هــــــــــــــــــــیژده

1. تغییر

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ق.ظ

سلام

و اینجا اگه بذارن، اگه نَتِرَن توش، قراره خونه ی جدید و دائمیم شه. نسبت به اینجا حس خوبی دارم (و این جمله چقد دخترونه، لوس و مسخره، ولی واقعیه!) . این یه تغییره.

سال 91، هیژده رو استارت زدم. تا 94 تعداد 373 تا پست نوشتم تا بلگفا به کاف رفت. نتونستم ننویسم. پس رفتم پرشین. تغییر از بلگفا به پرشین. حدود دو ماه اونجا بودم و باز هم تغییر . . . از اونجا به اینجا. 

زندگیم هم دقیقا متناسب با وضعیت وبلاگیم داره سپری میشه

اون دوستانی که از قبل این حقیر رو میشناسن، به یاد دارن . . . تو اولین برنامه رادیو 18 توضیح دادم که چه اتفاقی واسم افتاد. پس واسه کسایی که نمیدونن میگم:

دوران بلگفا: بعد از چندین سال کار تو یه کارخونه، (با عزت و احترام و کشمکش های عجیب!) تغییر شغل دادم و رفتم تو کارخونه ی جدید.

دوران پرشین بلاگ: 13 روز دیگه دقیقا یک سال از ورودم به این کارخونه جدید میگذره. اینجا واقعا شرایطش، محیطش، همکارام خوبن. ینی خوب بودن. چون به دلایل نامعلومی اینجا داره بسته میشه و زندگی من هم دچار تغییر خواهد شد.

دوران بلاگ دات آی آر: دیگه نمیخوام تو هیچ کارخونه ای کار کنم. میخوام واسه خودم یه کسب و کار راه بندازم. کسب و کاری که واسه خودمه. دیگه نمیخوام جوونیم، تجربه م و انرژیم رو واسه یه نفر دیگه بذارم. شاید موفق نشم. شاید مث خر تو گل بمونم. شکست بخورم و خیلی شایدهای بدِ دیگه. ولی این ریسک رو میکنم. شاید هم پیشرفت کردم. یکسال دیگه همیچین روزی معلوم میشه که من تو زندگیم چند چندم.


وبلاگ جدید، کار جدید، زندگی جدید


بعدن نوشت: همین الان رفتم بلگفا دیدم، کلا درست و به روز شده. خیلی عذاب وجدان گرفتم!



امضا: 18 متحولِ متغیرِ متحیرِ متبلورِ متشخصِ متنفرِ متبسمِ متکبرِ


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
هیژده ...

زندگی

وبلاگ

کار

نظرات  (۵۶)

سلام
وبلاگ جدیدتون مبارک
انشالله روزای خوبی رو ثبت کنین اینجا...

من فقط رادیوی10 رو گوش کردم... خیلی خوب بود... از همون رادیوی10 هم با وبلاگتون آشنا شدم!
12رو هم دارم دانلود میکنم... اینم حتما خوبه...
از آشنایی باهاتون خوشحالم!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شوما لطف دارین :)
سلام,چقد اینور اونور شدی,خونه جدید مبارکه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون
:)
+ چیکارم داشتی؟
سلام.تبریک بابت خونه جدید. اما چه بد که همه پخش و پلا شدن. برید تو. کار اینستا۱۸
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ولی الان بلگفا کاملا درست شده ها
بر نگردیم ینی؟
کاش همه برگردن ...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خداییش برگردیم!
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۵:۳۳ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
اینجا بهتره!
اصن اگه تو کل عمرت همین یه کار درست کردی همینه!
شک نکن :)


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اگه اینجا هم بترکه چی؟

:|
آقا چیه هى راه اقتادى تغییر مکان میدى :| دو دقه بشین یه جا دیگه :| این دفعه ببینم آدرست عوض شده میرم مى شینم تو بلگفا تکونم نمى خورم :| فمیدی ؟ :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
والا خودمم اصن راضی نیستم از این در به دری
چشم هاله جان
دیگه از اینجا تکون نمیخورم
کسب و کارى که واسه خودته عاااااالیه ^___^ ایشالا کلى هم پیشرفت مى کنى 💃 من مى دونم 💃
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ببلوووولم

