هــــــــــــــــــــیژده

آقا دنیال که اولین باره اینجا تشریف آوردن، افاضاتی به شرح ذیل بیان نموده اند:



حال میخواهیم به تشریح این کامنت بپردازیم:

خاک بر سرها:  در اینجا اشاره به این حقیر و مقام مسئول می باشد.

بیکاریتون گرفته: ینی ما بیکارهای علاف (و احتمالا هــــــــــوس ران که قراره با صدای بانوان کارهای بدبد بکنیم) بیکاری به سرمون زده و بخاطر دستیابی به هدف شوممون رفتیم تار (که خود آلت فسق و فجور است) را خریده و پس از هفت سال تمرین و شاگردی بالاخره تونستیم یه چیزی از توش دربیاریم و برای شما دخترک های مظلوم و معصوم و ساده دام بگسترانیم.

نه؟ کلمه ی تاکیدی به بخش قبل

زن ینی مروارید و گوهر: غیر مستقیم اشاره به آن دارد که مرد ینی هیولا و لولو، شایدم آب چرکین بینی بز و حتی عین نجاست. بهرحال زن چیز خفن و خوبیست و مرد در حال سوء استفاده از چیزهای خفن و خوب!

اگه بخاد صداشو اینجا پخش کنه میشه هرزه و خیابونی: فقط یه ثانیه

تف بر خانمی که بخواد بخونه: اشاره بر آب دهان داشته و نماد تحقیر کردن طرف مقابل است.


حال تعدادی از خانمهای هرزه و خیابونی که با ارائه ی صداشون از گوهر به گوهـ ر تبدیل شدن و تف آقا دانیال بر اونها باد رو معرفی میکنم.

  • اون خانومه که تو مترو میگه ایستگاه بعد خیام
  • اون خانومه که تو بانک میگه شماره ی فلان به باجه ی فلان
  • اون خانومه که تو آسانسور میگه خوش آمدید
  • اون خانومه که تو تلفن میگه مشترک در دسترس نیست
  • اون خانومایی که وقتی با یه جایی تماس میگیری اولش میگن با سلام شما ....
  • تمام مجری های بانوی صدا و سیمای داخلی و خارجی (داخلی ها تف معمولی و خارجی ها چون حجاب ندارن تف خلط دار)
  • تمامی دوبلر های خیابونی و کوچه ای (مخصوصا اونی که صدای جوجه ی پینوکیو رو در می آورد)
  • اون همسایمون که وقتی زنگش رو اشتباهی زدم از پشت اف اف گفت کیه
  • و میلیونها خانمی که گوهر وجودشون رو با این کارهای بی ناموسی به معرض نمایش همگان گذاشتن و خیابونی شدن



پ.ن.1:

متاسفم برای خودمون که در جایی زندگی میکنیم که امثال دانیال ها کم نیستن

پ.ن.2: واقعیت اینه که کامنتی که واسم اومد واقعا ارزش حتی دور انداختن رو نداشت و چیزی که باعث شد من اینا رو بنویسم اینه که واقعا و از صمیم قلب دلم به حال دانیال سانان میسوزه. واقعا زندگی ..... نمیخوام بی ادبی کنم... بیخیال

پ.ن.3: از همه ی کسایی که اسمشون دانیاله به جز دانیال مذکور عذر میخوام.

پ.ن.4: با چیزایی که گفتم الان واقعا روم نمیشه که نفر برتر فراخوان رو معرفی کنم. پس اونایی که روش رو دارن برن تو ادامه ی مطالب بخونن


امضا: 18 یک مفسد فی الارض


دو دورو دود دو دو دورو دود دود دود

سلام (مثلا انگار نه انگار که اتفاقی افتاده)

تشکر میکنم از همه کسایی که زحمت کشیدن و تو این فراخوان شرکت کردن. واقعا ممنونم حتی از اونایی که فایل رو گرفتن و نفرستادن. دکلمه رو میشه به دوبخش تقسیمش کرد. بخش اول سرعت و لحن خوندنه که هم کلمات باید درست ادا بشن هم احساس شعر باید درست منتقل بشه. دومین موضوع صدای خواننده ست که مشخصه.

