هــــــــــــــــــــیژده

68. روحش شاد

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ

سکانس اول

سال 93 آقای "ب" که یه شرکت بازیافت داره بهم یه کار داده بود. کارش مربوط به طراحی کارتونی یه سری بروشور بود که قرار بود تو منازل و مدارس پخش بشه و مردم رو دعوت کنه که زباله هاشون رو تفکیک کنن. یه سری کاغذ ماغذ بهم داده بود که در مورد این چیزا بود و قرار بود من از اونا ایده بگیرم. اوایل امسال بروشور منازل رو بهش تحویل دادم و کار مدارس به حال خودش رها شد. نه من پیگیرش شدم نه اون. . .


سکانس دوم

یه روز مونده بود به نوروز 94. مامانم رو اینکه دقیقا موقع تحویل سال همه چی باید سر جای خودش و به بهترین شکل ممکن باشه، خیلی حساسه. از روز قبلش هی گیر داده بود که برو سیامک رو بشور. منم رفتم ولی کارواشها خیلی شلوغ بود. نتونستم بشورمش و اگه اشتباه نکنم این اتفاق تو اردیبهشت افتاد. از اردیبهشت تا حالا سیامک رو نشستم و تنها دلیلی که قیافش رو قابل تحمل میکنه بارشهاییه که تو این مدت یه صفایی به سر رو روش داده.


سکانس سوم

دیروز (در راستای گذاشتن پشت چیزها که قبلا راجع بش گفتهم) به سرم زد که داخل ماشین رو تمیز کنم و بذارم پشتش. کنار این سطل آشغال گنده های شهرداری پارک کردم و شروع کردم همه ی وسایل اضافی رو بیرون انداختن. کارم نیم ساعت طول کشید. وسط اون آت و آشغالا اون برگه هایی رو که آقای ب پارسال بهم داده بود هم بود. یه نگاهی بش انداختم و ننداختم دور. ماشین تمیز شده بود ولی انگار اون برگه ها همچنان اضافی بود. پس انداختمش دور


سکانس چهارم

دو ساعت بعد از اینکه ماشن رو تمیز کرده بودم، آقای ب زنگ زد! احتمال رخ دادن همچین اتفاقی در حد یک به یک ترلیارد هم نیست. آقای ب دقیقا دوساعت بعد از اینکه کاغذهایی که بیش تر از یک سال نگهش داشته بودم، زنگ زد و گفت وقت دارم که کار مدارس رو هم براش آماده کنم یا نه؟


سکانس پنجم

من در حال فاتحه فرستادن برای روح ادوارد مورفی



امضا: 18 تا کمر توی سطل آشغال شهرداری


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷
هیژده ...

مورفی

چرندیات

نظرات  (۲۰)

همیشه همینه هر چی قانون مورفی و بد بختی از تمیز کردن یه جا شروع میشه .

بعد این مامان من میگه اتاقتو جمع کن

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
باید توجیهشون کرد
من چندین ساله که دارم اینکار رو میکنم
ولی موفق نشدم هنوز
امضا > D:
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۹ مبهم الملوک
یا علییییییی
نهایت خوشانسیه یعنیی
#بیا جوون بیا برو به خاطر اون دوست دختره که میخواد بره ورزش کنه..به خاطر گل روی اون یه دستی به این سیامک خان بکش
😊
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ها ها ها
قشنگ بود
نیم ساعت فک کردم تا فهمیدم چی گفتی
بد مست ف/ی/ل/ت/ر شده؟! :(
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی وقته
جای جدید
با همون آدرس یه 2 بذار آخرش
وااااااااااااااااااااای لعنت به قانون مورفی :))))))
اخه چرااااااااااااااااا
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا چراااااااااااااااااااا؟!
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۷ اسی بولیده

جدی که نمیگین؟؟!!!

