هــــــــــــــــــــیژده

114. توییتری شدم!

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ق.ظ

به پیشنهاد بدمست و با جوی که داد به توییتر علاقه مند شدم و تصمیم گرفتم صفحه ی مجازی دیگری رو هم به گند بکشم. سعی کردم تو صفحات جداگانه درستش کنم ولی نشد. در پیوند ها آدرسم رو گذاشتم.

+ در اینستاگرام خیلی فعال نیستم. با خوندن پست قبلی میشه دلیلش رو  فهمید ولی توییتر فرق میکنه. جواب میده :)



امضا: 18 توتولی

موافقین ۰ مخالفین ۴ ۹۵/۰۳/۲۷
هیژده ...

بدمست

توییتر

نظرات  (۳)

سلام.مبارکه.
+چرا اینقدر دیـــــــــــــــــــــــــــر به دیــــــــــــــــــــــــــــر پست میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من که امتحانام تموم شد،انگار همه حس و حالشون تموم شد.10 خرداد تا 26 خرداد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه رحمی،یه انصافی،من پوسیدم توی این چاردیواری!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اه اه اه
بچه درسخون لَژ درآر!
کو؟ من که تویتت رو نتونستم پیدا کنم:(((
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
لینکش رو اون پایین گذاشتم استاد
اگه اونجوری هم نشد با @hizhdah میتونی پیدام کنی ظاهرا :)
ادرس وبلاگ بدمست ؟؟ لطفا.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
badmast.wordpress.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">