هــــــــــــــــــــیژده

67. فقط گاهی وقتا

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ق.ظ

گاهی وقتا باید خودتو سفت بغل کنی، نوازشش کنی  و یا حسابی فشارش بدی تا احساس تنهایی نکنه

گاهی وقتا باید خودتو به یه چایی داغ کنار پنجره یا یه آهنگ خوب یا یه سیگار دعوت کنی تا از اینکه بهش توجه شده لذت ببره

گاهی وقتا موقع خواب باید یه رختخواب شاهانه و گرم و نرم بسازی و بعد خودتو دعوت کنی توش تا احساس امنیت کنه

گاهی وقتا باید واسه خودت نامه بنویسی و بهش بگی که دوستش داری و به خودت تقدیمش کنی که فک کنه دوست داشتنیه

گاهی وقتا باس بری حموم و خودتو تمیز کنی، موهاتو شونه کنی، لاک بزنی و بعد بری جلوی آینه و حظ کنی

گاهی وقتا آدم باید حواسش به "خودش" باشه. . .


امضا: 18

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
هیژده ...

زندگی

چرندیات

نظرات  (۲۵)

۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۲ همون قبلی
هوم آدم باید ب خودش خیلیییی اهمیت بده ولی سیگار خوب نیستا چایی یا قهوه با کیک شکلاتی بهتره
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
فقط گاهی وقتا
تو رو خداااااااااااااا
:)
لاکم میزنی؟!
چه رنگی اونوخ؟!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من معمولا آلبالویی تیره میزنم
انگشت بغل انگشت کوچیکه (رینگ فینگر) رو سبز مغز پسته ای
روشم اکلیل می پاشم :))
:))))))
با نمکدون؟!
یادت باشه حتمنه حتما هم رنگ لاکت با لباست ست باشه!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره خواهــــــــــــــــــــر
لاک و کفش و شال و کیفم آلبالوییه
مانتوم سبزه :)

(ینی ریدم تو سلیقه م)
 خوبه باز حموم رو هم توی لیستت جا دادی:))
پاسخ:
این لبخند 18 است که میبینید:
:)
فقط نمیتونی خودت خودتو ماچ کنی !! :)))

اما میشه با دوربین سلفی بگیری
خودتو به خرید یه کتاب 
خوردن یه هاتچاکلت 
یا میوه بستی ِ شکلاتی 
یا پاپ کرن داااغ 
دعوت بکنی 
میشه خیلی خودتو دوست داشته باشی
 خودتو بغل کنی 
و با خودت توی سرما بخزی زیر پتو
 و بگی شب بخیر :)


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
و چقد خوبه این بازیای احمقانه :|
انگشت بغل انگشت کوچیکه (رینگ فینگر) رو سبز مغز پسته ای
روشم اکلیل می پاشم :))


هیژده ؟؟ انگشت کوچیکه رو هم این کارو میکنن :)))) جدید اومده :))))
 ازین بند انگشتیام بنداز :)))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بند انگشتی دیگه چیه؟!!!
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۵ دختر حاجی
سیگار نکش جانم! نکش!    
لاک انگشت وسطی پات رو با پاپیون روی کفشت ست کن:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یا ابلفرضض
مگه پا رو هم لاک میزنن؟!!!
پا مگه ناخون داره که بشه لاک زد؟!!!
اصن
مگه پا هم انگشت وسطی داره؟!!!!
:)))
حالا حموم‌میخوای بری برو! ما کاری نداریم! ولی لاک؟!!!:| نه ! اخه لاک؟!!!:|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خدایی چه غلطی کردم اسم لاک رو تو این پست آوردم
اصن کل احساسات موجود در این پست منحرف شده!
:)
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۷ همون قبلی
همون بهتر شما دختر نشدین
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خودم و مامانم هم همین نظر رو داریم :)
بضی وقتا هر چقدم خودت حواست ب خودت باشه
ولی اگ اونی ک باید حواسش نباشه..
اون موقه چطور هوای خودتو دلتو باید داشته باشی؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اینی که نوشتم مخصوص آدمای تنهاس
اونایی که یکی دیگه رو دارن که حواسشون پرته، شامل این دسته بندی نمیشن
:)
خب دیگه همه حرفا رو در مورد لاک زدن ، ممم در مورد تنهایی هم گفتن خو دیگه هیچی نمی مونه. داشتم رد میشدم :))))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
با این یه پست احساسیه
چرا نمیفهمین!
دم نقطه خشم
:|

پس به این نتیجه رسیدی که به موهات اهمیت بدی

من همیشه وبلاگتونو دنبال می کردم ولی نظر نمی زاشتم ولی از این به بعد می زارم.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی خوش اومدی
خیلی خوشحالم که از این به بعد میخوای نظر بذاری
نظر بذذذذذار
حتما نظر بذذذذذذذذذذذذذذذذذذار
باشه؟!
:))

