هــــــــــــــــــــیژده

66. فراخوان (1)

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ب.ظ


با تشکر از تمام دوستانی که اومدن و در این فراخوان شرکت کردن و نکردن

زمان اعلام آمادگی برای حضور در این فراخوان به پایان رسید و فایل موسیقی به تمام کسانی که اعلام آمادگی کرده بودن ارسال شد.

به اطلاعتون میرسونم که 14 صداقشنگ در این فراخوان هنری شرکت کردن

جدا از اینکه کدوم صدا انتخاب میشه، دم همتون گرم. خیلی با عشقین

آخرین مهلت ارسال آثار ارزشمندتون 12 شب جمعه 27 آذر خواهد بود و شمارش معکوس ار همین لحظه شروع میشه


امضا: 18 مدیر برنامه ریزی و هماهنگی کوچکترین فستیوال صدا قشنگان و عشقیای بیان

 21:21  (خداوکیلی زمانبندی رو حال میکنین؟)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توجه توجه توجه

از تمامی دوشیزگان و ماهرویان و پریچهرگان و دلبران و صدا قشنگان دعوت بعمل می آید.


خانومای محترم

یه شعر براتون میذارم که قراره با صدای مخملی شما دکلمه و ضبط بشه. بعد از انتخاب صدای برتر، صداتون همراه یه موسیقی ادیت میشه و بسته به نظر خودتون با نام یا بی نام شما پخش خواهد شد.


روش کار

به این ترتیبه که دوستایی که علاقه مند به شرکت در این مجموعه هنری هستن، آمادگی خودشون رو اعلام میکنن تا من فایل خام موسیقی رو براشون بفرستم. بعد شما موسیقی رو توسط هدفون میکنین تو گوشتون و شعر رو اونجوری که فک میکنین متناسب با آهنگه دکلمه میکنین و در نهایت فایل خام صداتون رو واسه من میفرستین.

مهلت اعلام آمادگی تا 48 ساعت پس از انتشار این پست می باشد. (بدیهیست به درخواست های بعد از زمان مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد)

مهلت ارسال آثار و صداهای دل انگیزتون تا آخر هفته ی جاری خواهد بود.

زمان انتشار محصول نهایی یکم دیماه 94 خواهد بود.


تذکر 1: موسیقی مورد نظر با تار نواخته شده و حاصل دسترنج مقام مسئوله

تذکر 2: مقام مسئول بی نهایت آدم جدی ایه و به شدت روی محصولاتش حساس و وسواسیه

تذکر 3: انتخاب شعر توسط مقام مسئول انجام شده

تذکر 4: انتخاب صدا توسط مقام مسئول انجام میشه و من فقط در نقش یک ادیتور ساده ام

تذکر 5: کار نهایی (برخلاف شخصیت و محیط این وبلاگ) بسیار جدی و احساسی باس بشه

تذکر 6: متن شعر در ادامه ی مطلب آمده است.

تذکر 7: تو رو خدا استقبال کنین. من پیش مقام مسئول آبرو دارم!

تذکر 8: دقت کنین که فقط فایل خام صداتون رو باید بفرستین (بدون موسیقی)

تذکر 9: سعی کنین تا صداتون رو با حداکثر کیفیت ضیط کنین

تذکر 10: هرکی فایل موسیقی رو از من بگیره و صداشو نفرسته، خره!

تذکرآخر: تذکرات قبلی رو جدی بگیرید.

 پیشاپیش از توجه و همکاری شما کمال تشکر را دارم.


امضا: استودیو 18

مست آمدم ای پیر که مستانه بمیرم

مستانه در این گوشه میخانه بمیرم

 

درویشم و بگذار قلندر منشانه

کاکل همه افشان به سر شانه بمیرم

 

من در یتیمم صدفم سینه دریاست

بگذار یتیمانه و دردانه بمیرم

 

بیگانه شمردند مرا در وطن خویش

تا بی وطن و از همه بیگانه بمیرم

 

سرباز جهادم من و از جبهه احرار

انصاف کجا رفته که در خانه بمیرم

 

من بلبل عشاق به دامی نشوم رام

در دام تو هم بی طمع دانه بمیرم

 

در زندگی افسانه شدم در همه آفاق

بگذار که در مرگ هم افسانه بمیرم

 

