هــــــــــــــــــــیژده

108. شوخی ندارما

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ب.ظ

بواسطه ی یکی از نظراتی که توی هرزنامه م بود رفتم تو یه سایتی که تبلیغ حجاب و پوشش اسلامی رو میکنه. وقتی اینو دیدم جدا از این مسئله که این حدیث واقعی است یا جعلی، با یه حساب سر انگشتی من همین الانش چند میلیون سال تو حبس خواهم بود و از الان نگران هم سلولی هام هستم...


امضا: 18 منتظر کمپوت و سیگار

موافقین ۶ مخالفین ۲ ۹۵/۰۲/۱۵
هیژده ...

حجاب

چرندیات

نظرات  (۲۰)

ننوشته هرکس با زن نامحرم جدی کند، چن سال تو حبسه؟
میخام سرانگشتی حساب کنم!
:)))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
احتمالا علاوه بر حبس تقاص پس خواهی داد. کونت پاره س :))))))))))))
تو حبس میبینمت 😉
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
فک کنم جهنم خالی باشه با این اوصاف. همه تو زندانیم!
خوبه در مورد شوخی با مرد نامحرم نگفته :///
تعمیم هم نمیشه داد خوبه دیگه راحت باشم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی مطمئن نیستما
سیگار چی میکشی بیارم برات؟ 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کنت سیلور فور
با مرد نامحرم چی؟
فک کنم ابد بخوریم ما :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیدونم
تفسیر حدیث با خودتان
سلام هم سلولی :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو مگه تو سلول مایی؟ مگه مختلطه؟!
تو که حبس ابدی....
خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
وضعیت تو هم همچین بهتر از من نیستا :))

خدای من!
آیکن سر به میز کوفتن :/


میاییم ملاقاتت هیژده :))
پاسخ:
آیکون سر به دیوار کوفتن با ریتم مشابه
سلام.من اولین هستم!!
ببین یه کی بوده مثلا زمان پیامبر،کلا دو ماه باهاش سفر کرده،بعد اومده 200جلد کتاب حدیث از پیامبرو روش زندگیشو اینا نوشته،بعد ها دیگه چون نوشتن احادیث پیامبر ممنوع شده همه چی قاطی پاطی شده گسی هم نفهمیده که این حدیث ها جعلیه و اینا.
تازه اگه حالا بگیریم که یک درصد این حدیث درست باشه،برداشت من اینه که به نوع شوخی بستگی داره.در حد گپ و گفت که اشکال نداره ولی اینکه شوخی های کلامی خیلی زشت به قصد بد و اذیت کردن باشه شاید.
 مدرسه من درست کنار 4تا مدرسه پسرونه س.سه تا دبیرستان و یه ابتدایی.همزمان هم تعطیل میشیم.منم خونه مون خیلی به مدرسه نزدیکه و یه پارک هست سر کوچه مون که همه این مدرسه دور پارکن.من باید از کنار پارک رد بشم.ینی واسم عذابه.اونهمه پسر تیکه میندازن بهم.مهم نیس من باشم یا یه دختر دیگه.واسه شون دختر بودن مهمه.وقتی یه دختر میبینن کلی فحشای رکیک به هم میدن.فحشای جنسی.من خیلی عذاب میکشم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اونی که تو حدیث گفته در مورد شوخیه. در شوخی دو طرف راضی ان. موردی که شما گفتی خودش حدیث دیگه ای میطلبه :)
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۳:۱۰ بی نام اما آشنا
چجوری می تونم تمام رادیو 18 ها رو دان کنم؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام
میشه یه کم بیشتر در مورد اسمت توضیح بدی؟ کنجکاو شدم.

+ تو وبلاگ قبلی که آدرسش هم هست
اره دیگه اون دنیا همه چیز ازاده مگه نه ؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
والا نرفتم هنوز :))
چرا همه کنت سیلور میکشن؟ :/  
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خوب، ارزان، با دود منطقی و بوی مِلو
شما هم کنت سیلور بکشید :)
شوخی دستی چه جوریاس؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میله ای 5 برابر قطر سوراخ که یک سرش سرد و یک سرش داغه رو از سمت سرد، استعمال میکنن که نتونی درش بیاری
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
این حدیث رو بنویس مام اطلاع داشته باشیم :) 

بنظرت اینجوری کامنتی حرف زدن حکمش چیه؟ 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به ازای هر کلمه:
اندام جنسی 800 سال
فحش رکیک 930 سال
توهین یواش 335 سال
توهین محکم 670 سال
شوخی بر خورنده (شوخی ای که به طرف بر بخوره) 400 سال
شوخی بر نخورنده 180 سال
اگر جنسیت نظر گذار و پاسخ نظر گذار مشخص نباشد موضوع به کمیته ی فنی ارجاع شده و پس از بررسی از 18 تا 118 سال حبس بریده میشود.

من مطمئنم شما ها همه آزادین.راحت باشین.
اگه هم کسی شما رو گرفت انداخت زندان،بگین میام میرگی ردتون کنم.چن تا وکیل آشنادارم کار درست..
+(خطاب به همه)کنت سیلور بهتره یا وینستون لایت؟
+خطاب به اونایی که آشنا هم نمیتونه مویرگی ردشون کنه )کمپوت خارجی دوس دارین یا ایرانی؟
+(خطاب به هیژده)دو روز پیش برای اولین بار یه قسمت از رادیو 18 رو گوش دادم.صدات  با اون چیزی که انتظار داشتم فرق داره ولی خیلی بامزه س!!صدای خوبی داری .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم!
ببخشید اینقد دیر شد تاییدش
چون تاریخ انقضاش گذشته جواب ندادم دیگه :))
فکر کنم فقط من زندانی نباشم البته اگه حدیث واسه خانوما هم مثل همین باشه.بگید چی دوست دارید همگی, میام ملاقاتتون بیارم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
همین من یکی کافی ام که تو رو به حبس ابد محکوم کنم. تو حودتو چجوری میبینی؟! :))
این جدیه؟ :-| 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیدونم واقعا :)
وای خدا هی میام میرم بلاگ این یارو.واقعا نوشته .یعنی واقعا به این حدیث اعتقاد داره.عمو😭چرا اخه؟چرا انقد سختش میکنن؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چه میدونم والا. به اونا بگو و ازشون بپرس
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۱ بابا لنگ دراز
وا اسفا!!
هیژی ؟داشتیم؟تو که نامحرم نیستییییی.داداشمی :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام آبجیییییییییییی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">