هــــــــــــــــــــیژده

61. شاممون عدسی بود

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ق.ظ

1- دیشب خونه ی ج بودیم و داشتیم خاطرات اولین رویاروییمون رو با فیلمهای پـــ و ر ن تو دوره ی دبیرستان مرور میکردیم و می خندیدیم.

2- دیشب وقتی داشتم بر میگشتم خونه، نزدیک بود یه گربه ی سفید با دم خاکستری رو زیر کنم.

3- امروز صبح ملنگ بودم. یه خواب ســــ ــــکـــــ ــــســـی دیده بودم که طرف مقابلم یه گربه ی سفید (در ابعاد انسان) بود.




پ.ن.1: چشمای گربهِ خیلی خوشگل بود.

پ.ن.2: با توجه به میزان خلاقیت ناامید کننده ی ذهنم، خیلی خوشالم که دیشب نزدیک نبود که یه اسب آبی رو زیر کنم.

پ.ن.3: میزان ســــ ــــکـــــ ــــســـی بودن خواب در حد 12+ بود!



امضا: 18 درحال مسواک زدن صبحگاهی


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰

نظرات  (۸)

۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۵ آقای مربّع
=))
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۴ فامیل دور

سلام هیژده جان

بیشتر مباظب خودت باش.

هرچند

الان بیشتر نگران گربه ای ام که رفت زیر...و نه نگران گربه ای که قرار بود بره زیر سیامک !

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
فامیل جان؛ عزیزم
تو پی نوشت ها گفتم که حدود خواب در چه حدی بود. تو 12+ که دیگه خبری نیس که :))
دیگه اجازه نداری به آبی دست بزنی یا حتی نگاش کنی.اون ناموسمه .میفهمی؟ ناموسمه.
نامووووووووس
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به آبی حسی ندارم
ولی اون فنچ سفیده رو وقتی میبینم یه جوری میشم :)))))))))))
۱۱ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۵ اثر انگشت
تو و اون گربه ی توو خواب /با توجه به +12 بودنش/ دقیقا داشتین چیکار میکردین؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاقا این مسائل تقریبا شخصی محسوب میشه ها
ولی چون پرسیدی بت میگم.
تقریبا همبستر شده بودیم فقط :)
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۸ فامیل دور
البته میدونیییی شاید نظر گربهه این نباشه !!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عایا تو تا حالا گربه بودی؟
عایا با گربه تا حالا ... ؟
عایا حتی تو خواب با گربه تا حالا ... ؟
عایا تو مشاور روان درمانی گربه سانان هستی؟

نیستی!
پس مطمئن باش که نظر گربهه با من یکیه. :)
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۵ فامیل دور
جواب عایا ها که بماند اماااا
خواستم یادآوری کنم مث اکثر عناصر ذکور فقط نظر خودت مهم نباشه
انقدم مطمئن نباش ... والاااا
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من با تمام عناصر ذکور فرق دارم
خود گربهه فرادش اومد بخاطر حس خوبی که داشت ازم تشکر کرد
اصن نمیدونم چجوریه جدیدا همه گربه ها  میخوان بیان زیر ماشینم !!
:)))
تا این حد
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۹ اثر انگشت
اگه +18 بود هیچوقت نمیپرسیدم.فقط میخواستم بدونم توو رنج +12 چه اتفاقی ممکنه بیفته.میتونستی جواب ندی :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
گیر نده دیگه!
:)

یه چیزیو خاطر نشان کنم

اگ توجه نمویی تا مدتی کسی واس این پست کامنت نمیزاش

ینی کامنتیم نمیشد گزاش

عاقا ما دختریم

مسعله عادیه ولی حجب حیایی چیزی گفتن

ماهم ک همه ماخوذ به حیا

یطوری پست بزار بتونیم کامنت بدیم:))))دییی

پاسخ:
این صدای خنده ی 18 است که میشنوید:
ها ها ها
بابا محجوب
بابا سر به زیر
بابا ....


راحت باشین بچه ها
اینجا همه خودی ان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">