هــــــــــــــــــــیژده

104. به خدا من دست نزدم

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ب.ظ

چارشمبه ی هفته ی پیش، در انتهای یک روز کتری، خودمو به سینما دعوت کردم. عوضی هی ناز میکرد، ولی در حالی که ده دیقه به شروع سانس آخر مونده بود، در یک عملیات انتحاری بلندش کردم و رفتیم سینما. خیلی خوبه که از من و خودم فقط یه بلیط میگیرن!

بگذریم...

بادیگارد. فیلم جالبی بود یا بهتره بگم فیلم بدی نبود. چیزی که میخوام بگم راجع به فیلم نیس. اصن نمیدونم چیزی که میگم غیر طبیعی هست یا نه چون خیلی سینما نمیرم.

وقتی فیلم تموم شد، یکی دست زد، بعد شدن دوتا بعد شدن چن تا و بعد کل سینما داشتن دست میزدن. من خیلی تعجب کرده بودم. نه پرویز پرستویی نه مریلا زارعی و نه ابراهیم حاتمی کیا اونجا نبودن. هیشکدوم از دست اندرکاران فیلم اونجا حضور نداشتن. نمیدونستم این تشویق واسه فیلم بود یا حاج حیدر یا مرضیه یا شایدم تاثیر زیادی بود که فیلم روشون گذاشته بود (که اگه اینجوری باشه واقعا باید خسته نباشید گفت به فیلم)، شایدم خیلی معمولی و منطقیه که آخر فیلم دست بزنن و در نهایت شاید من با یه جماعت اسکل رفتم سینما.


امضا: 18 با یه علامت سوال گنده در دست


نظرات  (۱۸)

من کلا اگه از یه چیزى خیلى خوشم اومده باشه ، دوس دارم سرپا وایسم دس بزنم :| اسکلم خودتى :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اسکل!

من فقط دست میزنم. دیگه نمی ایستم خدایی
من اُس هستم و تو اسکل
تو با یه سری اسکل  جوگیر    توی سینما بودی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شاید...
احتمال اخر قوی تره از نظر من :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شایدم...
آدمایی مثل تو بسیار ترسناکن
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ها ها ها
خیلی حس خوبیه. اولین باره که یکی بهم میگه خطرناک. من خیلی دوس داشتم آدم خطرناکی باشم و الان خوشالم که این حس رو تو یه نفر میبینم!

+حالا چجوری به این نتیجه رسیدی مهلا؟
چرا اون علامت سوال گنده تو دستته؟؟ 
اصولا باید تو مغزت باشه ها:دی 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
علامتش گنده س تو کله م جا نمیشه
 تو با یه اسکل و یه سری آدم تحت تاثیر جو قرار گیرنده تو سینما بودی.!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
احتمالش کم نی
اگه چیزی خیلی بهم  حال بده دست میزنم ولی خو چون حال ندارم اغلب نشسته اینکارو انجام میدم 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من وقتی خیلی خندم بگیره دست میزنم.
اسکلم! میدونم.
بدمست کوووووو؟
کجاست؟
الان سوال من مهمتره یا تو؟؟
چرا کسی پاسخگو نیست؟
من نگران این بچه هستم.!!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بچه ت فیلتر شده دوباره :)
همین دیروز داشتیم با ابجیم سر همین موضوع بحث میکردیم.
اون معتقد بود تو هروقت کنسرت تئاتر سینما میری اخرش برای احترام به اهالی هنر باید دست بزنی اما من معتقد بودم درمورد تئاتر و کنسرت اره ولی سینما نه و بعد مثال چندتا فیلم براش زدم که بعد بیرون اومدن از سینما داشتیم با کلماتی قصار روح عمه کارگردان و بازیگر و ...فیلم رو نوازش میدادیم😂
اما تو سینما دقیقا اون دست زدن انگار یه جور تایید بر خوب بودن و تاثیر گذار بودن اون فیلمه.نه الزاما برای پرویز پرستویی یا حاتمی کیا.یه جور ابراز احساس دسته جمعی از اینکه از فیلم راضی بودن و فیلم براشون دلپذیر بوده.البته من ابدو یک روز رو 2بار تو یه سینما رفتم بار اول همه 5 مین دست میزدن بار دوم هیچ واکنشی نبود...اونجا فهمیدم کاملا به ادمای اون سانس بستگی داره.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میخوای تو پست بذاری من کامنت بدم؟!
خو الان اینو تایید کنم که هی همه میان موافقتشون رو با تو اعلام میکنن که
نمیشه که
چرا اینقد فصل الخطابانه کامنت میذاری؟!
:))
قصد دارم برم ببینم فیلمشو
شاید تحت تاثیر قرار رفتن مهم ترین دلیل این حرکت باشه
اولی از فیلم
دومی از نفر اول
نفر دوم از سوم و.....
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تحلیلت قشنگ بود. یه نفر شروع میکنه و مابقی تحت تاثیر اون یه نفر ادامه میدن
1- اولا چرا به من نگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نامرد

