هــــــــــــــــــــیژده

64. امیدوارم برای شما هم اتفاق بیفتد

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ

پدر مرده بود!

دو تا از این چیز گردای چن طبقه که دور و برش چراغ داره و وسطش عکس مرده س (فک کنم بش میگن چلچراغ)جلوی در خونه نصب شده بود. باد می وزید و اعلامیه ش در مسیر باد تکان میخورد. عکسی که رو اعلامیه ش بود رو خودم تو آتلیه ی زیرزمین گرفته بودم. فک کردن به خونه، بدون پدر و تصور مادر در یک خونه ی بزرگ و خالی کافی بود که بغض گلوم رو بگیره. تصور یه خونه بدون پدری که به رو مخ ترین روش ممکن صدات کنه. تصور یه خونه بدون دعوای زن و شوهری که به خاطر تقلب در بازی چهاربرگ به آسمان میرفت. خـــــــــــــــــــــیلی ناراحت کننده بود.  مادر داشت با تلفن خبر مرگ پدر رو به عمو ج میداد. من حتی حرکات و رفتار مادر رو زمانی که میخواستن پدر رو چال کنن، متصور شده بودم. عمو ک هم بود. عمو ک همون عمویی بود که برادر بابام نیس ولی عمومه. من بهش خبر دادم. دقیقا وقتی گفتم پدر مرد، اشکم دراومد و بغلش کردم.

از خواب پریدم. باورم نمیشد خواب بوده. بیش از استاندارد های یه خواب معمولی واضح و واقعی بود. از خواب بیدار شده بودم و باورم نمیشد که چند متر اونطرف تر پدر داره خر و پف میکنه. نمیدونم ساعت چند بود فقط میدونستم همه جا تاریکه. میخواستم برم بغلش کنم و یک بار هم که شده غیر از لحظه ی تحویل سال، بوسش کنم! واقعا خیلی حس خوبی داشتم که هست! شب های قبل و حتی قبل از اون خوابم این حس رو نداشتم. بودنش مث همه چیزای اطرافم عادی شده بود.

امروز سر میز صبحونه، کوچکترین حرکات پدر رو زیر نظر داشتم و همزمان داشتم مقایسه میکردم که اگه صندلی روبروم خالی می بود چه جوری بود. با اینکه همچنان پدر رو بوس نکردم، ولی جوری از تک تک لحظات "بودنش"  خوشحالم که انگار  از اون دنیا برگشته.



امضا: 18

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
هیژده ...

خواب

مادر

مرگ

پدر

نظرات  (۲۶)

آدم بعد از این خواب بد ها ؛وقتی بیدار می شه ؛ دلش می خواد بشینه گریه کنه از خوش حالی ؛ چون که فقط یه  خواب بوده .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
موافقم
ولی من معمولا خوابیده گریه میکنم
نشسته، گریه م نمیاد :)
خوابتو باز نکن!!
ینی نگو!!
اما عمرشون زیاد میشه !! همیشه خوابتو به بهترین وجه تعبیر کن و صدقه بده !!
اینا یه طرف !
هیجده جان!! خونه ی بدون پدر بدون مادر مث سیاه چاله 
خیلی خی لی خی لی سخته !!!
حتا از فکرش ادم یخ میزنه !!!
اونقدر که میلرزه سست میشه ..
بارها بیدار شدم و دیدم متکام خیسه و یادم میاد چه خابی دیدم از مرگ ها ...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
صدقه دادیم
ولی اگه خوابو باز نکنیم که نمیشه ازش عبرت گرفت
می دانی. گاهی وقتا لازم است بلند بگویی دوستت دارم. انرژی مثبتی در هوای خانه پراکنده می شود که نگو..

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه جواب بی ادبی تو ذهنم نقش بست که با سانسور کردنش بیخیال آن میشویم


گاهی وقتا = 5-6 سال یه بار؟
۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۶ فاطیما کیان
چند وقت پیش یه خواب اینطوری دیده بودم و تمام روز زل زده بودم به حرکات پدرم و دلم با اینکه پیشم بود خیلی براش تنگ شده بود و همین خواب باعث شد بهش بگم که چقدر دوستش دارم و لبخند میزد
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میدونی؟ این حس مث طعم یه خرمالوی نرسیده س، گسسسسسسسسسسسس
خوش به حالت ، کاش منم بیدار شم ببینم جمعه صبحه و مامانم هنوز هست
واسه من بودنِش هیچ وقت عادى نشده بود ، هر لحظه بودنش ..