اره اما نه کاملا ارشیو کم کم برمیگرده
خاطراطم پودر شد اما دوباره شروع میکنم خب !
اخرین باری که بلاگفا اومدم  وبلاگ شما بود !
صفه ش بازه هنوز تو هیستوری گوشیم....
ینی آی غصه خوردم این دوماهی ....
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ای جان . . . :)
اخر رفتید تو کار اینستا هیژده>؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه هنوز
بذار همینی که زاییدم رو بزرگ کنم...
میخام ازت راهنمایی بگیرم,این ترم فارغ التحصیل میشم,مدیریت صنعتی خوندم,(حس میکنم بزرگترین اشتباه زندگیم بود,هیچوقت مدیریت نخونید)به نظرت دنبال چه مهارتی برم که هم به رشته م مربوط باشه هم بازارش خوب باشه؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام هنگی
نمیخوام جو بدم. اصلا اینجوری نیس
این نظر منِ بعد از 10 سال کار کردن:
مدیریت، (اگه واقعی باشه و درست اجرا بشه) مهمترین رشته و کارا ترین رشته س. من خودم همیشه فک میکردم که اینکه این همه آدم میرن مدیریت میخونن، خیلی احمقانه س. الان فهمیدم که من چقد احمق بودم که اونجوری فک میکردم.
اینو وقتی میفهمی که بخوای یه کاری که خودت بانیش هستی رو راه بندازی و مدیریت کنی
مدیریت خیلی مهمه
خییییییییییییییییییییییلی


اما اگه مدیریت کارایی برات نداشته باشه و صرفا یه مدرک باشه واست، حق با توئه.
اگه به فکر بازار کار و اینا هستی، چشم بسته برو حسابداری بخون
من از همین تریبون امنیت شغلیت رو تضمین میکنم.
من که دیگه برنمیگردم اونجا. یخرده برا شخصیت خودت ارزش قایل باش خیلی شیرازی احترام گذاشت بهمون که برگردیم؟! بعدش اینکه شیرازی اینطوری بدون کامنت آرشیو رو برگردونده یعنی انگار خودت بک آپ گرفته باشی ، اینجا کلی امکانات بهتر داره بمون دیگه ببینم رفتی بلاگفا منهدم میکنم وبتو گفته باشم اصابم ندارم!
+ راستی سلام و امیدوارم کار جدید زندگی جدید برات با موفقیت باشه ، مهربونم هستما :دییی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو لودری خاتونی
بولدوزری خاتونی
تراکتوری خاتونی
:)

اینجا باحال و سریعه.
ممنون مهربون
سلام جناب هیژده 

خسته نباشی از اثاث کشی !!

خبر نداشتم که پرشین بودی ... این دو ماهی که بلگفا خراب بود فرصتی شد که همه پست هاتو بخونم 

رادیو هاتو هم گوش دادم 

عالی بود همه چی 

ان شاالله با اومدنت به اینجا عالی تر هم میشه 

منتظر پست های جدیدیم 

یا علی (با لحن خودت)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم!
خوش اومدی :)

سلام.

برات آرزوی موفقیت میکنم بچه پررو.

بله عزیزم درست حدس زدی

پریسام پریسای خودت

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام پریسا
چطوری؟
تو هنوز زنده ای . . . و این خیلی عجیبه!

به کوری چشم حسودان بله.

