هزینه ی ایاب و ذهاب در بند 18 بعهده ی فروشنده است.



امضا: 18 این کاره و خبره ی شرکت کننده و برگزار کننده ی مناقصات و مزایدات بزخری




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴
هیژده ...

فکس

چرندیات

نظرات  (۱۴)

من با تمام بند ها و تبصره ها کنار اومدم ولی دستگاه فکسم رو 18500 کمتر نمیدم. :دی. دیگه ببنید می تونید این 500 تومن رو وام جور کنید یا نه .


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حاجی بالا میگی
فک کردی من رو گنج نشستم؟
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۸ یک به اصطلاح نویسنده
 تچکرات ِ فراوان بابت تحمیق ِ فروشنده با خبرگی و اینکارِگی ِ بالا ِ خریدارِ فرهیخته :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تحمیق ینی تحمیل حماقت؟!!!!
خیلی لفظ قشنگی بود
حال کردم :)
پیشنهادی ندارم ولی به شدت با بند 16 موافقم.
و 
چقد خوبه که برگشتین
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بابا یه فکس جور کن دیگه
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۶ خانم سربه هوا
:-D تو مسخره ای بخدا 
یکی بود بهم میگفت توله سسسسسگ بعد میگفت بخاطر علاقه ی زیاده 
حالا من هرچی بهت میگم بدون از علاقه ی زیاده
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اوکی
این ینی من توله سسسسسگ نیستم!
همینقدشو فهمیدم :)
همون بند 18 عاااااااااااالی بود د:
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا فکس داری یا نه؟!
من خودمم جویای فکسم! منتظرم وقتی مورداتِ بند16 رو اعلام کردین بهترینشو رو هوا بزنم! د:
جویای پیر اینتر (نه جوان اینترا!) هم هستم راستی!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه پرینتر اچ پی دارم
خوبه
قیمت پایه یه تومنه. (ده میلیون ریال). اگه مشتری بهتر پیدا نکردم (گلاب به دیوار، روم به روت) سگ خور. میدمش بهت :))
یه پیش نهاد!
به‌جای اون عبارتِ "پاسخ دونقطه" توی قالب وب اگر بنویسین "این صدای هیشدس که میشنَفین" خیلی خوب تر میشه!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
جدی که نگفتی اینو؟!
:|
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۱ خانم سربه هوا
نه نه من روم نمیشه بگم توله و اینا,روم به دیوار خداشاهده 
ولی میخام بدونی اگه میگم مسخره ای و اینا از دوست داشتن زیاده 
عکس بچه هارو به مامانم نشون میدم میگه خر نیس؟ینی خیلی خوشکله :-D 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چه مامان با عشقی
میشه آدرس وبلاگ رو بش بدی با هم یه معاشرتی داشته باشیم؟!
:)
تو که اینکاره ای ببین میتونی یه اسکنر هم واسه من جور کنی؟ ده درصد خرید پورسانتت. تازه اجرای بند 18 هم با خودت. ببینم چی کار میکنی.
اون روله منظورت کارتریجه؟ :-/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا حتما باید جلوی جمع ضایم میکردی؟
این درسته آیا؟
من اسکنر دارم
یه چهار کاره بده اسکنر بگیر. یه معامله ی دوسر برد!
دست بده :)))

میگم تو کتاب زیاد میخونی هیژده؟
مثل آدم جواب بده لطفا :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه
+تو هم خودتو مث آدم معرفی کن!
:)
قبول.آیکون دست دادن
یکی اینجا اضافه هست.حالا اینکه واسه شرکته دلیل نمیشه که من اونو به کسی ندم.دلیل میشه؟
فقط سی دیشو انداختم دور.خودت ردیفش کن
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دمت گرم
من دستتو به گرمی میفشارم
کی بیام بگیرم؟
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۳ خانم سربه هوا
وبگردی نمیکنه اما میشناستت,هم رادیو هارو گوش داده هم پستاتو خونده,قاه قاه میخنده میگه مسخره ی شیطون,همه پسرا دیوونن,مخصوصا وقتی میگی حموم نمیرم و اینا میگه عه من فکر کردم فقط پسر خودم اینجوریه بزرگ بشه خوب میشه نگو همه پسرا کثیفن این ۳۰سالشه بازم کثیفه,بعد به این نتیجه میرسه پسر داشتن کلا اشتباهه  :-D
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
همه ی حرفایی که زدی قبول و رو سر ما
ولی من معاشرت با مامانت رو میخوام!
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۰ خانم سربه هوا
باشه بش میگم پستاتو بخونه کامنت بذاره :-D
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دمت گرم :)
اخرش چی شد این فکسه؟ گیرت اومد؟!! کسی خونتون پلاس خواهد شد عایا؟؟!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خریدمش! هیشکی بم حال نداد! نامردا
پاناسونیک کا ایکس 701

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">