عااااااااالی بود :))))))))

رنگ ماشینتون مشکیه؟؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عالی بود؟!!!!
+ خیر
یه کامنت بی ربط...
اگه بخوام برنامه ۱ تا۹ رادیو ۱۸ رو گوش بدم , تو قسمت قبلن و قبلن تر هم نباشه باید چه کار کنم آیا ؟!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به زودی اینجا مجددا بارگذاری اش خواهم کرد.

۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۳ سرباز جامانده
شما از اون دسته از آدمایی هستین که کار امروز رو ن ب فردا بلکه به سال آینده میندازین. عایا وقت آن نشده که قوانین مورفی رو جدی بگیریم؟ اگه کاغذا پیدا نشد لطفا حلوا شکلاتی بدین
پاسخ:
این حلوا شکلاتی است که بین شما دوستان در حال پخش است:
& & & & & & & & & &&(آقا یکی بردار به همه برسه) & & & & &
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۰ خانم سربه هوا
عاقا صدام رسید؟
خوب بود؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله رسید
ممنون از همکاریتون
کیفیتش خیلی پایین بود
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۵۸ آقای مربّع
:)) کاردرست!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کار من یا مورفی؟
قوانین مورفی خیلی خوب بود هیژده خیلییییییییییییییییییییییی.
خدا بگم چکارش نکنه که کلا از روی من این قانون ساخته به نظرم!!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اصن اگه نیوتن به جای کشف این همه قانون مسخره، وقتشو میذاشت واسه قوانین مورفی، الان وضع بشریت خیلی بهتر بود :)
دقیقا این اتفاق چند بار برام افتاده ولی بازم کار خودم رو میکنم و نمیتونم دوروبرم رو زیاد شلوغ کنم هر چیز اضافی بدون توجه به قانون مورفی صاف میره تو سطل آشغال
تو فراخوان شرکت نکردم چون فقط وقتت رو میگرفتم من صدا قشنگ و مخملی و ... نیستم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کار خوبی میکنی
بره توی سطل آشغال بهتره

+ کاش میفرستادی

روحش شاد چه خوش گفت ان جناب درباره قوانین ک همیشه بهش اعتقاد داشتم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه فاتحه بفرست براش
نور به قبرش بباره

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۳ خانم سربه هوا
اره میدونم صدام یواش بود,من همیشه صدام یواشه,اونو اول برای چن نفر فرستادم,همه گفتن قشنگه,حسن توت فرنگی گفت فقط آرومه,میخواستم دوباره ضبط کنم
قوانین مورفی اثر کرده بود,جشن فارغ التحصیلی,عروسی دختر خاله,دکتر رفتن,سرماخوردگی,فردام یه عالمه مهمون
در آخرین دقایق همونو فرستادم که بدقول نشم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بیخیال
بهرحال دستت درد نکنه
تو یکی از همونایی بودی که خیلی خوب خونده بود
الان ینی اگه من یه کاغذایی رو بندارم دور ، صاحابش پیداش میشه آیا؟😢
اگه یکی دیگه اونا رو انداخته باشه چی؟ 😟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اگه یکی کاغذ رو دور انداخته تو باید بش زنگ بزنی :)
همین الان
هیژده یه سوال، بیان برچسب برا پست ها نداره یا تو صلاح میدونی استفاده نکنی ازش؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ازش استفاده میکنم که
وقتی میری نظر بذاری میتونی اون پایین ببینیش
راس میگیا چه خنگم من نه که گوشه وبلاگت نمی دیدمش:/
کاش به همین سادگی بود.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
منظورت چیه؟
خب این موضوع مرتبط بود به یه موضوع دیگه که یکم جنبه شخصی ، احساسی داشت.
گفتین باید زنگ بزنی 
همین الان
 گفتم :کاش همینقدر ساده بود،
که با یه تماس یهویی ، اونطور که میخواستیم میشد.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
درگیر احساسات شدیا . . .
و این اصلن خوب نیس
:|
یکم فرق داره.
فقط احساسات نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">