2- دوما در روانشناسی به این حالت میگن "خودبازتابی"
اتفاقا یه عکس تو دربی دیدم دقیقا نشان دهنده همین حالت بود
یه مطلب راجع بهش مینویسم

3- پول ما رو نمیدی؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
1- نبودی
2- ندارم آقاجون. ندارم. برو از اون کسی که بجای من واسش خرید کردی پولتو پس بگیر. والا با این نوناشون...
سلام.خب دست زدن که بد نیس!!!!!
همه باهم وقتی دارن فیلمو میبینن کنار همن.تو تک تک لحظات فیلم.حالا یکی تهش جو گیر میشه دست میزنه..بقیه هم دوس دارن تو یه کار جمعی شرکت کنن چون کیفش بیشتره
تو ایرانم که مده همه باهم یه کاری انجام بدن..همه باهم اینستا...همه باهم واتس اپ...همه باهم تلگرام...
+رادیو 18 رو از کجا دانلود کنم؟
++مگه مرض داری هرجامیری مردمو منگل و اسکل و ... خطاب میکنی؟این همه تواضع و فروتنی کار دستت میده!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مگه من گفتم بده؟ گفتم واسم عجیب بود. پرسیدم بدونم طبیعیه یا غیر عادی
+ یه سریاش تو پست هاییه که تو اینجا هست. همونجا میتونی دانلود کنی. قدیمی تراش تو بلگفا هست. روش کلیک کن و دانلود کن!
++ من به خودمم میگم اسکل! همه ما یه وقتایی کارای عجیب غریب میکنیم. قصد بی احترامی نداشتم واقعا. اسکل بودن اونایی که دست زدن، یکی از چند تا احتمالی بود که دادم.
یادم رفت بگم:
اون علامت سوالو بذار زمین.دستت خسته میشه :)
حالا یه جا تو دنیا یکی منو تایید کرده ها!!!!
مردم چشم ندارن ببینن.
پاسخ:
این اسپنیدیست که 18 برای ترکاندن چشم حسودان تنگ نظر دود میکند:


.  ...  : .... O  : .. ... :    .. :   O  :  ... ... ...


رمز گشایی:


. = اسپند های دود نشده
: = اسپندهای دود شده
O = گلپر!!!
سلام خوبى ؟:|
مى خواستم بگم که منم وقتى خیلى خنده ام بگیره دس مى زنم :| خدافظ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
از بچگی آرزوم بود که بدونم وقتی تو خنده ت میگیره چیکار میکنی؟
خیلی خوشالم کردی که گفتی :))


به احتمال زیاد جو فیلم گرفته بودتشون :-) 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این ینی فیلم خوبی بوده

رمز گشایی اسفندت تو حلقم
بادیگارد که کلا دیگه همه جا واسش دست میزنن.اولین بار تو اکران واسش دست زدن.بعدش تو سینماهای تهران.بعدش دیگه تو همه شهرستانا فکر کنم خودشونو همه موظف کردن دست بزنن.حداقلش خوبه که بعد از سالها مردم یکی رو بعنوان مثلا قهرمان فیلمها انتخاب کردن.فکر کنم آخرین قهرمانشون جمشید هاشم پور بود
ابد و یک روز خیلی قشنگه.خیلی گریه کردم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اسففندم خیلی باحال بود. خودمم خیلی باش حال کردم :)
فیلم بعدی ای که خواهم دید قطعا اونه
ممنون از اسفند هیژده جان!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">