هــــــــــــــــــــیژده

81. غلامعلی جان کمک ...

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ق.ظ

یه سری جملات هست تو ادبیات فارسی (شاید تو ادبیات جاهای دیگه هم باشه و من نمیدونم) که به صورت سوالی مطرح میشه و با "آیا" شروع میشه و با یه فعل منفی تموم میشه. جواب آیا معمولا یا بله س یا خیر.

جواب دادن به این جملات مث تف سر بالا یا اره تو ماتحت میمونه. هرجوری جواب بدی درگیری. من اینو کی فهمیدم؟ وقتی داشتم پرسشنامه یکسان بازرسی آسانسور رو پر می کردم. مثلا نوشته "آیا فاصله ی افقی بین لبه ی پایین درگاه کابین و لبه ی پایین درگاه طبقات از 35 میلیمتر تجاوز نمیکند؟"

جوابش هم، یا بله س یا خیر.

همیشه گفت بله، تجاوز نمیکند هم میشه گفت خیر، تجاوز نمیکند!


واسه درک بهتر این موضوع (با اندکی تحریف!) من یه سوال معمولی می پرسم که جوابش یا بله س یا خیر:

آیا تا حالا شده که گدایی کنین و پول نگیرین؟



امضا: 18 دم در فرهنگستان

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰

نظرات  (۱۴)

من اینو خیلی وقته کشفش کردم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الزطذدابِ عزیز!
حالا راه حلی هم واسه این موضوع پیدا کردی؟
وقتی این سوال (آیا تو خر هستی؟) رو چند وقت قبل از برادرم پرسیدم.
گزینه ها : بله یا خیر. (بله , من خر هستم. خیر , من خر هستم. )
جواب داد : بله؟؟؟ من خر هستم؟؟؟

الان این جواب قابل قبول است؟ :/
البته قابل قبول نباشه هم روش جالبی برای جواب دادنه :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
جواب فقط یک کلمه باید باشه
بله
خیر

میگم فعل سوال من که مثبت بود البته :دی
درک بهتر موضوع خیلی خوب بود:))
 چ خوبه ک امضا داری باز اون دو تا پست قبلی انگار یه چیز کم داشت:/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شانس آوردین سوال اصلیه رو نپرسیدم!!!
:)))
عجب ! :|
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۷ نیمه سیب سقراطی
عنوانشو :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خو تو بگو از کی کمک بخوام؟!!
:))
واقعا جای تاسف داره که منو نشناختی :D
اکشال نداره خلاصه که ما شما رو میشناسیم :)
lمیخونمتون :)
پاسخ:
این صدای شرم آلود 18 است که میشنوید:
مهتاب
منو ببخش!
:))
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۵ دختر حاجی
میخونمتااا باور کن. فقط چند وقته نظرم نمیاد   

ببخشید 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عزیزی شوما
نظر نذاشته هم عزیزی

غلامعلی اگه بیل زن بود آره جانم آره...
ولی اگه جنس خوب برسونی بش شاید کاری کنه :دیی
هیژده اگه اومدن منو بگیرن لو ندی منو 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کی من؟
من اگه گیر بیفتم تا شماره کفشت رو هم لو میدم!
:))

اسمشو کامل بگو برادر ملت فک میکنند ایشون بند پ هستنا :)))
غلامعلی حداد عادل !! به جان شیش تا یچه ی نداشتم تا همین پارسال فک میکردم اسمش حداده :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا شاید منظور من یه غلامعلی دیگه بود!
:)
خخخخخ
اون کامنت اولی من بودم
از پنلم اومده بودمبیرون حال ورود نداشتم حال نوشتن اسمم نداشتم


خودتو درگیرش نکن!تنها راه حلشه
راه حل که نیس ولی عوضش مختو نمیخوره که اخه این چیه؟!
اقا سانسور کن مارو نگیرنمون :|
باشه دیگه شما هی دم به دم بر همه دم مارو ضایع بنما :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ضایع نکردمت که دل انگیز!
خواستم پلیس فتا رو منحرف کنم :)
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۰۹ اَسی بولیده

تو هم با این سوال پرسیدنت :)))))))))))))

البته این گونه سوالات علاوه بر بله و خیر یک پاسخ دیگه هم دارن و اون هم (چرا) هستش که این پاسخ هم همون نقش تف سربالا رو داره :دی

مثه وقتیه که جواب سوالتو با مرسی میدن.
-چای میل دارین؟
+مرسی.
مرسی اره میل دارم.یا مرسی نه میل ندارم:/

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره قبول دارم
اینم خیلی چالش برانگیزه واقعا
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">