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ببخشید واقعا
قرار نبود کسی ناراحت شه
۱۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۸ نیمه سیب سقراطی
من این خواب رو قبلاً دیده بودم !!! کلی بالشم خیس شده بود و صبحش به هیچ وجه زبونم نچرخید که خوابمو واسه احدی تعریف کنم ! داشتم می ترکیدم !!! بعد یعنی صبحی یه جوری قیافه م و رفتارم نسبت به بابا یه جوری شده بود که میگفت دختری جریان چیه زل زل نگام میکنی (با چشمک) ! بعد وقتی بغضم داشت میترکید و داشتم خودمو لو میدادم خودش حدس زد !
حیف که بابام اون موقع در حال رانندگی بود والا می پریدم بغلش !

+ سرسلامتی همه ی باباها :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آخــــــــــــــــــــــــــعی!
گریه هم کردی؟
ینی پدر همونجا باس میزد بغل و دختری رو سفت در آغوش میکشید و همزمان یه موسیقی لایت هم پخش میشد و دوربین به صورت اسلوموشن دورتون می چرخید :)
خداروشکر که خواب بود
خداروشکــــــــــــــــــر هیژده
بازم خداروشکـــــــــــــــــــــــــر

فکرشم آدمو دیوونه میکنه...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آره خدا رو شکر واقعا
خدا نصیب هیشکی نکنه ایشالا
برو بوسش کن... مغرور
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعیت اینه که هنوز این کار رو نکردم :(
من همیشه سعی دارم بتونم خودمو با نبودن سازگار کنم.بعضی وقتا انقد عمیق به نبودن فکر میکنم که از بودن، دلم میگیره.انقد که وقتی ضعف لحظه نبودن عزیزلم یادم میاد، میخوام نباشن که به خودم ثابت بشه میتونم...
خیلی احمقانه ست.آزاردهنده ست.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه جورایی شبیه مازوخیسمه
خو آخه چرا؟
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۱ روانشناس روانی
خداروشکر که فقط خواب بوده.ایشالا سایه پدر ومادرت همیشه بالا سرت باشه هیژی:)
میگن خواب ببینی کسی مرده طرف عمرش طولانی میشه:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون
همچنین :)
۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۳ فامیل دور

سلام هیژده جان

امروز یاد یه چیزی افتادم!!

میشه یه رادیو درست کنی!... خودتم تنها باشی!... توش با دهنت ساز بزنی با همون ساز دهنیت البته! ؟؟؟

میشه آیا؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام فامیل
چن تا نکته
اول اینکه در آینده ای نزدیک داریم میام اونوری
دوم اینکه در اون آینده ی نزدیک شاید خبرت کردم
سوم اینکه بعد از اون آینده ی نزدیک حتما پیشنهاد خوبت رو عملی میکنم
حتما
۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۰ یک به اصطلاح نویسنده
شاید یک ماه نمیشه که برای من اتفاق افتاده.با این تفاوت که جای پدر ،مامان دیگه نبود.برای اولین بار تو تمومِ عمرم تو خواب بلند بلند گریه کردم ،برای اولین بار وقتی بیدار شدم صورتم خیس بود، برای اولین بار مرگو فهمیدم.از اون شب به بعد هرکی میمیره جای ِ خالیارو خوب حس میکنم،خوب میفهمم که "دوباره" نشنیدن یا ندیدن ِ چیزی ازشون ینی چی.
شیش خطِ آخرت کار یک هفتم بود واین که اگه تحویلِ سالا نبود حسرت همونم رو دلمون میموند.
+نمیشه که برای کسی اتفاق نیفته ولی کاش اونقدر احمق بودیم که جای ِ خالی هارو نمیفهمیدیم.آزار دهندس
خوبه که از همون لحظه ها لذت میبری :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خدا نصیب هیشکی نکنه :|
هیژده پاراگراف اول و که خوندم قلبم اومد تو دهنم. حالا تو انقدر واضح خواب می بینی عایا باید انقد واضح هم تشریح کنی برا ما:|||
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی خواب بدی بود
از فرداش میترسیدم بخوابم!
:)
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۵:۱۲ سرباز جامانده
چقدرررررر حس بدیه اینجور خوابارو دیدن.اصن من تاقبل اینکه بگین خواب بوده داشتم غصه میخوردم. ایشالا همیشه سایشون بالا سرتون باشه.پدر داشتن حس خوبیه:'(
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون
ایشالا سایه ی پدر مادر شمام هم بالا سرتون باشه
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۵:۱۵ سرباز جامانده
عه راسی اون چیز گردان چراغ دار اسمش حجله است(حداقل من اینجوری شنیدم)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون :)
حالا چرا 18 باید اینقد کشیده باشه هیـــــــــــــــــــــــــژده؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بازم اشتباه گفتی
هــــــــــــــــــــــــــیژده
برو تو هدر بلگفا
دلیلش واسه اینه که یه چیزایی اونجا نوشته شده