واقعیت اینه که یه سریاتون خوب نبودین. نه لحن و نه صدا

یه سریا عالی خونده بودن ولی هم صداشون به موسیقی نمیخورد هم فایلشون کیفیت نداشت

یه نفر هم صداش عالی بود ولی درست نخونده بود. (گفته بودم که مقام مسئول خیلی وسواسی و حساسه) که قرار شد پس از انجام اصلاحات دوباره فایل رو واسمون بفرسته.

(این شفاف ترین و واقعی ترین اتفاقیه که افتاده و من قرار نیس که دروغ بگم)

نتیجه ی فراخوان به این ترتیب اعلام میشه:

دو دورو دود دو دو دورو دود دود دود

نفر برتر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دختر حاجی از وبلاگ دختر حاجی!


بازم تشکر میکنم از حضور گرمتون. ایشالا که تو فراخوان های بعدی شما دوست عزیز، شما صدا قشنگ موسیقی ما باشید.

با تشکر. ارادتمند همتون. 18 و مقام مسئول


نظرات  (۲۲)

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۶ دختر حاجی
با این حساب من وقتی دارم با استاد م که مرده حرف می زنم   
وقتی دارم با فروشنده ی مرد حرف می زنم 
وقتی دارم تو خیابون با دوستم حرف می زنم   
و در واقع در تمامی لحظات زندگیم  دارم شبیه یک ه....  رفتار می کنم حتمن   
دانیال خان ببخشید که تمام دخترای دنیا اینکاره ان...  شما بشین تو خونه درم رو خودت ببند ک یه وقت خدای نکرده دچار گناه نشی... 



پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یا شایدم بهتره تو توی خونه بشینی و بقیه رو به گناه نندازی
واقعیت منم دیگه حرفی برای گفتن ندارم |: |:  .

حالا اصلا مثلا شما خوب ؛ شما درست ؛ نمی خوایم هایده حمیرا و گوگوش پرورش بدیم اینجا که ((((: .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میخواییم!
کی گفته نمیخواییم؟!
:)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۹ دختر حاجی
ولی جدا ازین حرفا به خودم تبریک میگم:)))      

هرکاریم می کنم لحنم بهتر از قبل نمیشه و احتمالن اصلاحیه از قبلی هم افتضاح تر خواهد بود :دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو به جای این کارا فقط جاخالی بده که تفی نشی :))))
تبریک ب دخدر حاجی عزیز= ))))))
مچکرم از دانیال عزیز ک مستفیض کردن ما رو:/
منتظر فراخوان بعدی هستم از رو ک نمیرم:))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آفرین آفرین
مفسد خان ، دام گستر ، استفاده ابرازی کن از از بانوان عفیفه. عمرا دیگه تو فراخوانات شرکت کنم با زمینه ی موسیقی والا با این نوناتون 
+ تبریک به دختر حاجی :)
فایل صداشو نمیزارید احیانا ما هم صداشو بشنویم و سو استفاده کنیم؟ :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
گذاشتم
پست 70
تف خلط دار :))))))))))))))
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۱ خانم سربه هوا
من صدام به موسیقی نمیخورد؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کیفیتت خیلی پایین بود
خودت مقایسه کن
عی بابا ما که برنده نشدیم😐😐 هیژده کی از صدای گرم دختر حاجی مستفیض می شیم ☺
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پست 70
پس کجا این صدا و موسیقی بشنوییم ؟!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پست 70
۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۹ خانم سربه هوا
اونو که میدونم
فقط کیفیت؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کیفیت خیلی تاثیر داشت
خیلی زیاد
کاش اصلا این کامنت و نادیده میگرفتی...
این جور کامنت ها ارزش خوندن و هم ندارن چه برسه به تشریح,کافر همه را به کیش خود پندارد!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دلم براشون میسوزه واقعا :|
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۲:۵۶ اسی بولیده
اگه بخوایم از منظر دانیال نگاه کنیم حتی راه رفتن یک خانم تو خیابون میتونه واسه افراد بیمار، مشکل ساز بشه، پس آیا یک خانم نباید زندگی کنه؟؟؟ این مشکل اون خانم نیست بلکه مشکل اون فرد بیماره!! اینجا کسی قرار نیست چهچه بزنه!! یه دکلمه ست که خیلی وقتا هم از تلویزیون یا تو همایشهای شعرخوانی میشنویم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تمام شد و رفت !
دختر حاجی تبریک!
دانیال هخخخخخخخخ!
مبارکش باشه دختر حاجی
من ک نتونستم بفرستم فایل و
بی خیااااااال خودتو ناراحت نکن18
من ی ندت برای نابینا ها کتاب ها رو میخوندم و ضبطش میکردم یعنی شغلم این بود
پس وای بر من
خخخخخخ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
وای بر تو
وااااااااااااااای بر تو

