هــــــــــــــــــــیژده

2. بخت (1)

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۶ ب.ظ

خوشبختی ینی وقتی خوابیدی یه خواب توپ و لذت بخش ببینی.

بدبختی ینی اینکه صبح که از خواب پا شدی بازم دلت بخواد اون خواب رو ببینی!



امضا: 18 نگون بخت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
هیژده ...

نظرات  (۱۳)

خواب خیلی خوبه ، عشقه

کادو تولد همچی ماگی میدم بت :دی  ببین چقد خوشبختی
http://s3.picofile.com/file/8196809834/18.jpg

تازه میتونی تو پروفایل بلاگت هم بذاری آواتارت شه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یا ابلفرررررررض
آواتار دیگه چیه؟
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۱ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
از اون دسته خواباییه که میشه گفت یا نمیشه گفت؟!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه خواب 18- نبود :))

خوابت منشوری بود یا نه؟ 
یا
موضوع خواب؟
یا 
خواب خود را توصیف کنید؟
یا
دیشب چگونه خوابیدید یا چه خوابی دیدید؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خداشاهده هی نمیخوام جوابت رو بدم.
بذا این دهن بسته بمونه :)
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۲ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
سیاه سفید بود یا رنگی؟!
پاسخ:
این صدی 18 است که میشنوید:
فرق داره مگه؟
فک کنم رنگی بود.
آخیش پیدات کردم!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آخیش، منم پیدات کردم :))
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۰ نیمه سیب سقراطی
نه خیر ! 
بدبختی یعنی توی خوابت هم باید حرص بخوری :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
قبلا گفتم. اون مدل خواب ها نعمت ن
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۸ یک به اصطلاح نویسنده
بازم خواب های هیــــــژده :)
ولی فک کنم بدبختی اونجایی بیشتر بشه که تو دوس داشته باشی خوابت توی واقعیت اتفاق بیفته ولی برای رخ دادنش احتیاج به معجزه باشه.تو خیلی آدم قانعی هستی که به تکرارِ دوباره خوابت باز هم توی " خواب" ونه واقعیت اکتفا میکنی.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من واقعا آدم قانعی هستم. به همون خواب قانعم.
۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۱ دختر پاییز
من دو سه بار وقتی از خواب بیدار شدم ؛ دلم می خواست ادامه ی خوابم رو ببینم ؛
دوباره خوابیدم بقیه ی خوابم رو دیدم !
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
منم این تجربه رو داشتم :)
عاشقتمممممممم که اینقدر قشنگ حرص میخوری.
هاهاهاهاها
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هی دارم میریزم تو خودم هی میریزم تو خودم
یهو لبریز میشم یه چی میگم قهر میکنی میری
ببین خودت تنت میخاره . . .
اولا آواتار همینیه که کنار اسم طرف میاد همین عکس. ببین برای من یه خانوم دامن گل گلیه برا زی زیگولو هم عکس داره. تو پروفایلت میتونی بذاری. 
بعدش اون خوابای خفن بهش میگن +18. تو کی میخوای اینو یاد بگیری؟!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خود زیزیگولو اومده داره بمن یاد میده :)
بعدش مگه یاد نگرفتی چطور نظرات تاییدی شن. اینکه مث سابقه هنو! چقدددددددددددر تمبلی خداییش (...) داخل پرانتز یه اسم 3 حرفیه تو جمع نمیشه بهت بگم :دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هرجوری حساب میکنم "گشاد" چهار حرفیه!
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۶ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
به زبان زیر دیپلم آواتار همون عکس پروفایله!
چون میدونستم روت نمیشه بپرسی یا ممکنه بری گوگل رو سرچ کنی تا معنیشو بفهمی برات توضیح دادم!
قابلی نداشت :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا دستت درد نکنه. اصن مسیر زندگیم عوض شد :)
نه گشاد نسیت ، یه کلمه دیگه س  ، دریایی از مفاهیم درش موج میزنه :دیی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">