هــــــــــــــــــــیژده

70. کاشانه ای در انتهای جهان

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ


این شما و این ماحصل فراخوان شماره ی یک



یلدای همتون مبارک

امضا: 18 شانه به شانه ی مقام مسئول

نظرات  (۱۳)

۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۶ خانم سربه هوا
دخترحاجی تبریک میگم :-)
یلداتون هم مبارک,حعیف حعیف حعیییییف من مریضم امشب زیاد نخوردم :-(
حس رو انتقال نکرد تو لحنش :/


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دیگه شما به بزرگواری خودتون ببخشید
دفه ی اوله دیگه
ایشالا دفعات بعد بهتر میشه
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۳ خواننده خاموش
خیلی قشنگ بود تشکر از شما و مقام مسئول و تبریک به دختر حاجی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون :)
منم تبریک میگم به همتون
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۸:۳۳ فامیل دور

سلاممم

همگی خسته نباشید...

میشه ایا صدای بقیه هنردوستانم گوش کنیم... که یک باره ببرنمون ته جهنم!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیر نمیشه!
برای به بهشت بردن شما برنامه ی ویژه ای داریم!

به به نرگس صدا قشنگ

ولی اصلا خوب ادیت نشده به نظرم

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نظر لطفتونه :)
مرسی از تبریکات همه و البته عذر خواهی 
چون این اصلاحیه حتی از اولین باری که خوندم هم بدتر شد و حقیقتا الان این حسو دارم که حق تک تک شما رو خوردم :دی   
من خودم هنوز این فایل رو گوش ندادم و احتمالا بعدا هم گوش نمیدم 
ولی لطفا ب خاطر پایمال نشدن افاضات دانیال تمام سعیتون رو بکنید ک از صدای بنده لذت ببرید 
اینطوری دامی که هیژده و جناب مقام با تلاش هفت ساله برای ما گستراندند هم مفید واقع میشه حداقل   
هر کسی که که تونست با این صدا  کارای بدبد بکنه حلالش:) 
بازم عذر خواهی میکنم بابت بی کیفیتی کارم و مرسی ک صدای منو انتخاب کردید:) 
این تبعیض جنسیتی تا کِی! تا کجا! :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تا چهارشنبه ساعت 5
تا نرسیده به میدان آزادی
:))
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۸ زینب حقی
صدای بانو خیلی خوب بود.
ولی من همچنان معتقدم حیفه روی این آهنگ صدا بیاد، اگرم میاد یک بیت، دیگه نهایتش دو بیت با صدای یه مرد که دکلمه هم نباشه و صداش انقد خوب و گرم و باز باشه که بتونه چهچه بزنه
راستش صدا به آهنگ نمیخوره، صدا به تنهایی قشنگه ها ولی با آهنگ هماهنگ نیست

خیلی تلاش کردم که نظرمو برای خودم نگه دارم ولی نتونستم
پوزش
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نظر شما برای ما کاملا محترم و با ارزشه
ممنون :)
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۹ فامیل دور

سلاممم

اولن:  "هیژده جان شریف" دستت درد نکنه با اون برنامه ویژه ات ... فخط  حواست باشه پارتی بازی کنی منو بفرستن اون طرف پرده!

دویومن :هیژده ه ه ه تو میدونی آیا اون مرحومه نا مغفوره  بانو روشنک که مرگ قو رو اجرا کرده بود ،  توی جهنمم "پژمرده های رنگارنگ" رو ضبط میکنه  یا نه ؟! گفتم از شوما که استاد ارکستراسیون و کمپوزیسیون و کنسرواسیون و ... این برنامه هایی بپرسم!؟

سیومن: اگه برای آقایون جویای نام هم چالش گذاشتی حتما با چه چه باشه لدفا :)

با تچکر

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ببخشدید واقعا ولی
ولله هیچی از کامنتت نفهمیدم!
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۹ یک به اصطلاح نویسنده
خیلی خوب بود،خیلی 
نوای قشنگ و حال خوب
اونقدری حال خوب که نتونم تو کلمه بگم،شاید بخاطر نوای تارش
دم شما گرم :)


+ کاش حالا که تموم شده  موسیقی خامشو بذاری اینجا
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شما لطف دارین
اجازه میگیرم و بعد منتشر میکنم حتما

من نبودم چه اتفاقای خوبی افتاده اینجا ((:
یه بار صدامو به صورت مسخره ضبط کردم  واست بفرستم بعد پشیمون شدم 
اخه خیلی مسخره بود(((:
چه خوب تار میزنی اصن بهت نمیخوره این کاره باشی(((:
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عزیزم من تار نمیزنم :)
یه کم با دقت مطالب رو دمبال کن :)

:|||||||||||||||||||||||||
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چیــــــــــــــــــــــــــــــه؟
فراخوان
و برگزیده تون
تو حلق هرکی بگه خوب نبود !!! 
خعلی بی روح بود خدایی !
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الان تو تشویق کردی یا تنبیه؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">