+دیوونه م دیگه. ندیدی تا حالا؟
۱۹ آذر ۹۴ ، ۰۱:۳۱ اسی بولیده

ایشالا عمر پدر و مادرتون دراز باشه

حتما برو ببوسش هم پدرت رو و هم مادرت رو

اصلا خجالت نکش، همین چیزا صمیمیت و محبت رو زیاد میکنه

قدرشون و بدون

من 7 ماه و 25 روزه که پدرم و از دست دادم :,,,,,,,,,((((((

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خدا رحمتش کنه
روحش شاد باشه

واسِ اینـکه عنوان زدی "امیدوارم  برای شما هم اتفاق بیفتد" وبعد نوشتی "پدر مرده بود " شک شدم فُش دادم :9

بعدش پشیمون شدم خواستم پس بگیرم بعد دیدم هنوز هم ادم نشدی بری ددی رو ببوسی ، جلو پشیمونیمو گرفتم
حـالـام ی چند تا فش تو راهه برات نوشِ جونت :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آقا بسسسسسسسه دیگه
فش هم میدی اینجوری نده دیگه!
مگه خودت خار مادر نداری؟!!!
:))
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۷ ایزابلا ایزابلایی
منم از این خوابها دیدم :/ و دقیقا دوس داشتم برم ببوسم پدر یا مادرمو ولی افتاده به همون سال تحویل بازم. ولی همین که تو لحظه آدم از وجودشون خوشحال باشه و شکرگذار که هستن خودش خیلیه...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مهم همینه
بوس بوس بازی واسه سوسولاس
:)
کامنتم گم شد اینجا ؟ 


+خداروشکر که خاب بوده اما همون خاب همون فکرش هم وحشتناکه !!! خیر باشه ان شا الله
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون

اقای 18 می شه ادرس وبلاگ جدید بد مستو بزارید .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
badmast2.blog
خواهش میکنم... قابلی نداشت :)

چرا خواننده هات هنوز به دیوونه بازیای تو عادت نکردن؟
خب وقتی اسم پست اونه متنش اون باید فهمید چیز بدی نیست...
حالا خلاصه ایشالا وضوح خوابای بدتون از این به بعد کمتر شه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دکتر جان
یه قرصی چیزی وجود داره که وضوح خواب رو از 30 مگاپیکسل به تری جی تبدیل کنه؟
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۲ فامیل دور

سلام هیژده جان

واقعن!!!!؟

چجوری تونستی ویزا بگیری؟!



الکی ! یعنی من کالیفرنیا زندگی میکنم :))

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
برو بابا
اینقد دیر جواب دادی که کلا نیومدم


الکی! مثلا آب و هوا اصن تو تصمیم گیریم اصن مهم نبوده :)
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۶ فامیل دور
راستی اون یه پیشنهاد نبود یه آرزو بود؛)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آرزوی شما رو به واقعیت بدل خواهیم کرد....
اره بابا یه ذره از عمق خوابت بزن نه گردن درد میگیری نه به این وضوح خواب میبینی!!!!
هفته ی پیش شب یک امتحان خیلی دلنشین ساعتمو 2ساعت به 2ساعت گذاشته بودم که بیدار شم البته درس نخوندم فقط دلم به حال تو سوخت و هربار درودی نثار روح استاد میکردیم و دوباره به خوابم ادامه میدادم ولی کارت واقعا یه جور خودازاریه!
چطوری مازوخیسمی؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مخلص دکتر سادیسمی هم هستیم :)
دکتر من و تو عین تکه های یه پازلیم!
:))
از اون پازل فومی های بچگیا البته!!!!! :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
البته ما که تو جوب کوچه بزرگ شدیم ولی شما سوسولا از اونا داشتین
باکلاس ترین، فکری ترین، خفن ترین و جذاب ترین بازی ما اون موقع ها (بعد از اینکه یه هفته بچه ی خوبی بودیم) این بود که 3 دست میتونستیم منچ و مارپله بازی کنیم.
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">