در گوشه کاشانه بسی سوختم اما

آن شمع نبودم که به کاشانه بمیرم

 

 

 


نظرات  (۶۹)

چ خارجی:|||
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بعله!
ما اینیم دیگه
از اونجا که تو به فراخوان وسیع وبلاگ من لبیک نگفتی ، من تو رو از صدای مخملیم محروم میکنم. 
خار داره نمیای اونطرفا :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
جمله دوم رو که هیچی
ولی واسه جمله ی اولت یه تجدید نظری چیزی بکنا
دوباره میرسه روزی که میایی و دست به دامان بشیا
از ما گفتن :)
همش به کنار
جمله دعوت و اولیه اش ب کنار:)))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آیا تمام نظر تو بعد از خوندن این پست همین بود فقط؟!!!
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۳ سرباز جامانده
فقط خانوما؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله
فقط خانوما
گرچه هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نمیکنن.، ولی خب هیژده جان میتونم فایل صوتی رو داشته باشم؟ :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ها ها ها
آفرین دختر خوب
و ادامه کامنتم
اقامون یکم حساسه اجازشو بگیر منم میظبطم:)))):دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کامنتی ازت نداشتم که این ادامه ش باشه
الان اون قدی که آقاتون رو صدات حساسه، رو ادبیاتت هم حساس هست؟
میظبطم اشتباهه
باید بضبطی
شماره آقات رو بده یه صوبتی باش بکنم
این وضع نمیشه. قرن 21 امه....
:|
۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۴ اسی بولیده
پس اون رادیو که قرار بود بذارین چی شد؟؟؟ :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میذاریم میذاریم
۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۴:۱۶ آقای مربّع

 لینک گروه تازه تاسیس تلگرام Bloggers برای وبلاگ‌نویس های خودمونی !

لطفا بعد از ورود بگید از کدوم وبلاگ هستید.


https://telegram.me/joinchat/BKe44gJmp4Atw-kwT0d9Wg

همش به کنار فقط اونجا که گفتی هرکی نیاد خره خیلی بامزه بود.

حیفففففففففففففففففففف چون من با مقام مسئول وحیده از شنیدن صدای مخملی من محروم میشی.

 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اولا که مقام مسئول وحید نیس
ثانیا تو همون بهتر که نفرستی. چون اگه بفرستی هم اون صدای نکره ت رو گوش نمیدم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

صدای من نکره س؟

هاهاهاها

اگه فقط یه بار صدای منو گوش داده بودی این حرف رو نمیزدی.

من مطمئنم مقام مسئول وحیده.

راستی از بدمست چه خبر؟

هنوز شما مزدوج نشدید؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو فقط یه چیزت خیلی معرکه و بی نظیره
و اون اعتماد به نفسته (البته کاذب)
عزیزم میگم اون نیس. بخدا اون نیس
خوبه
نع

هست هست من میدونم خودشه.

اون کاری که شروع کرده بودی به کجا رسید.

مناقصه و....

 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میخوای تلفنتو بدی با هم درد و دل کنیم؟!!!!

نه بابا بچه زرنگ.

چشممممممممممممممممممممممممم امر دیگه.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پریسا نبودی به خدا اینجا امن و امان بود
اصن میایی، تشنج هم همرات میاد
الان باز یه چیزی بت میگم میری و تا سه ماه خبری ازت نمیشه
بیا مث دو تا آدم متمدن باهم معاشرت کنیم
+ از خدات هم باشه بخوام برات وقت بذارم. والاع...

من آمده ام تا جادو کنم!
هستم .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام جادوگر :)
براتون ارسال میکنم
خیلی هم ممنون
هیژده میشه فایل موسیقی موردنظرو که با تار نواخته شده اونم توسط مقام مسئول رو به منم بدی!؟
هیژده میشه سلام منو مبسوط به مقام مسئول برسونی؟
:))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله بله
حتما
حتما
سپاس از حضور گرمتون
اشتباه چاپی بود نه اینکه واقعا اشتباه باشه:| من موقه تایپ نگاه نمیکنم ببینم چی مینویسم:||
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یا علیییییییی
بابا تایپ 11 انگشتی :)
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۹ خواننده خاموش
 منم میتونم شرکت کنم آیااااا؟؟؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
البته
چرا که نه؟
فقط یه آدرسی برامون بذار که بتونم لینک رو برات بفرستم
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۹ یکی ازهمون دوشزه ها

منم داوطلبم.

