هــــــــــــــــــــیژده

78. دبه

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ق.ظ

تو آخرین پستی که (قبل از منهدم شدن) توی شادروان بلگفا نوشته بودم، قرار بود یه بخش جدید راه بندازم که کلمه های جدیدی که کشف کردم رو توش تعریف کنم. چی شد که یاد اون پست افتادم؟ دبه!

واقعا نمیدونم اولین بار کی این اسامی رو انتخاب کرد ولی واقعا دمش گرم هر کی بود. مثلا تا حالا به دبه، فک کردی؟ حماقت هم از قیافش می باره هم از اسمش. یا مثلا قیف یا قفل یا دکمه یا جنگ یا زیبا یا پلشت یا دوغ یا کپک یا جعبه یا ....

اصن یه سری حروف یه سری حس و حال رو تو آدم تداعی میکنن. دبه واقعا احمقه. نیگاش کن


امضا: 18 خیره به یه دبه

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
هیژده ...

دکلمه

چرندیات

نظرات  (۱۲)

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۰ سرباز جامانده
چرا احمق؟!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
احمق نیس؟
 هیژده خیلی بی ربط باید بگم چن روز پیش ک وبلاگ گوریل فهیم(همون که توی رادیو اول بهش اشاره کرده بودی) رو کشف کردم بعدش رادیوها شو گوش دادم بعد ترش متوجه شدم که کتابشو همین امسال چاپ کرده هی با خودم گفتم عجب!! الان ب شدت منتظرم ی روزی کتاب تو رو بخونم و اینکه باید بگم جدا رادیو هیژده فوق العاده تره(به تر توجه شود ) نسبت به رادیو گوریل!!
= ))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عه؟!
جدا؟!
ایول بهش
خیلی خوب مینویسه
نمیدونستم. الان امریکاس
راجع به رادیو هم شوما لطف دارین :)
احساس یه آدم چاق رو بهم میده که خسته است و دستاشو اویزون کرده و داره به من نگاه میکنه


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اون آدم چاق و خسته، احمق هم هست
مگه نه؟!

چه ریزبین افرین.

 آره اردیبهشت اینطورا انگاری
با اینکه پست هاش تقریبا ماهی دو سه تا بیشتر نیس ولی آره جدا خوب مینویسه ن بعض شما(امیدوارم ن بعض شما رو درست ب کار برده باشم)
 من هرازگاهی با کلمات و شکلشون مشکل پیدا می کنم الان از صب درگیری ذهنیم شده دبه:))
کی باشه رادیو هیژده جدید بشنویم!!
پاسخ:
این صدای 18 است که نمیتواند جلوی خنده ش را بگیرد:
ها ها ها (واقعا شرمنده) ها ها ها
بعض شما = به از شما = بهتر از شما

+ به زودی . . .
هاهاهاهاها 
هدف شادی شما بود ک میسر شد،والاع
شمام حالا یواش بخند سر ظهری:))
جدا از حماقت موجبات شادی خیلی ها رو فراهم کرده و الان هم که برق میره فراهم میکنه
میخوان یه رشته هنری دبه زنی اختصاص بدن بهش(نمی دونم کیا؟!)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله بله
دقیقا
از این منظر هم میشه بهش نگاه کرد استاد
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۸ سرباز جامانده
احمق زیاد بهش نمیاد بیشتر همون چاق خسته بهش میاد. یکم درمورد انتخاب واژه ی احمق برای دبه توضیح بدید استاد
پاسخ:
این صدای استاد 18 است که میشنوید:
احمق است چون
درش خیلی گنده است
چاق است
کله ش قرمز است
توش معمولا ماست است
بی خاصیت است
وقتی رویش بادست ضربه میزنی صدای حماقت میدهد
بسه یا ادامه بدم؟
یه ادم چاق خسته که دستاشو اویزون کرده و داره به من نگاه میکنه قطعن یک احمقه
بزار بکشمش

یه همچین شکلیه :

http://bayanbox.ir/view/5340303605814068355/Screenshot-%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6-%DB%B0%DB%B1-%DB%B1%DB%B2-%DB%B1%DB%B8-%DB%B2%DB%B2-%DB%B3%DB%B7.png

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:

ولی به نظر من این شکلیه.

۲۲ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۰ سرباز جامانده
o_O قانع شدم
ولی چاقا بیشتر مهربونن تا احمق..

نماش فرق میکرد

عالی !خودشه..


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">