چه خبر؟ اصل حالت چطوره؟

اون هفته سه روز شهرتون بودم.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خب که چی؟! بودی که بودی!
وقتی من خبر نداشتم که خدمتتون برسم، چه فایده ای داره که بودی؟
زیارتت قبول :)
امیدوارم اینجا از گزینه ی ( وبلاگ هایی که دنبال میکنم) استفاده کنی و بیای بهمون سر بزنی. نشه حکایت بلاگفا والا 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هنو بلت نیستم از امکانات اینجا استفاده کنم
صب کن . . .
+ اولا که برگشتن به بلاگفا، مث برگشتن به شغل اولته نکبت.
++ دویوماً، ما چیمون از بقیه کمتره، چرا ما کارفرما نباشین، یه سفره ای باز بکنیم چند نفر نون بخورن؟! واسه کسایی که کار بلدن و پشت کار دارن، هم کار هست هم پول، نگران نباش!
+++ سیوماً برو بلاگفا لینگ هیژده رو تو بلاگ بده، به عنوان یه بیلاخ!نکنی فحش میخوری، میدونی که، خزعبلاتم دارم میارم اینجا! 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اولا: حق با توئه. قبول دارم
دوما: حق با توئه. قبول دارم.
سوما: پفیوز! فک میکنی عقل من نمیرسه این کار رو بکنم؟ کردم. نشد. ینی شیرازی اجازه ی لینک کردن یه وبلاگ رو تو بلاگ به آدم نمیده. بدبخت عقده ای :)
چهارما: عزیزم. اون تجهیزاتی که واست تهیه کردم شد 100 تومن. قابل شما رو هم نداره ها!
پنجما: دروغ گفتم. شد 97 تومن.
تو یه دوره فشرده همه چیو بت یاد میدم اما هزینه ش یخرده بالاس :دی
+ بدمست تو رو کی آورد ؟!  اینجا واسه من زیر مجموعه تشکیل میدی ، شرکت هرمی 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
فعلا بگو ببینم چجوری میشه نظرها رو نیازمند تایید کرد؟
میدونستم مهمون نواز نیستی. خسیس.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو جات همونجا بغل پارکه!
خلایق هرچه لایق
:)))))
پفیوز  برو ببین من چه کردم یادبگیر یه کم! مثلا هنرمنده! تو وارد کار آزاد نشو,به هیچ جا نمیرسی :دی 
عزیزززم آدرستو بصورت عکس بزار فدات شم! به همین سادگی, یه بیلاخم به شیرازی بده,اصلا دوس دارم ادرست به شکل شست یا شصت باشه!
+ تجهیزات ارتباط جمعی چقدر گرون شده,خار این کارو....
میدونی الان تومدیریت بخونی خوبه,تجربه داری و هیچی نباشی یه مهندس صفر که هستی,اینو نمیتونن که ازت بگیرن,منتها منه بچه دبیرستانی میام مدیریت بخونم نه تجربه دارم و نه تو مدیریت بهت تخصص یاد میدن,واسه همین میگم دوباره باید برم دنبال تخصص.
اره حسابداری خوبه دوستم رفت نرم افزارشو یادگرفت بعد اخرین امتحان یه راست استخدام شده,منتها انقد ما ثبت زدیم انقد حساب کتاب کردیم همشم دستی من دیگه بدم اومد,میگن نرم افزارش راحت کرده کارو,شاید پا بذارم رو این احساس چندش برم تو دلش,بلکه خوشم اومد,بعد مثلا احساس کنم قله فتح کردم.حسابداری به رشته ماهم میخوره سه چهار تا حسابداری صنعتی و دوتا اصول و مالی و... پاس کردیم
فقط میدونم علاقه شدییییییدی به کارخونه دارم,واقعا گاهی میگم خوشبحال هیژده تو کارخونه س
هیژده تو با تجربه و خلاقیتت موفق میشی,من هیژده رو همیشه دیدم ذهنش به بن نمیرسه,راه پیدا میکنه میسازه,دوستایی کنارت هستن که کمکت کنن,شک ندارم موفق میشی ;-)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اصن نابودم کردی هنگامه :)
تضمین کار=حسابداری
لذت کار= مدیریت
خرحمالی= مهندسی