ولی اکه خوب نشد باید زیر میزی ردش کنی .

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
با سپاس فراوان از شما دوشیزه ی محترمه
پس از اتمام زمان 48 ساعته (ینی فردا) براتون ایمیل میکنم
:)
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۶ روانشناس روانی
شعرش قشنگه ولی صدای من قشنگ نیس وگرنه لبیک میگفتم:دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ینی الان نمیخوای در این کار هنری شرکت کنی؟
:/
اعلام آمادگی :دی   
فقط اگه موسیقیش مسخره باشه خودت می دونیا:دی   باید کار مقام مسئول خوب باشه  :دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه خداوکیلی
موضوع کاملا جدیه

+ ممنون از همکاریت
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۹ خانم سربه هوا
بده ببینم چیکار میتونم برات بکنم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ایووووووووووووووووووووول
:)
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۰ مبهم الملوک
سلام 
ندا امد اندر هفت اسمان در جهت ایجاد اثر هنری 
بااینکه شک دارم خوب بشه 
ولی شما فایلو بفرست 


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به به به
حتما خوب خواهد شد
میفرستم...
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۸ روانشناس روانی
چرا ولی خب صدام خیلی خنده داره:$
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عایا الان نمیخوای از این فرصت باد آورده استفاده کنی؟
فرصت ها چون ابر در گذرند . . .

۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۹ خواننده خاموش
 با تشکر از شما و این کار فرهنگی.
آدرس چی بزارم؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه آدرس ایمیل بم بده یا آدرس وبلاگت رو بده (اگه داری)
آقا اجازه منم بازی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شمام بازی هستین :)
ایمیل میکنم برات
گفته باشم آ شب یلدا تولدمه من باید برنده بشم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ضمن تبریک تولد و مبارک باشه و این حرفا ولی از این بازیا نداریم
تمام تلاشت رو بکن :)
۲۴ آذر ۹۴ ، ۰۹:۴۱ روانشناس روانی
خب اگه تعداد بچه ها کم بود فایلو بمنم بده اگه زیاد بودن بهم نده:دی
صدای هنگامه خیلی قشنگه قبلنا تو وبش بعضی شعراشو با صدای خودش میذاشت:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
از هنگامه خیلی وقته خبر ندارم
این یه فراخوان عمومیه
بش بگو بیاد اونم
اگه خودتم میخوای آدرس بذار
مثلا منم هستم.چجوری میفرستی؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یا آدرس وبلاگت رو بذار که لینکش رو بت بدم یا ایمیل بده
اگه هیچکدوم اینا رو نداری هم آدرس بده به مقام مسئول بگم بیاد دم در خونتون به صورت زنده برات اجرا کنه!
:)

۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۷ خانم سربه هوا
هیژده خسته نباشی من هنگامه م دیگه :-|
اومدم بگم چرا فایلو نفرستادی؟فرستادی نیومد؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو رو که میدونم
اون یه هنگامه دیگه س
برام بفرست جناب

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چشم
امروز بعد از اتمام زمان اعلام آمادگی میفرستم
واااااااای.هردوتاشو دارما.ولی بیشتر پایه گزینه سه ام.میشه بگید بیاد لدفن؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بچه پررو!
آدرس ایمیل بده

۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۴ خانم سربه هوا
منم :-| سارا منو میگه شعراشو دکلمه میکرد صداش قشنگ بود 
این هنگامه هم که اینجا کامنت میذاشت من بودم 
مامان هنگامه هم مامان من بود 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میدونم
میدونم
ولی اون یه هنگامه دیگه بود که مدیریت میخوند و من بش میگفتم هنگی

معاشرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کنیم؟

من و تو با هم؟ مگه میشه؟ به نظرت شدنیه؟ من و تو اینجا همش باهم دعوا داریم فکر کن باهم تلفنی هم صحبت کنیم.

