هــــــــــــــــــــیژده

93. صد و هشتاد درجه

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ب.ظ

اولش عن بود. دهنش رو که باز می کرد حالم بهم میخورد و میخواستم خفه ش کنم. یه مدت که گذشت دیدم با بقیه فرق داره. خودشه. خود خودشه و اصن به بقیه و اطرافیان کار نداره. نظرش رو همونجوری که واقعا هست میگه. نظراتش هم بد نبود خدایی. واسش مهم نیس که جلوش یا پشت سرش چی میگن. رک و با چشمانی چون جغد تو صورت طرف مقابل نیگا میکرد و حرف میزد. یه مدت دیگه که گذشت دیگه ازش بدم نمیومد. جسور بود. در کل استایل خودش رو داشت. یه خورده دیگه که گذشت، خوشم اومد ازش و در نهایت به جایی رسید که از همه بیشتر دوسش داشتم. فقط و فقط بخاطر شخصیتش. مث کناریش با سیاست نبود یا مث کناریِ کناریش موذیانه رفتار نمیکرد و مث کناریِ کناریِ کناریش بچه نبود.

بیایید همه با هم سندی رو دوست داشته باشیم. اینجور آدما، بزرگ و کم ان.



امضا: 18 رک پسند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸
هیژده ...

استیج

زمان

سندی

نظرات  (۸)

با اینکه به سلیقه ها احترام می ذارم ؛ ولی بذار من سندی رو دوس نداشته باشم :دی.

تا حدی قبول دارم که شاید احساسی ازش بدمون میاد ؛ ولی در مورد سیاست نداشتنش باید بگم چرا این حرفا رو هیچ وقت برای بچه های گروه خودش نزد ؟!این انتقاد های تند رو ؟!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
جواب این سوال رو هم داد
گفت من موقعی که باشون تمرین میکردم، همه نظراتمو میگفتم. الان بقیه ی داورا باس در مورد اینا نظر بدن.
حال موردی بحث نکنیم. قبول کن منحصر به فرده
اتفاقا من از همون ابتدا دوسش داشتم :)از همون روزی که گفت:"میخوام عروست بکنم امشب توی حجله بوست بکنم امشب":))))
پاسخ:
این لبخند 18 است که میبینید:
:)
باشه . بحث نکنیم :دی.
قبول . منحصر به فرد ِ . ولی منحصر به فرد خوب و بد داریم . نمی گم بد ِ . ولی اینم نمی گم منحصر خیلی خوب و محبوبی ِ .
البته اینم یه جوری سلیقه ای ِ  .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
قبول :)
ترتیب بغل دستیاشو درست گفتی؟
باعرض پوزش امضا صحرا با یک سوال پرت از موضوع
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بعله
درست گفتم :)
من این برنامه رو ندیدم 
ولی از اون آهنگه که خونده بود بابا اومده ، با یه خانوم اومده
ازش خوشم نمیومد، 
همش فک میکردم چقد زشته آدم تو آهنگش یه همچین چیزی بخونه،
مثل این بود که یکی کاور خوشگل زندگی رو بزنه کنار و تو دوس نداشته باشی انقدر رک و بی پرده بهش زل بزنی:)))

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
همینه دیگه واقعیت زندگی اونطرف کاوره
هیجده دقیقا دقیقا دقیقا منم همین سیر رو داشتم.دقیقا همین.از اون ور نسبت به روحانی سیر نزولی داشتم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
فائزه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هیجده؟!!!!!!!!
نه
هیجده؟
:) ببخشید هیژژژژژژژژ ده.نه که من یه مدت دوبی و بحرین کویت سومالی! جیبوتی! قطر! عمان!موریتانی!  امارات متحده عربی ! و سایر کشورهای عرب زبان بودم و گچ پژ نداشتن یه لحظه حواسم رفت.ببین من چقدر خارج رفتم.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عه!
تو هم جیبوتی رفتی؟
دیدی چقد جیبوتی ای ها خنده دارن؟
شبیه جیبوتی ان
انگار رفتی جیبوتی :)
سندی خیلی خوبه
همیشه خیلی رک و باصداقت حرف میزد، همیشه هم که ازش میپرسیدن بهترین اجرا مال کیه واقعیت رو میگفت.
تنها کسی بود که اهل بازی دادن نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">