نو "فک" میکنی کارخونه جای قشنگ و فانتزی ایه. چون تو کارخونه رو از "دور" میبینی
به من اعتماد کن هنگ
اینم بگم,به اعتقاد من هیچکی با ۴سال درس خوندن مدیر نمیشه,مدیریت علاوه بر علمی که تو دانشگاه یاد میدن,شخصیت مدیرانه و تجربه میطلبه,
الان علم و شخصیتش میزونه دنبال یه تخصص میگردم که برم تو بازار کار و تجربه م زیاد شه:-D
بعد ها حتما دست به کار آفرینی اینا خواهم زد
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۹ یک به اصطلاح نویسنده
سلاااااااام
بالاخره پیدااات کردم :))))
همهِ سرویسهای وبلاگدهی رو گشته بودم اما نبودی،تو بلاگ اسکای هم یه هیژده بود که بی کس و کار به نظر میرسید.
از اینجا نروووو،اینجا جای بدی نیس،کاری به امکاناتش ندارم ولی حداقلش اینه که هیچ وقت قرار نیست آرشیومون بپره، مث بلاگفا یه سرویس ترکیبی ِ ایرانی _کانادایی نیس که اطلاعات از دستشون خارج بشه.
خی لی خی لی خوش حالم که پیدات کردم،امیدوارم بقیه دوستان هم پیدا بشن.
من که منتظرِ روزیم که اینجاهم رادیو هیـــــژده ببینم :))
موفق ...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلااااااااااااااااااام
چطوری ؟
تو آخرین پست پرشین بلاگ یه رادیو گذاشتم :)
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۵ ساده ی ساده

بازم یه خونه نوساز دیگه.هعی...مبارک.

راجب رادیو:

یکی از دلایلی ک خدا خداس و تو بنده ای همینه ک اون خدای همه این دوازده میلیارد نفرو خدای همه ی ادمایی ک قبل از این بودن و بعد از این میان هس ولی تو خداییت و حکمات فقط بدرد یه قشر خاص تو همین کشور میخوره فقط.

همینو میشه رو تک تک اون سی روزت توضی داد ولی کلیتش اینه ک خوشالم خدا نیستی.

-------

از من بپرسن چرا روزه میگیری میگم چون خدا گفته و گشنگی و تشنننگیه ازم برمیاد در این حدش.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عایا این دلیل قانع کننده ایه؟!

+تو واقعا دوس نداشتی من خدا بودم؟!!!
خیلی بهتون حال میدادما . . .
یه کم بیشتر فک کن :)
:دی
رادیورو گوش کردم عالی بود از چه نظر نکه عالی میشه اگه استغفرالل خدامون باشی ها نه از این نظر که آفرین به این عقل و فکرت که 30روز رو تو هفت شیش دیقه جمع و جور کرده (((:
خب کجا بودم آها آره از این نظر که خیلی خوب منطقی و شیک و مجلسی همه این موضلات جامعه رو تو این 30روز پیاده کرده غیر همون دستشویی باهاش شدیدا مخالفم/:

به نظرم شاید اینارو  اگه کمی بهشون فکر کنیم میتونیم هم با همین زبون روزه انجام بدیم متاسفانه میگیم روزه ایم فقط غذا نمیخوریم هر کار بدی بگی رو انجام میدیم و خوشحال که آره ما روزه دارهای مسلمونیم
واینکه اینی که متوجه شدم باید مشهدی باشی درسته ؟
چون فقط مشهده که ساعت 3تا هشتروزه ان(:
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ریزبینی و نکته سنجی شما توی بصل النخاع میانی ام. ولی خیر
متاسفانه یا خوشبختانه مشدی نیستم :)
اینو یادم رفت که بگمش تو همین بلاگ بمون چون از چن نفر که شنیدم پرشینم گاهی قاط میزنه سرعتشم کمه 
 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میمونم دیگه
می مونم
میمون یک حیوان است!
من میمون نیستم!
:))
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۷ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
 من تضمین میکنم اینجا نپکه  :|

اگر هم آرشیوی مونده باشه از وبلاگت توی بلاگفا،میتونی به بلاگ منتقلش کنی
اینجا امکاناتش هم بیشتره و میتونی مثل بلاگفای خائن! وبلاگ هایی رو که دنبال میکردی دنبال کنی
اولش منم راحت نبودم ولی راه میفتی،2_3 روز باهاش کار کنی خودت امکاناتشو کشف میکنی
rssسر خود داره آمار گیر سر خود، آپلود سر خود
3 گیگ فضای اختصاصی واسه آپلود داره
از همه چیز باحال تر امکان درج پست پیامکی!
و کلی چیزای عالی دیگه...
که البته هزارتا شیرازی فداش!!