تحقق این "گاهی وقتها"، اگه فقط همون گاهی وقتها باشه زیبا و دلنشینه، اما اگر دوام پیدا کنه یادآور تنهاییه و یادآوری تنهایی برای "آدم" که ذاتاً طوری آفریده شده که عشق و محبت و تأیید و تصدیق از یکی دیگه براش شیرین تر و لذت بخش تره  سخت و زجر آوره، بنابراین آرزو میکنم دوام این اتفاقای قشنگ براتون،  فقط همون "گاهی وقتها" باشه.... 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله بله
کاملا موافقم
تقریبا همه چی از این قانون تبعیت میکنه
یه اعترافی , هر وقت به وبلاگت سر میزنم کلی میخندم حتی وقتی هایی که پست احساسی میزاری !
 همیشه یه خنده ای توش هست مثل لاک این پستت :))
هر وقت میام این طرفا روحم شاد میشه , دمت گرم :دی
ولی اغلب نظرم نمیاد… !!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این اصلن انصاف نیس که آدم به احساسات دیگران بخنده!
:|

باشهههه

:)))

سیگار نکش،لاک نزن !
مرسى خدافظ :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
لاک نمیزنم!
قول میدم
نمودین منو
اوووه هیژده من کاملا فهمیدم و میدونم چه حسی داره. خب منم وقتی یه ظرف پر از خوراکی نیذارم جلوم و راحت میشینم فیلم نگا میکنم بعدش کتابمو میخونم و بعدش خیلی راحت میخوابم حس خوبی دارم . ولی نمیتونم منکر این شم که گاهی دوس دارم یکی باشه بغلم کنه! ^_^   
    :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به صورت مجازی تصور کن که یکی بغلت کرده
فقط مواظب باش که "فقط" بغلت کنه
:))))
صدای قشنگ من رسید ؟ :دیییی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله بله
بسیار هم خوب بود
دم شما گرم و ممنون
۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۱:۱۴ خانم سربه هوا
منم احساس تنهایی میکنم 
دلم خوش نیس 
هیکدوم این کارا لذت نمیده 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
لذت میده
با احساس و از ته قلب انجام بده
میبینی که لذت میبری
بت قول میدم
(اون مورد رختخواب رو اجرا کن)
نه حواسم پرت نیس.اتفاقا منم منظورم ادمای تنها بود!
ادم هر کاریم کنه نمیتونه مراقب خودش باشه!
نمدونم دقیقا چطوری منظورمو برسونم:||||
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مخالفم
آدم خیلی هم خوب میتونه مراقب خودش باشه :)
:))
ببین من واقعن منظورتو فهمیده بودم،
جمله بندیت اشتباهه، یه چیزیو جا انداختی توش، میخاستم اینو متوجه بشی و درستش کنی، که متاسفانه مثل اکثر اوقات گویا در رسونذن منظورم موفق نبودم.
مرسی به هرحال
;-)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
لطف کن و دفه ی بعد اگه خواستی ایرادی بگیری دقیقا ایراد رو بگو تا منم اندازه ی یه پست ننویسم برات
نظر قبلیت رو پاک میکنم و جمله م رو اصلاح
بهرحال ممنون
میتونه مراقب خودش باشه ولی کیفیت لازم رو نداره
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیخوای قبول کنی و دیگه کاریش نمیشه کرد :|
به احساست نخندیدم به نحوه بیان احساست (لاک) خندیدم
اصن خوبه که باعث شادی میشی ثواب داره...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم
والا منم دیروز خیلی حواسم به خودم بود قبل یک امتحان قول وار رفتم سینما بعد نشستم تو خونه فیلم دیدم بعد رفتم مهمونی الانم تو گل گیر کردم...خب؟؟؟حالا بعد کع حواسمون به خودمون بود چکار کنیم؟؟؟؟پست بعدیش چیه؟؟؟
پیشنهاد میدی پای حرتم بمون خب!!!!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اولا این که من ارادت ویژه ای به شب امتحان دارم
اصن یه جورایی مقدسه
و به هرجایی که الان رسیدم (از ابتدایی تا اتمام ارش) هرچه که دارم از شب امتحانه
این ینی اینکه تو قوانین رو نقض کردی
اما
عزیز در گل گیرکرده، یه نفس عمیق بکش و مث مرد برو امتحانت رو بده. یه دل و قلوه که دیگه استرس و این حرفا رو نداره
اصن به نظرم همه ی امتحانهای پزشکا اپن بوکه! جدیا! بدنتون همراتونه دیگه
مثلا سوال میاد " زیر دل بیماری درد میکند. مشکل او چیست؟ با رسم شکل توضیح دهید. 1.5 نمره"
سریع دستتو میذاری زیر دلت و یادت میاد که اینجا کلیه است! مینویسی کلیه و یه لوبیای گنده میکشی
ها ها ها (الان واقعا دارم میخندم)
سخت میگیریا

هیچی ندارم بگم بهت فقط از کنار وبت سوت زنان رد شدم .

واقعا لاک؟؟؟؟؟؟؟؟

چی شد به لاک رسیدی؟

از حس و حال اون لحظه ت بگو

اوج احساساتت لاکه؟

 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
البته از تو انتظار بیشتر از این نمیره
تو همچنان سوت بزن
اصن تو همیشه سوت بزن
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">