هــــــــــــــــــــیژده

105. اردیبهشت اینجوری نباشه، صلوات...

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ب.ظ

وقتی یه چیزی رو  دیلیت میکنی میرو تو ریسای کلبین و ممکنه بازم چشمت بهشون بیفته. باید کلا نابودش کرد. بعضی وقتا یه زمانهایی از عمر رو باید شیفت دلیت کرد. فروردین 95 یکی از اون چیزاس.

ماهی که گذشت سی و یک روز نبود. سیصد و شصت و پنج روز بود. واقعا اندازه ی یکسال واسه ی من طول کشید. طول کشیدن همراه با زجر.  اینقدی که من از یکم اردیبهشت خوشحال شدم، از یک فروردین نشدم. خیلی ماه عنی بود. مثلا امروز عیده. عید همتون مبارک


امضا: 18 خوشال


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱

نظرات  (۱۹)

برعکس شما من هیچی نفهمیدم از فروردین 95 :/ 
مث ی خواب بود :/

+ عید شمام مبارک!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون عزیزم :)
عیدت مبارک  ایشالا سال خوبی داشته باشی :) 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو هم همینطور :)
موبارکه(((:
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ببلولم
همین حس قشنگ بی قرار رو
من این 365 روزها رو
کنار مهربونی تو دوست دارم

تموم لحظه های سخت و آسون رو
من این پیاده رفتن زیر بارون رو
به شوق مهربونی تو دوست دارم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عزززززززززززززیززززززززم...
عیدت مبارک هر روز به از امروز :)))))

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی خوبه که همتون باورکردین امروز عیده :)
یعنی سه روز پیش تولدم بود؟تولدمو تبریک بگو :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تولدت مبارک فا
50 تومنی که قرار بود بم بدی رو بم نده، برو واسه خودت هدیه بخر :)
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
صلوات بعدی رو بلندتر بفرست
میدونی .برا ما کلا امسال سال عنیه.کنکور کنکور.وقتی هشت صب برا سال تحویل پاشدم،عذاب وجدان داشتم که نمیتونم روز عید درس بخونم.خیلی بده.من به خودم مدیونم بابت تمام کارایی که لازمه تو این سال و سال بعد انجام بدم ولی با درس خوندن تلف میکنمشون .بعدا میام و مث تو به جای یک ماه دو سال از زندگیمو دور میریزم😁
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
 یه رشته ی خوب قبول میشی و این دو سال و یک ماهت رو نگه میداری
برو دزست رو بخون
فکر میکردم فقط واسه ما حقوق بگیرا اینقد سخت و طولانی گذشته این ماه :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خوش بحالت. الان حقوق گرفتی :)
این قسمت : هیژ10 مهربان میشود ! :)
منم همین حسو نسبت بهش دارم اندازه یه سال بود لامصب تموم نمیشد
الان اردیبهشت و خرداد چشم بزاری رو هم رفته 
ولی من میدونم تیر هم مثل فروردین میشه))):

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا کو تا تیر
سلام..
فروردین واسه من که خیلی زود گذشت..کلا94 خیلی زود گذشت..هرچی به کنکور نزدیک میشم زندگیم هم میفته روی دور تند تر..انقدر هم که معلما امتحان گرفتن...نفهمیدم اصلا شب و روزم چطوری میگذره..امروزم امتحان ادبیات داشتیم 7تا درس...دقیقا38 ساعته که بیدارم...
+ممنون از توضیحاتت راجع به رادیو
++من شوخی کردم تو جدی گرفتی^_^
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بچه جان برو درست رو بخون. رادیو و این مسخره بازیا همیشه هست :)
فروردین کلا اینجوریه.امسال که واسه من  ترکونده بود دیگه!!!!یه 11ماه نفس بکش تا فروردین سال دیگه :)
عیدتم مبارک!!!!تو شهر ما اینقده که اردیبهشت نماد عید و بهاره فروردین نیست!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مخصوصا تو شهر شما...
این قدر برنامه کاری ِ اردیبهشتم شلوغ ِ که من کلهم بهش احساس 14 فروردین رو دارم ((: .  هر چند شاید خیلی هم بد نگذره .

عیدت مبارک ((:.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون
اردیبهشت تو هم به سلامتی
عیدت مبارک!
عجیبه که فروردین برات خوب نیود!
چرااا؟! 
بحث شکست عشقی و اینا بود یا کاری؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مهم اینه که خوب نبود دیگه و مهمتر اینه که تموم شد
اصلاً اردیبهشت فصل جفتگیریه باور کن،
شد زمین مست،
آسمان مست،
بلبلان نغمه خوان مست، باغ مست و باغبان مست ....
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آخر مست کنم یا جفت گیری؟
:))
قد شما سچارککک
پاسخ:
این لبخند 18 است که میبینید:
:)
واسه منم اصلن ماه خوبی نبود :-/ 
ایشالا اردیبهشت بهتر باشه :-)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ایشالا
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۰ اَسی بولیده
حالا اردیبهشت چطور بود؟؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عالی بود
عالییییییییییییییییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">