منم مثل پادمه پررو ام و منتظر فرا خوان بعدی

به دختر حاجی هم که تبریک گفتم

اهان شما کلاسی برای آموزش جای خالی دادن برای این تف با ویسکوز بالا نمی شناسید؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:

ویسکوز رو خوب اومدی :)
۰۱ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۹ مبهم الملوک
با عرض سلام و خسته نباشید زمستونی 
اولش بگم خواههش میکنم ...از این لبخند گندهاااا
ولی خداییش  باریتم جور در نمیومد من میخواستم یتم شاد بزنم شب یلدایی این ساز مقام مسئول غمگین بود بر فرض خواستم دل این شاعر هم شاد کنم هی میخواست  مست بمیره تو میخانه بمیره خواستم گوشزدی باشه بر جوانان اینده و ایندگان و افتخاری برای پدارن 
دیگه خلاصه با عرض پوزش امدم  
الانم که صدای دختر حاجی گوش کردم ..و مقایسه کردمبا ریتیم که منمیخواستم بخونم وقتی هنوز فایلو نگرفته بودم 
تو مایه های بندری بودم من .....ریتم سالسا با تانگو مثلا 
ولی خیلی خوب خوند ...افرین بهش :)
ایکون مبهم در حال دمپایی پرت کردن بر سر دانیال مذکور 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میسپرم یه آهنگ با ریتم سالسا با تار برات بنوازه :)
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۲ سرباز جامانده
اومدم اجازه بگیرم از یکی از پستای بلاگفاتون اقتباس کنم.ینی مضمون حرف شمارو میخوام ب زبان خودم بنویسم.اگه اجازه بدین
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خواهش میکنم
وبلاگ ما و شما نداره
بفرمایید . . .

ای بابا آدم میمونه چی بگه به اینجور افراد.

تا الان یک درصد هم به پیشنهاد همسرجان مبنی بر مهاجرت نکرده بودم هرچی هم میگفت گوش نمیدادم اما بعد از خوندن کامنت دانیال باید یه تغییری تو طرز فکرم بدم.

من معتقدبودم آدم هرچی میخواد بشه هرکاری قراره بکنه باید برای وطنش و مردمش بکنه امااااااااااااااا این مردم البته یه سریا مثل دانیال با این طرز تفکرشون باعث میشه .........

ای بابا

این مردمی که یه دکلمه ساده زن رو هرزه گی میدونن چه میفهمن از پیشرفت.

واقعا ببخشید اگه به کسی برخورد بخدا خیلی بهم ریختم.

افسوس

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بیخیال پری
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۰ سرباز جامانده
ممنون
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۴ همون قبلی
دانیال مذکور آدرس وب نذاشته؟ اگه گذاشته میشه آدرسو بدین؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نذاشته!
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۴ سرباز جامانده
دیدم نذاشته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">