اما جدا از شوخی باید اول یه خط اعتباری بگیرم. ظاهرا لازمم میشه

کامنتم هرجاش سانسوری بود سانسور کن.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هیچی!
همینم مونده که یه همسر و مادر رو به خط دوم و اعتباری و اینا بکشونم و بنیان زندگیشون رو سست کنم!
والا
نخواستیم آقاجون

در ضمن این مدت که نبودم انگار روح مرده به وبت دمیده بودن. اههههههههههههههههه

 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره! میبینی؟
اصن اینجا بو گرفته بود

جون من اعتماد به نفستو یه روز بم قرض میدی؟
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۸ خانم سربه هوا
ای وای منمممممم 
من مدیریت خوندم به منم میگفتی هنگی :-(
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من دیگه حرفی ندارم!
شاید توهم زدم
آخرین سوال
وبلاگ چهارشنبگی واسه تو بوده؟
حالا یه سوال.مورد مجرده؟ :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نگرفتم منظورتو
:/
حس میکنم وقتی مقام مسییول داره صدامونو گوش میده که انتخاب کنه تو داری ادای تک تکمونو درمیاری و میخندی :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
قول نمیدم که این کار رو نکنم
ولی چون مقام جدیه
احتمالا تو دلم باید این کارا رو بکنم
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۳ خانم سربه هوا
اره :-(
ینی تمام این مدت منو دوتا فرض میکردی!
پاسخ:
این صدای خنده ی احمقانه ی 18 است که میشنوید:
ها ها ها ها ها ها

ولی بخدا یه خانم سربه هوای دیگه وجود داشت
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۴ روانشناس روانی
وای هیژی کامنتای تو و هنگام رو خوندم چقد خندیدم:))))
خانم سر به هوا و چهارشنبگی هردو یه نفر هستن که اونم کسی نیس جز همین هنگامه:)))))))
البته در مورد من ظاهرن اینجا دوتا سارا هستیم واسه همین من با اسم وبم میام نظر میدم که قاطی نشه:)))
فایلو واسم بفرس ببینم چیزی تو چنته دارم یا نه:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اصن چه معنی داره تو کامنتای دو نفر دیگه رو بخونی و بخندی؟
هان؟


+ چشم
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۰ روانشناس روانی
چون توش سارا داشت خوندم فضولم خودتی:d
پاسخ:
این لبخند یک عدد 18 فضول است که میبینید:
:}
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۷ ادرسی که گذاشتم،وبلاگ دوست جان است!
سلام هیژده خان بی زحمت واسه ما هم بفرسینش
+تچکر
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ارسال شد
ممنون از حضورتون
یعنی باید تا ساعت 9:20 دقیقه صبر کنیم که 48 ساعت تموم شه و فایل رو بفرستی؟
من سر پست قبلی مجبور بودم صبر کنم زمان تمام شه و اصلا دوس نداشتم این حرکتو:/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
فرستادم برات که
هیژده جان این فایلی که فرستادی میره تو بخش نظرات هرزنامه. میخای اینجا یه تذکری بده چون شاید همه هرز نامه شون رو چک نکنن... 

+ چقدر قشنگ بود موسیقیش... اعتماد به نفسمو از دست دادم 
پاسخ:
این صدای 18 است که رو به همگان پخش میشود:
همه دوستان به نکته ای که نرگس گفت توجه داشته باشن

+ چاکریم دیگه. فک کردی الکیه؟!
:)
یه سوال دیگه

فایلی ک برات میفرستیم باید از نظر زمانی با فایل موسیقی یکی باشه دیگه؟ که متوجه بشی هر بیت رو کدوم قسمت موسیقی خونده شده؟ 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه دل انگیز
شما فقط صدات رو اونجوری که فک میکنی با آهنگ جور در میاد ضبط کن
ما خودمون ادیتش می کنیم
فقط اگه فک میکنی ممکنه اشتباه بشه یه بار هم صدات رو با موسیقی بفرست
ولی فایل اصلی فایل خام صدات خواهد بود
صدا قشنگا کیا بودن حالا؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
برو از آقاتون اجازه بگیر
اگه اجازه داد، بت میگم!
:))

+معلومه دیگه
برو تو نظرات میبینی
رفته بود بخش هرز!!! نامه :/
+ به جناب مقام مسئول بفرماید دست پنجه شون طلا ، عالی بود :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چشم
می فرمایم
خب برای اولین بار شعر رو خوندم بعد یادم اومد آشناس و بعد گفتم اوووه ییس . علیرضا قربانی اینو خونده 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا چون قربانی اینو خونده ما نباس انتخابش کنیم؟
میخوای خودم براش یه شعر بگم؟!!!
عه!! خوو چیکار کنم اجازه نمیده!!
تنبلیم میاد چل و خوردی کامنتو بخونم:|)))میخاستم شما خلاصه بگی کیا بودن