+الان هرکی ندونه فک میکنه من دختر آقای بلاگم :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اگه اون پلاس آخر رو ننوشته بودی قطعا در موردت همچین فکری میکردیم.
خیلی باحال تبلیغات میکنیا
کلا تحت تاثیر قرار گرفتم :)
وااااااااا 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بعد قرنی بدون گل و شیرینی، دست خالی پاشدی اومدی اینجا، تازه میگی واااااا؟!!!
عایا این درست است؟
بلاگ خیلی حرفه ای و پیچیده ست :/
آخه اینجا همش باید بیام ببینم کی آپ کردی 
حداقل بلاگفا وبلاگ دوستان داره میگه کی آپ کردی :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ف میم جان، به صدای زیزیگولو گوش فرا ده :)
۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۵ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
اینجا هم وبلاگ دوستان داره "ف میم" جان :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون از راهنماییت و اینکه اینجا دارین چت میکنین :)
برایت هزاران بار آرزوی موفقیت دارم دوست عزیز
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون
شما نمیایی اینوری؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۸ دختر پاییز
خوب ما از بازمونده خواننده های قدیمیم :دی.
خونه ی نو مبارک .
با ارزوی موفقیت در کسب و کار جدید ( |:  چه کلیشه ای  گفتم ! ) .


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
(با ریتم بخون)
. . . تو کلیشه هاتم قشنگه
:)

پارک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// یه درصد فکر کن من شب تو پارک بمونم. هاهاهاهاها

لایق یه پست درست درمون بزار.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هاهاهاهاهاها؟!!!
تو رو با وجدانت تنها میذارم! :)))

+چشم
  میدونم اینجا هم این امکانو داره :|
ولی برای مایی که تو بلاگفا هستیم این امکان وجود نداره که از پستای دوستای بلاگی مون باخبر بشیم :-
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
زیزیگولو!
میدونه که اینجا هم این امکانو داره :|
ولی برای اونیی که تو بلاگفا هستن این امکان وجود نداره که از پستای دوستای بلاگی شون باخبر بشین

حالا کمکش کن!
من به تو اعتماد میکنم هیژ 
مرسی :-)
پنل سمت راستت ، برو قسمت تنظیمات ، بعد تنظیمات ساده رو باز کن. چن تا جعبه باز میشه که یکیش نوشته تنظیمات ارسال نظر. بعد گزینه ی نظر همه بعد تایید نمایش داده شود رو فعال کن. اونجا که نوشته کد رو فعال کن اون گزینه رو نزن. 

برای اضافه کردن و دنبال کردن وبلاگ ها هم برو تو قسمت ارتباط ، گزینه ی وبلاگ هایی که دنبال میکنم آدرس وبلاگ های بلاگ رو بذار بعد هروقت آپ کنن تو میفهمی.

تو قسمت تنظیمات ، تنظیمات مرکز مدیریت هر کدوم رو تیک بزنی رو صفحه ی اول پنلت میاد. اگه میخوای شلوغ نباشه خودت سبکشون کن.
سوال دیگه ای بود هم بپرس :)
در مورد رادیو یادت نرفته مهمون بعدی منم :دی
خدای مهربون و کول ، ای خداوندگار هیژده تمام کارایی که تو پیشنهاد دادی قبلا خود خدا واقعیه پیشنهاد داده ولی بنده هاش با پیچوندن و بعضی دیگه از بنده هاش با وضع قوانین من در آوردی زدن کل برنامه شو داغون کردن. خواستم بگم خدا واقعیه باحال تره چون اجبار هم نکرده فلان روز ، اینا کار دیگرانه.بعدش تو شکنجه گری با اون دسشویی نرفتن و نخوابیدن اینا! 
بعد اینم بگم با شنیدن دعای سحر منو بردی به کودکی ، یادمه 7،8 سالم بود سحر بیدار میشدم و تمام مدتی که بابام دعا یا قرآن میخوند سرم رو پاش بود و میخوابیدم ، فک کن چقد بابایی بودم من!مرسی حس شیرینی بهم دادو یادش بخیر ( کوآلایی بودم همونموقع)
+ اونایی که با این کلاه شرعیا و ادا اصولا میخوان سر خدا کلاه بذارن ( البته خودشونو گول میزنن) خیلی آدمای خطرناکین ، چون اینا به خدا و خودشون رحم نمیکنن ، شک نکن به همنوعاشون اصلا رحم نمیکنن. 
+ شماره کارتمو میدم هزینه ی آموزش بالا رو بفرست :دییییییییی

