هــــــــــــــــــــیژده

79. به نوه ام ... (4)

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ

سلام آقاجون

اگه پسری که هیچی ولی اگه دختری، جبهه نگیر و منطقی باش



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
هیژده ...

نظرات  (۲۰)

تازه فهمیدم چرا دیر اومدی
و اینکه پکر
و اینکه کلاهتو برنداشتی.
هیچوقت زن نگیر.
هیچوقت.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
متاسفم ولی کاملا در اشتباهی
هیچ ربطی به دیر اومدن و کلاه و این داستانا نداره
رو پیشنهادت فک میکنم
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۴:۱۸ سرباز جامانده
:| تصویر باز نمیشه واس من!!!
- میگفت که زخم های آدم سرمایه س. سرمایه تو با این و اون تقسیم نکن.

- واسه اون قسمت هیچ وقت با یه زن درد و دل نکن هم قبول دارم عجییییب ولی به هر حال حس میکنم باید انگشت وسط رو نشان بدهم چون تلاشم در جهت منطقی بودن خیلی مثمر ثمر نبود .

- واسه چی دیگه اینستا نمیای  ؟هوووم؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میشه خودتو معرفی کنی؟
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۱ دختر حاجی
میتونی بهش پیشنهاد کنی یه وبلاگ بزنه و با اسم مستعار بدون اینکه کسی بشناسدش اونجا درددلاشو بنویسه


 پدر بزرگ به نوه ش نمیگه بمیر.اونم انقدر پر رنگ و محکم و با صلابت ... کمبود محبت می گیره ...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من همچین نوه ی ضعیف خاک بر سری نمیخوام
بمیره!
الان منطقی وارانه میخوام برم بیمیرم.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
برو
مزاحمت نمیشم
اتفاقا به نظر من تنها یه زنه که میتونه به درد دلات گوش کنه و بعد اونا رو نکوبه تو سرت اونم مادره مااااادرررر 
پس هیپوقت درمورد زنا اینجوری نگو هیژده خان
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
با اینکه مادر خیلی فرق داره و من هم اینو قبول دارم، ولی مادر هم یه زنه و از اون قانون مستثنی نیس !
بعد از مدتها به نت دسترسی پیدا کردم و دنبال دوستان میگشتم متاسفانه کسی روپیدا نکردم اما خوشحالم که شما بازم مینویسی :) 
بازم هر وقت اومدم نت سر میزنم بهتون و وبلاگتون رو میخونم 
--- یعنی شما منو یادتون میاد :))) 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
وژدانن، نه!
یادم نیس :)
بهتون پیشنهاد میکنم اگه دلتون خواست توی یکی از موردا تجدید نظر کنید، اینکه با هیچ زنی دردودل دل نکنه و از بدبختیاش نگه، بنا به تجربه خودم میگم با چنین توصیه ای اونو از یه منبع آرامش دور کردین، من خودم وقتی دنیا پاشو گذاشته زیر گلومو داره خفم میکنه میرم میچسبم به یه زن اونقدر اشک میریزم و دردودل میکنم تا بدبختیام یادم میره اینو جدی میگم اصلا هم رعایت سن و سالمو نمیکنم با این قد و هیکلم میرم محکم بغلش میکنم، کاش میتونستم آرامششو توصیف کنم، گاهی فکر میکنم اگه پنجاه سالمم بشه همین کارو خواهم کرد و اون زن "مادرمه "
پس بهتون پیشنهاد میکنم اینقدر به زن ها بدبینش نکنید یا حداقل بهش توصیه کنید مادرشو از سایر زن ها مستثنی کنه. 
چون وقتی میگین به زن ها اعتماد نکن همه رو و حتی مادرها رو دربر میگیره... 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
با اینکه کاملا با اون قسمت مادر موافقم اما به قانون خودم بیشتر پایبندم!
تقابل عقل و احساسه :)
سلام آشنای دیرین،میارکه،برم بخونم میام نظر میدم
کااااااااااااااااااااااملا با اون قسمت"با یه زن درد و دل نکن"موافقم-_-
حالا مطمئنى که بهت میگه اقا جون ؟
فکر کنم اقا جون توی اون زمان مثل ننه در زمان حال باشه...
و ایا میدونستی در و دل چقدر امارِ سکته رو پایین میاره؟
بهش بگو با رباتش درد و دل کنه (اینده است دیگه)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
باس بمن بگه آقاجون
ربات هم گزینه ی خوبیه

+فیلم HER رو ببین!
درد دل کردن ربطی به این نداره که طرفت مرد باشه یا زن کسی که بخواهد حرفات رو بزنه تو صورتت میزنه مرد و زن نداره... من خودم با هر مردی درد و دل میکنم پشیمون میشم... شاید چون درد و دل های زنونه باید به زنا گفته بشه و درد و دل های مردونه به مردا چون بهتر همو درک میکنن البته شاید

 

اینکه به طرز شگفت آوری تنها هستید !

 

یادم باشد برایتان بگویم

نجات دهنده در گور خفته است

روی هیچکس حساب باز نکنید مگر خودتان و حتی ، حتی ، حتی سعی کنید درد  دلهایتان را با کسی شریک نشوید که خواسته یا نا خواسته بعدها  میکوبند توی چشمهایتان


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ایول!

من بمیرم خِر تو رو میگیرنا از ما گفتن.
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۶ اَسی بولیده
زن و مرد نداره، کلا آدمها یه جورن، سر و ته یه کرباسن، همه تو نامردی قَدَر شدن
فک کنم خیلی بی اعصاب بودین اون روز :)
فک میکردم خودم خوش خطم ... چه خط خوبی دارین خوشم اومد :)
هیژده ؟ خیلی خوب مینویسی ! هم جمله هارو هم کش و قوس ِ کلمات رو
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون
کش و قوس چشاتون قشنگه :))
ابینم یه حرفى ِ، والا ما که نگفتیم آقا جون !

+قشنگه ؟ داستانش ربات محور ؟
اینکه بعنوان یه ادم فارغ از جنسیت واقعا با هییییچ زنی دردودل نمیکنم قبول!!!!
اما اینکه بازم بعنوان یه انسان همیشه پای ثابت دردودل بقیه بودم هییییچ وقت از این صحبتا که شما میگی نداشتیم چی؟؟؟؟
اینو چی میگی؟ها؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میشه بیشتر توضیح بدی؟
واقعا نفهمیدم
بگو تا بگم
میگم بعنوان یه انسان فارغ از جنسیت هیچوقت یه زنو واسه دردودل انتخاب نمیکنم
تا اینجای حرفت قبول.
اما خودم بعنوان یه مونث همیشه پای ثابت شنیدن دردودل بودم و این چیزایی که گفتی صادق نبوده در موردم اینو خودم نمیگم اینو کسایی میگن که باهام دردودل کردن
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو در درون خودت یه مرد داری که همه با اون درد و دل میکنن دکتر جان
احتمالا مرد درونت سیبیلو و بسیار با مرام و عشقیه
:))
حالا میشه سبیل نداشته باشه؟؟؟
از این مهربونای ته ریشی باشه؟؟؟؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
قبول :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">