هــــــــــــــــــــیژده

99. یا ببند یا بُکُن

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۴۴ ب.ظ

میدونی مث چیه؟

انگار که جوراب بابات پاره س، بعد تو بری به همکارت بگی جوارب بابام پاره س!

واقعا مث اینه!

کسی این کارو میکنه؟

عاره. میکنه.

کی؟

ما!

چرا؟

چون اُسکلیم...



هرننه قمری گوشیش رو دس میگیره و از هدر رفتن آب تو یه جوب تا توله سگی که زیر ماشین میره، فیلم میگیره و تهش با افتخار میگه "این گزارشو واسه گزارشگر من و تو میگیرم" . بعد گزارشا یکی از یکی داغون تر و خاک بر سرانه تر.

ینی تو گزارشگری الان؟  نه عزیزم! تو یه اسکل احمقی!  تو همونی که به همکارت میگی جوراب بابام پاره س.

گیرم که تونستی یه بخشی از فقر فرهنگی و شعوری و اجتماعی هموطنانت رو به جهانیان نشون بدی. الان حس میکنی تو خیلی فرهیخته ای و بقیه بی شعور؟ نه! با این کارت ثابت میکنی که چقد بدبختی که میبینی و میفهمی و کاری نمیکنی (البته کار که میکنی. گوشیت رو بر میداری و ...).بنظرم یا دهنتو ببند یا خودت یه کاری بکن. اینجوری آسیبش کمتره. فک میکنی اون بانوی زیبا رویی که سر ماه حقوقش رو میگیره و بهت یاد میده که چجوری گوشیت رو دست بگیری که گزارشت قشنگ تر بشه و هزارن کیلومتر اونطرف تر داره گزارشت رو پخش میکنه، حتی لحظه ای به ماها فک میکنه یا ناراحت میشه؟ یا فک میکنی اونی مسئولیت گردنشه دیگه امشب از وجدان درد خوابش نمیبره؟ نه. واقعا هیچکدوم این اتفاقا نمیفته. تنها اتفاقی که میفته اینه که ما به خودمون و اطرافیان رسما و علنا اعلام میکنیم که ما آدمهای جهان سومی و بدبختی هستیم (که هستیما ولی نه اینقد علنی)

من اصن آدم وطن پرست و عشق میهن و آریایی و از این قسم گلشعر ها نیستم. نون دولت رو هم نمیخورم که الان ازش طرفداری کنم. ولی فک نمیکنم هیچکدوم از ماها (البت به جز صنف محترم گدایان ترمینالی و متکدیان چهارراه و بازار) حاضر باشیم از بدبختی ها و خاک بر سری های خودمون و خانوادمون واسه بقیه گزارش تهیه کنیم تا اوضامون بهتر شه. تازه؛ آدم گدایی هم بخواد بکنه باس بدونه آویزون کی بشه. من و تو ؟  انگلیس؟ ینی کم ...مون گذاشتن؟




امضا: 18 در حال ارسال این پست برای اتاق خبر

نظرات  (۱۲)

نوشتم نتم قطع شد پاک شد

حالا انگار مجبورم بیام بگم اینو!=))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره مجبور بودی
من خیلی نگران بودم :)
دو کلوم حرف حساب !
ولی خب اینارو چظوری جمشون کنیم !
فاز دارن تا ناکجا آباد ! هر کی از یه چیزی دم میزنه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آدم باس گوشیشون رو بگیره بکنه تو ... استغفرلله...
اقا اول بگم که با اینکه مضمون پست جدی حقیقی غم انگیز بود آما به شدت خنده مان گرفت:)))) 
دوم اینکه واقعا قبول دارم .هرچند تاحالا از این قضیه خبر نداشتم ،ولی واقعا نشون دادن اینکه ما خیلی بدبختیم چه فایده ای داره؟دوا درمونش مهمه:)))که تو هم دقیقا همینا رو گفته بودی من تکرار کردم
به قول دیرین دیرین:برخی از ملت لدفا جلوه هایی از فرهنگتان را به نمایش نگذارید:))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من عاشق دیرین دیرینم
من دیوانه وار عاشق علی درخشی ام
علی درخشی عالیه!
اگه یه حرف حساب تو عمرت زده باشی همین پسته! احسنت!
این تیکه خیلی باحال بود خخخخخ (البت به جز صنف محترم گدایان ترمینالی و متکدیان چهارراه و بازار)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من همه حرفام حرف حسابه :)
این پستت دقیقا حرف دل من بود 
خیلی خوب گفتی دمت گرم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم :)
بسیاربسیار منطقی داداش.
به کسی چه...
والا...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
والاع

ینی کم ...مون گذاشتن؟

یعنی واقعا نمیتونستی یه کلمه مناسب پیدا کنی تا مجبور نباشی سه نقطه بزاری.

راستی سلام

سال نو مبارک

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ببین کرم از خود درخته...
این همه پست رو ول کردی گیر دادی به همون یه جاش؟!

+عید تو هم بارک
کوچولوآ چطورن؟
تا حالا فکر کردی بری تست گویندگی رادیو بدی؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
فک که زیاد کردم
ولی نه پارتی دارم
نه پارتی دارم
نه حتی پارتی دارم!
:)))
شما که میبینی یـه کاری کن دیه 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه کاری کردم دیگه!
پست نوشتم که همه بخونن و یه کم فک کنن

آخه تابلوتر از اون قسمت پیدا نمیکنی.

خوبن مرسی.

خودت خوبی خانواده محترم خوبن؟

 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
قلبانت
وقتی از بابات بدت بیاد هرجا بری از زور دلت میشینی میگی جورابشم پاره بود!!!!
من با این پستت100% موافقما ولی واسه همه چیز خودمو میذارم جای اون طرف ببینم چرا اینکارو میکنن....اینجوری به نظرم اومد.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی خوشالم که یه نفر نظر مخالف هم داد
من حتی اگه از بابام بدم بیاد، با گفتن عیب و ایرادش خودمم زیر سوال بردم. بابامه. این یه جبره
کشورمه. اینم یه جبره
+ من با اصل گفتن یه ایراد مشکل ندارم. با کجا و چجوری گفتنش مشکل دارم.

کلی فکر کردم که ننویسم موافقم باهات!!!!از ادمای همیشه موافق بدم میاد.
بستگی داره چقدر خودتو با بابات یکی بدونی تصور کن یه بچه ای که تو یه شهر بزرگ به موفقیت رسیده و کلی دم و دستگاه بهم زده و (البته ادم بی شعوریم باشه )بخواد از جوراب پاره بابای روستایی بی سواد و کارگرش حرف بزنه اینهمونه این یعنی دیگه من هیچ ربطی به این پدر ندارم اونا هم خودشونو متعلق به این ایرانه جهان سومی و خراب نمیدونن.(حالا چراشو من نمیدونمااااا ولی این طرز فکرشونه)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این حرفت درسته ولی واسه اونایی درسته که خارج ایران زندگی میکنن. عاره... اونا هر چیزی میتونن بگن. اونا کندن و رفتن مث اون پسره که کنده و رفته و از باباش جدا شده.
ولی این حرفا داره توسط کسایی زده میشه که رو خاک همین کشور دارن راه میرن. هوا و نون و آب همینجا رو میخورن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">