اومدم یه ذره واست منت بذارم که خواننده خوب کسیه که تا اینجا هم بیاد پستاتو بخونه بعد دیدم مثکه همه اومدن خیلی شیک و مجلسی....

تغییر خیلی خوبه ولی من بلاگفا رو دوست دارم!!!

اوه اوه فکر کن هیژده با ابن اعتماد به سقفش کارفرما هم بشه از همین جا برای تمام کارمندای شما طلب صبر و مغفرت میکنم!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعنِ واقعنی دارم ازت می پرسم.
من اعتماد به نفس بالایی دارم؟!

عذر من پذیرفته اس خودت گفتی پاشی برو سر درست بعدشم ک یهو همه جا کن فیکون شد،والا..خونه نو مبارک ولی چ زشته اینجا😁😁
ولی جدا خدارو شکر باز کشفت کردم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خوش اومدی عزیزم :)
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۸ نیمه سیب سقراطی
+ چه روزه های متنوع و هیجان انگیزی ولی من یقیناً روز دوم کافر میشدم :|

+ کدوم آهنگ قمیشی بود ؟

+ همین که جسارت ریسک کردن رو داری یعنی حتماً یه روزی موفق میشی .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون
یادم نی
برام دعا کن
دست تو رو هم میگیرم
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۱ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
:)))
زیزیگلو هستم؛یک عدد بلاگی!

+ف میم عزیز؛ برو rss نصب کن! همین!
البته من یه راه باحال تر رو بهت پیشنهاد میکنم که خودم هم این کارو کردم :)
اینکه تو علاوه بر وبلاگ بلاگفایی که داری؛با همون اسم یه بلاگ بزنی و بلاگ هایی رو که میخوای بخونی از توی همین بلاگت دنبال کنی و بلاگفاییها رو از توی وبلاگ بلاگفای خودت
لازم نیست توی بلاگت چیزی بنویسی،فقط بزارش واسه ی استفاده از این امکان

من خودم از این شیوه برای با خبر شدن از وب دوستان استفاده میکردم چون!
پاسخ:
این نگاه معنی دار و پرمفهوم 18 است که میبینید:
:
دلیل قانع کننده ای نیس؟؟؟هیژده؟؟؟ :))))))))
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۹ یک به اصطلاح نویسنده
 دیروز گوشش دادم ،عاااالی بود :)
دارم سعی میکنم برنامه بچینم،یه ماه همینجوری اجراش کنم ولی خدا وکیلی بعضی روزاش آدمو میپکونه :/

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آفرین بنده ام! :)
هیژی من میگم تو که تو بلاگ و بلگفا و پرشین بلاگ هستی بیا تو میهن بلاگ و بلاگ اسکای و .. هم شعبه باز کن.مدیریت هرکدومو بده به یکی.
کارفرمایی رو از همینجا شروع کن :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
فکر خوبیه. میخوام سهام هیژده رو بفروش برسونم و بریم تو بورس

رادیو تازه گوش دادم جای ی روز درس خوندن واقعی توش خالی بود ولی خب ب هرحال شما خدایی، والا😀
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اون عذابمه
یه روز درس خوندن= عذاب الهی
برگردید بلاگفا
اینستا هیژده رو راه بندازید
همیشه لازم نیست برای تغییر ترک کنیم :)
گاهی باید بمونیم تا تغییر کنیم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
جمله ت خیلی قشنگ بودا
خیلی
ولی دیگه نمیخوام برگردم.


