هــــــــــــــــــــیژده

95. رادیو 18 - قسمت پونزدهم - سال 95 مبارک

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ
عید هممون مبارک. اینم عیدی من...


امضا: 18 در حالی که از نظر روحی اصلا در شرایط خوبی نیس

نظرات  (۲۲)

ناشناس یک عععع یا غغغغ هستم 
عمو هیژده 13ساعت مونده تا این سال هم بره پی کارش و سال بعد بیاد این دم آخری رو شاد باش:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چشم :))
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۹ نیمه سیب سقراطی
+ سال میمون برام خاصه ! دومین باره یه 12 سال میگذره و میشم 24 ساله !!!
+ یه کم فحش و بد و بیراه بگو بعد هر جمله ات :)))
+ باباها و حموم رو موافقم شدیـــــــــــــــــــــــــــــــــد :))))))))
+ بعد از گوش دادن به این صدای پر هیجان، امضات حالمو گرفت 18 خان ...
امیدوارم 95 تلافی همه چی دربیاره و سال محشری منتظرت باشه :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
++ ایشالا که امسال بترکونی
++فحش خیلی خوبه. آدمو آروم میکنه. کافیه چند بار تست کنی
++ باباها کلا خنده دارن :))
++ آخرشو نباس گوش کنی. بزن از اول :))
++ بازم ایشالا امسال بترکی
+کی سال هارو به حیوونا نسبت داد ؟! هدفش چی بود واقعا ؟!در هر حال ؛ امیدوارم سال 95 واقعا میمون باشه برامون و برات (: .

+تف به پیک نوروزی اصن |: . تف ... چی کشیدیم واقعا !
+حمالی واسه صاحب خونه (((((: .

+ حال ِ دلت خوب (: .

و مثل همیشه انتخاب آهنگ ها دوست داشتنی بود . مرسی.
پاسخ:
این صدای 18  است که میشنوید:
قابلی نداشت و عیدت مبارک
خواستم یه چیزی بگم امضاتو که دیدم حالم گرفت ):

یه سلام خاص داری از طرف من
 سلام صدا قشنگ سلام خنده های قشنگ (:
پاسخ:
این صدای 18  است که میشنوید:
حس میکنم باس امضام رو عوض کنم. بابا شما چیکار امضا دارین. حالشو ببرین:)
وااای اندی عالی بود😂😂😂😄
چرا صدات یه جوری بود عمو جان .یه بغضی تو گلوته وا 
الان دو ساعت گذشته هنوز داری سلام میدی خب:))الان به غرغرو ها سلام کردی:)))))))
بعدم اینکه خوبی اینکه همسرت باهات همشهری نباشه اینه که دیگه دعوا ندارید کجا برید:))))
پاسخ:
این صدای 18  است که میشنوید:
بغض؟
من؟
تکذیب میکنم
عمو هیجده😓نیم ساعت سلام دادی ،دو دیقه میشستی چایی میخوردی ،سلام دادی بعد خدافظی کردی؟ااین درسته؟
پ.ن:هیجده رو داشتی؟😂
پاسخ:
این چشمان 18 است که بار معنایی خاصی را حمل کرده و به شما خیرهع شده است:
:
هیژده جونم سال جدیدت رنگی پنگی پر از گل و بلبل و البته پوووووووووووول،بازم پووووووووووووول،خیلی پووووووووووووول
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون
عید شومام مبارک
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۵۷ ناشناس یک ععع یا غغغغ
😂😂😂باور کن صدات یه جوری بود خودت گوش بده میفهمی.عمو ژان بچه این طوری نگا کردن نداره که
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه جوری نبود. میدونی چرا؟
چون یه روز قبلش وقتی که همه چی رو براه بود اونو ضبط کرده بودم.
البته الانم همه چی رو به راهه
سال نو مبارک سالی پراز روزها و ماهای شاد شاد شاد  داشته باشی در کنار خانواده  ان شا الله 


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عید شمام مبارک
ممنون
هیژده 
عیدت مبارک  
مرسی ک رادیو گذاشتی ما خانوادگی گذاشتیم گوش کردیم کلی دلمون شاد شد   
اایشالا حال خودتم همیشه خوب باشه 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خانوادگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من شرمنده م!
از همه عذر خواهی کن


