هــــــــــــــــــــیژده

84. رادیو 18- قسمت چهاردهم - گفتمان

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ب.ظ

تقدیم به همه اونایی که حوصله شون تو این غروب جمعه ای سر رفته

چون میخواستم طولانی نشه دو بخشش کردم

بخش اول

بخش دوم



پ.ن: هنوز وقت نکردم لوگوی رادیو 18 رو درست کنم ولی به زودی در این مکان لوگو نصب خواهد شد.



امضا: 18 بهترین مستمع دنیا

نظرات  (۲۲)

سلام دوست عزیز خسته نباشین
  خداروشکر ب زودی هات محقق شد برم گوشش بدم :))))
سه نفر شاخص هستن که میشناسمشون و خیلی تند حرف می زنن .  اولیش عمو م که حضورا میفهمم چی میگه ولی پشت تلفن اصلن نمیفهمم 
 دومیش یه دختره تو کلاسمونه که نه تنها تند حرف می زنه بلکه جمله بندیشم بهم ریخته ست و تقریبا پنجاه درصد حروف تو دهنش نمیچرخه و تلفظ نمیشه    
سومیشم  تند حرف میزنه ولی هم جمله بندیش کاملا درسته هم میفهمی چی میگه هم جفنگ نمیگه    

من خودم یه کوچولو/ر/ رو غلیظ میگم    

+ به نظرت من جزو کدوم دسته م؟:دی 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو خودت یه دسته ای
دسته ی دختر حاجی سانان :)
سلام 18
یه یوالی که مدت ها ذهمو به خودش مشغول کرده اینه که ...چراااا توی صندوق بیان وبت چیز میزانو آپلود نمیکنی؟!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیدونم چرا واقعا
یه رابطه ی احساسی با پیکو فایل دارم :)
اونا که تکرار مکررات می کنند ... پوف.
اونا که یواش حرف می زنن  پوف ... . یادم ِ استادم همیشه تو محیط کار ماسک هم می زد ؛ یواش هم حرف می زد . یعنی من واقعا هیچ گونه علائمی نداشتم که باید موافق باشم یا مخالف . میمیک صورت هم نبود آخه بدبختی . شانسی یه جوابایی می دادم !

عحب رادویویی بود ...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عجب رادیویی بود ینی عجب رادیوی خوبی بود یا عجب رادیوی گندی بود؟
ایا در این جمعه ی گندو افتضاح فقط برای من دانلود نمیشه یا مشکل از تو و رادیوت و وبلاگته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آی دونت نو!
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۰۱ اَسی بولیده

خیلی خوب بود مرسی

گروه دوم از همه جالبتر بود :)))

پس شما سانسورم بلدی؟؟ بعید بود واقعا :/

با این حال یا دسته بندی تو مشکل داره یا حرف زدن من 


+بانو هایده بود نه مهستی !
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله
بعدش متوجه شدم :)
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۵:۱۸ سرباز جامانده
روحمان شاد شد.ممنون اون قسمت آدمایی که تند حرف میزنه و فحشم میده به طرف خیلی بامزه بود توانایی بالایی میخواد
فکر کنم....
فکر کنم ک ن مطمئنم این مزخرف ترین و بی مزه ترین و بی محتوا ترین رادیویی بود ک گذاشتی.
موضوع نداری ب حرف اینا ک مشتاق رادیو هستن گوش نکن

هیژده تو اوج خدافظی کن:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ضمن تشکر از انتقاد ویرانگرت ولی من نظرم متفاوته با تو و (جدا از افکار عمومی) به شخصه این رادیو رو دوست می دارم.


عجب رادیویی خوبی بود . رادیوی واقع نگر . خوب دیگه . خوب .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شما لوطف دارین :)
وحید خزعبلات چی شد , هیژده ؟
نمی نویسه دیگه ؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خودتو معرفی کن یا یه آدرس بذار تا بیام آدرسش رو بدم
عاشق خنده های شیطانیتم :)))
من تازه گوشش کردم چقد صدای پخته تری توی این رادیو:داری))
من ناشناس شماره ی یکم و هیچ نسبتی با این بالاییه ندارم  😂😁
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خو یه کم خلاقیت به خرج بده و اسمت رو عوض کن!
:))

+ممنون
منو گوش بدید غلطه ها به من گوش بدید درسته😁😂
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله بله
ممنون
همه قسمت ها رو تقریبا شنیدم.خوب بود:)
اما فکر نمی کنی "مسخره کردن" با "طنز" فرق داشته باشه؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
جای خاصی منظورته یا کلش؟
ببین موضوع رو درست انتخاب می کنی اجرات هم حرف نداره ولی پرداختت به موضوع مشکل داره.«مسخره کردن»دم دست ترین تکنیک برای خندوندن،تو که این همه به بخش های مختلف اجرات توجه داری که درست از آب دربیاد و کار خوبی ارائه بدی تو زمینه پرداخت هم به نظرم بهتره به کم قانع نباشی.یه کم حرفه ای تر کارکن.سطح رو ارتقا بده.
ولی در کل اجراهاتون رو دوست دارم و تشکر:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بسیار بسیار ممنون
حتما تو اجراهای بعدی لحاظ میکنم
بهرحال من یه آدم معمولی ام. خیلی معمولی. اصن شاید معمولی تر از معمولی
قطعا این انتقادات سازنده س
بازم ممنون از وقتی که گذاشتی
همه ما معمولی هستیم:))
خواهش می کنم.
دسته ی اول:
مثال اول: وقتی همزاد پنداری میکنم به این نتیجه میرسم که همزمان که داره حرف میزنه ،داره فکرم میکنه که نتیجش این میشه که شما فرمودی
مثال دوم:یه جمله ی ساده بود که احساس نمیکنم قصد خرفهم کردن رو داشته
مثال سوم:خب بنده ی خدا فک کرده تجربیات گرانبهاشو در اختیارت گذاشته و شاید واقعا از روی دلسوزی این پیشنهاد و داده


گروه دوم: ژنتیک

گروه سوم: استرس در کلام دارن

بقیشو کاری پیش اومد نتونستم گوش کنم
ادامشو بعدا خدمتت عرض میکنم
لحاظ فحش تو کلام عالی بود با یکی از دوستان رو یه بنده خدایی امتحان کردیم جواب گرفتیم
دیگه فحشامون تو دلمون نمی مونه خودمونو خالی میکنیم اونم تو روش یا روشون
رادیو و راه کار فحش دادن درعین کول بودن در کل خوب بود
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی خوشالم که دارم بی ادبی رو ترویج میکنم :)
من اصلا کاری به اصل اون چیزی که گفتی ندارم فقط یه روز از عمرم مونده باشه کالکشن اهنگ های تورو میدزدم!!!!حالا ببین کی بهت گفتم!!!!
من نبودم توشون اونایی که با دستشون حرف میزنن!!!!!به قول نویسنده کافه پیانو اونقدر ادمای اطرافشونو دوت دارن که میخوان با حرکت دادن دست حرفاشونو بهشون حالی کنند!!!!!
من از اون ادمام که این عادت بدرو دارم و ترکشم واقعا موجب مرضه!!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یاد یه جک فووووووووووووووووووق العاده افتادم. حیف که تصویریه. واقعا دلم میخواد از نزدیک برات تعریفش کنم.
آدمایی که با دستاشون حرف میزنن..... واقعا چرا یادم رفت؟

+ من واسه انتخاب این آهنگا رنج دوران برده ام! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">