همیشه اینجوری نیس که تو گفتی. یه موقع هایی باید بزنی زیر میزتو همه چی رو پخش و پلا کنی. یه موقع هایی باید بزنی زیر همه چی
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۱ شخص نویسنده
سلام: )

نصیحت مادرانه من به همه اینه که برنگردید بلاگفا
برای کسب و کارم که فکر خوبیه ریسکیه ضرر داره احتمالا ولی دیگه خودتی و تواناییت

باز کامنتا رو خوندم حرفام یادم رفت :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بر نمی گردم
خیلی انگیزه دارم واسه کار جدیدم
ف میم هستم 
بلاگ داشتم و ترکوندم 
بیکارم مگه خواهر یا برادر من ؟؟؟
اصن نمیخام با خبر بشم هیژده آپ کرده یا نه 
ایــــــــــــــــــــش
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
داری شوخی میکنی با من!
تو خیلی میخوای از وضعیت من باخبر شی :)
شما که هیچی بیخیال بلاگفاییارو هم فک نکنم دنبال کنی بس که دلت پره هیژژژژده لااقل اینستاتو راه بنداز :|
روزای اخر گفتی تو فکرش هستی
بیان اومدم و دنبال کردن همه برا من خیلی سخته اونم از بلاگفا
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میشه اینستا رو با کامپیوتر هم آپ کرد؟
+ سلام 18خان،خوبی??چه خبرا پسرم???!!!
++ بالاخره حوصله کردم نظر بذارم،وقتی تو این پست خوندم که پرشین بودی،ادامه این پستو ول کردم رفتم تموم پستای اونجا رو خوندم و بعدش ادامه اینو خوندم،ههههخخ
+++ خیلی خوبه که ریسک پذیری،اوری اورین اورین
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام پدرم!
خوبی؟
حاجی خیلی تمبل شدی
ینی امیدوارم یه روزی بیام و از نتایج خوب این ریسک پذیری واستون روضه بخونم.
+اون "ینی" اول جمله ی قبل نمیدونم چه نقشی ایفا میکنه. چون حال نداشتم پاکش کنم این جمله رو نوشتم. تو فک کن که نیست :)
من اونجا رو بیشتر دوس داشتم. میدونم میگی تو همیشه در مقابل تغییرات مقاومت میکنی.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
رسیدن به خیر :)
اینجا بهتره. کندن از اونجا قطعا واسه من سخت تر از توئه، ولی اینجا بهتره
یادم رفت اینو بگم که اینجا خیلی شبیه همه جا هست . ولی اون فضا خاص بود
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خاص بودن واسه فضا و حس و حاله
فک نکنم خیلی به قالب وبلاگ ربط داشته باشه

+ شایدم عوضش کردم

هیژده

بیا لطفا نظرای این پستو بخون.جوابی ک به نظر من دادیو روشن کن واسم.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی واضحه
الان تو با چیش مشکل داری؟

دلیل قانع کننده ای نیس رو به دلیل من واسه روزه گرفتن گفتی یا بدلیل اونکه گفتم چرا اون خداس و تو بنده؟

+دراصل میخام یه چیزی واس خودم روشن شه.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چرا اینقد این موضوع برات مهم شده؟
اینکه چرا من خدا نیستم که یه شوخیه
ولی واقعا دلیلت واسه روزه گرفتن اصلن منطقی نیس. چون خیلی کارا از دست آدم برمیاد. خیلی کارای پرسود و مفید. بیا قبول کنیم که وقتی ماه رمضون تموم میشه همه خوشحالن. حتی اون پرهیزکارا
دلیلشم خیلی ساده س چون همه به حالت عادی زندگی برمیگردن. راندمان بالا- کار- انرژی و خیلی چیزای دیگه

دین هم مث هرچیزی باید به روز بشه.
برای امضا متفکر و یادتون رفت :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اون جمله واسه بدمسته و انحصاریه
Usrwto http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
zbNlCF http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">