عیدتون مبارک :)
ععع یااا غغغغغغ یا ناشناس یک
سرما هم نخورده بودی یعنی حتی؟:/واستا برم رادیو های قبلی رو گوش کنم :))))
پاسخ:
این صدای غلط کردم 18  است که میشنوید:
بکش بیرون عزیزم
من خوبم :)
حال روحیت چشه؟؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام دکتر
عیدت مبارک
خوبه (ظاهرا)
سلام مهنددددددسسسسس!
عید تو هم مبارک.
با ارزوی هیژده موندنت در سال نو(چقدررر من مودبم)
نههه یه چیزیت هست همه رو به فنا دادی تو رادیوت رفتتتتت!!!!
حالا باطنا چته؟؟؟؟؟؟؟
پر از پوووووول!!!!خیلی خوب بود ارزوت.تو هم پوووووووووووووووووووووووووولدار شی!
رادیو گوش کردن واسه من یه پروژه تحقیقاتی محسوب میشه.چون هر تیکه رو استپ میکنم میرم اهنگ اون تیکه رو دان میکنم بعد ادامه میدم....خدا از گناهات گذره که جوون مردمو به این روز میندازی...

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا من هی هیچی نمیگم، تو نباید هی یچی بگی؟
عایا تو نباس بمن حق السکوت بدی واسه در امام موندن؟!

+عیدت مبارک.
++ پولدار شدن واسه بعضیا (مث ما) آرزوئه واسه بعضیا (مث شما) خاطره س
خدا از گناهانتون بگذره
ما که نمیگذریم :))
حق السکوت؟؟؟؟؟در امام(!) موندن از چی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
از اینکه صنف شما زیر سوال نرفت و بش سلام نکردم :)
عالی  بود :)
ممنون که با حاله ناخوب این عیدیو آماده کردی برامون :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عیدت مبارک
قابلی نداشت :)
:))))))))))))
میدونی که تعصبی روش ندارم ولی خب بازم مشمول رحمتت قرار گرفتیم دیگه...سلام بدبخت که پیش خونواده ات نیسنی و ک.... بسوزه و اینا دیگه!!!! ماهم جزئش بودیم
به نظرم کسی نبود که مشمول سلام های شما قرار نگرفته باشه!
پاسخ:
این لبخند 18 است که میبینید:
:)
واااااااااااااااااای رادی هیجده ! من برم گوش بدم امشبتا نمردم :|
چرا ندیده بودمش ؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هیجده؟!!
۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۲۷ سرباز جامانده
روحمون شاد شد. عید فقط تو بچگی قشنگه.:-/ الان فقط چندروز تعطیلی واسه انجام دادن کارای عقب موندس
پاسخ:
این صدای 18 است که می شنوید:
آخه کارامون رو هم انجام نمیدیم
فقط ادای آدمای سرشلوغ رو درمیاریم!
سلام.خوبی؟ببخشید من دیر گوش دادم :(
کلاه قرمزی خیلی ضدحال بود.ما از آی فیلم تکرار پارسالشو نگاه میکردیم
سخن بزرگان:بز , بز داشت !!! :)
والا ما یه گودزیلا داریم.یه کاغذ دو صفحه ای بهش دادن گفتن اینو حل کن پیک حل نکردی طوری نیس.خواهرم نصف همین کاغذو وسط عید خودش حل کرد, نصف دیگش هم دیشب !!!
اااااا.سال پر پول.منم  همینو بعنوان تبریک میگفتم به همه البته کنار سلامتی.
ایییییییییییی.چه امضای خری.ایییییییییش
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا نظرت به کنار
اون جمله آخری چیه؟
اییییییییییش؟!!!!
بت نمیاد از این مدل ففلا باشیا
فائزه... دقت کن :)
خیلی گیر میدی برادر :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ببخشن آبجی :)
نه از اون مدلا نیستم :)
اما تو تصور کن من موهای افشونمو بدم یه طرف همراه با گفتن کلمه اییییییشششش. البته این امضات خیلی ... بودا.حق داشتم متحول شم :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کامل نگفتی
همزمان کمرت باید یه قوص 75 درجه به کنار داشته باشه
و دست چپت به نشانه ی "خاک برسرت" از مچ خم شه (البت اگه بتونی!)
و روت رو هم بکنی یه طرف دیگه
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۵۷ سرباز جامانده
:-/ نه خب من تا یه حدودی انجام میدم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
؟؟؟؟؟؟
چیو؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">