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بچه ها و اینا بودن دیگه :)
۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۹ خواننده خاموش
 آقا من نت نداشتم دیر فایلو دیدم.مرسی دم شما گرم


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم
قابلی نداشت
ببینم چه میکنی دیگه

بنیان خانواده منو سست کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه مگه؟

من و دکترجان صد سال دیگه هم میگشتیم بهتر از خودمون برای هم پیدا نمیکردیم.

در ضمن مگه الکیه که بهت اعتماد به نفس قرض بدم بعد خودم چکار کنم؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
البته اینی که گفتی درسته. اما فقط در مورد خودت صدق میکنه
قطعا نظر دکتر چیز دیگه ایه
گزینه های خیلی بهتری واسه دکتر وجود داشته و داره

تو طرف منی یا اون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

فقط یادت بمونه اگه منم قطعا روزی از همسرت طرفداری کردم ناله و نفرین نکنیااااااااااااااااااا.

آدم یه دوست مثل تو داشته باشه دیگه چه نیاز به دشمن.

 

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من وقتی مزدوج بشم قطعا با تو قطع رابطه خواهم کرد
تو به تنهایی برای بهم زدن رابطه ی دو تا قبیله کافی هستی
چه برسه به یه رابطه ی نوپای فکسنی :)
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۸ خانم سربه هوا
هیژده سخت شد که,نمیدونم چطور بخونم به آهنگه بیاد,راهنمایی نمیکنید؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیر!
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۴ دختر حاجی
میگم خوبه بدمست دختر نیس وگرنه رقیب قدری روبرومون بود:))) با اون صداش:پی

معلوم نی کجا رفته  پیداش نیس  ایرانگردیش تموم نشد؟:دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه هنوز
داره خوش میگذرونه پفیوز!
وای هیژده من میخوام بخونم میرم تو حس آهنگ درنمیام.نمی تونم بخونم.چقدر خوب زده.دستش درد نکنه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تلاش کن
حس بگیر
یه کاری بکن دیگه
بازم که ما دیر رسیدیدم :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بعله متاسفانه :(
برام نفرستادی جناب
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
احتمالا رفته تو هرزنامه
برو اونجا رو ببین

حالا چی میشد نمیگفتین هرکی فایل موسیقی رو بگیر و صداشو نفرسته خره.
خب شاید یکی فایل بگیر و صداشو ضبط کنه و واقعا خوب نباشه.

من تا حالا صدای خودمو گوش ندادم :(
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مطمئن باش از چیزی که فک میکنی خیلی بهتره
این طبیعیه که هیشکی از صدای خودش خوشش نمیاد یا ممکنه تعجب کنه
اعتماد به نفس داشته باش :)
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۹ اسی بولیده
اگه امکانش هست آهنگ و واسه منم بفرستین 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
متاسفم
امکانش نیس
زمان اعلام آمادگی به پایان رسیده
۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۳:۰۲ خواننده خاموش
 میگما بهتر نبود اول ما این شعرو بخونیم بعد مقام مسئول با توجه به ریتمش آهنگو مینواختن؟؟

میشه وقتشو تمدید کنید؟؟؟آقا من جمعه آزمون دارم:(((

+میدونم الان میگی چقد پرروعه ولی من خواستم نظراتمو بگم:دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میگما؛ تو چقد پرروعه!
:))
بحث اعتماد بنفس نیست،
برای دکلمه کردن موسیقی سنتی مطمعنا به صدای گرفته زیبا نیست. به صدای رسا و لطیف زیباتره.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میدونی چرا من عاشق شهره ام؟!
چون صداش خش داره، خشنه و لاته!
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۶ خانم سربه هوا
خواننده خاموش :-( منم مث تو فک میکنم کاش اول میخوندیم بعد موسیقی مینواختن,من اصن نمیدونم چجوری بخونم :-((
بعدشم سرما خوردم صدام گرفته 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این بهونه ها رو واسه ما در نیارین
از این بازیا نداریم :)
 هیژده مرسی ک باعث شدی من متوجه تر بشم ک صدام چقدر داغونه:|
 فایل صدامو ارسال نمودم ولی منصفانه باش برخورد کن کم بهش بخند:)))
 ب مقام مسئول هم بگو من ارادت خاصی بهش دارم لطفا این قضیه رو توی داوریش اثر  بده=)))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو دومین نفری هستی که صدات رو فرستادی و این قطعا تاثیر گذاره
چشم حتما بش میگم
بازم ممنون
من ترک تحصیل کنم به همه ی کارام میرسم تو تمام مسابقه ها هم شرکت میکنم :| میدونم! نظرت چیه؟؟
میام میشم اسپانسر اصن
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ببین منو!
منم اون موقع مشغول تحصیل بودم، واسه خودم 500 جور هدف رو انتخاب کرده بودم ولی واقعیت اینه که الان نشستم و دارم جواب کامنت میدم
کاری که الان میکنم اصن شبیه هدفهام نیس :)

+ به شدت به یه اسپانسر خوب نیازمندیم
اصن اسمتو میخوام رو پیرهنم چاپ کنم :))

صدای گرفته اگه سولفژ کار کنه خیلی خاص میشه ، چون مثل صداهای دیگه نیست، مث اون دختره که با شهاب حسینی بازی میکرد و بهش میگفت یابو سوار، اسم فیلم یادم رفته ، موسیقی متن فیلمشو گوش دادی؟
ولی صدای گرفته خام خوب نیست.
نمیدونم شایدم حق با شما باشه و منم مثل خیلیا نسبت به صدای خودم این احساس بد بودن داشته باشم.
عمه شهره یه آهنگی داشت، بعده سالها یه موزیک تغریبا غمگین خونده بود. با ویدیوی که تو فضای باز و سرسبز و کلبه و اسب و اینا اگه اشتباه نکنم، اون خیلی خوب بود، اون جا گرفتگی صداش خیلی خاص بود.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عمه شهره رو خوب اومدی
راضی ام ازت ناجوووووووووووووور
:)
موسیقی بسیار زیبا بود
راستش من که عاشق موسیقی سنتی هستم، مطمئنم صدام در حدی نیست که بخواد رو همچین موسیقی ای قرار بگیره، ولی به رسم ادب میفرستم
و یه چیز دیگه، که البته نظر شخصی منه و امیدوارم ناراحت نشین. حیفه رو این آهنگ چیزی خونده بشه خودش به اندازه ی کافی گویا هست، ولی اگه قرار باشه صدایی روش بیاد من صدای رسا و گرم یه مرد رو بیشتر میپسندم.

تو پیکوفایل نتونستم آپلود کنم خطا میداد، ایمیل کردم براتون
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بسیار بسیار ممنون و متشکرم
فایلتون رسید.
ممنون از صدای گرمتون
۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۵ دختر حاجی
اجازه؟؟ 
ینی یکم دی ماه صدای همه رو میذاری؟   اگر آره آیا خام صدا هارو میذاری  یا با موسیقی؟ 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیر
فقط صدای نفر برتر رو میذاریم
صدای برتر میکس شده با موسیقی
نام خواننده با اجازه ی ایشان مطرح میشود
هیژده من نبودم این چندروز.نمیشه امروزم تمدید شه؟:(
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
متاسفم!
:)

واقعا که از تو بعید بود.

 من گفتم نفرستم این وجدانه خرم گفت بفرست.

حالا با اون صدا قشنگ منو مسخره می کنی .

اگه دیگه تو فراخوان شرکت کردم اصلا اگه دیگه نظر گذاشتم نه اصلا دیگه وبتو خوندم.

در ضمن به صدا قشنگ تبریک میگم یه بیت خوند ما دل باختیم .

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
وات دِ فاز؟
خاک بر سرها بیکاریتون گرفته نه؟زن ینی مروارید و گوهر اگه بخاد صداشو اینجا پخش کنه ک میشه هرزه و خیابونی .تف بز خانمی ک بخاد بخونه


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
با اینکه ارزشش رو نداری ولی یه پست واست گذاشتم. پست 69
میتونی بری بخونیش دوست عزیز
ینی مطمانم اگ من صدامو میفرسادم بی برو برگرد خودم برنده بودم:))))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ماشالا اعتماد به نفس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">