هــــــــــــــــــــیژده

56. تا حالا لپ مادر بزرگتون رو کشیدین؟

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ب.ظ

چن شب پیش مهمون داشتیم. کسی که داداش بابام نیست ولی عموی من است. بازنشسته شده و الان کشاورزی میکنه. داشت میگفت که چن وقته نزدیک زانوش به شدت میخاره و هرچی هم که میخارونه خوب نمیشه. گفت چشمم خوب نمیبینه و حس میکنه یه چیزی تو پاشه.

سوزن به دست رفتم بالای سرش و گفتم شلوارشو بکشه بالا. این کار و کرد و منم پاشو جراحی کردم. خبری نبود و به این نتیجه رسیدیم که یه حشره نیشش زده. موقعی که داشتم تلاش میکردم یه چیزی پیدا کنم، دقیقا وقتی که پوستش بین انگشت شست و اشاره م بود، حس کردم پوستش بوی مرگ میده!

خیلی حس بدیه


امضا: بو علی 18

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۰۳
هیژده ...

مرگ

نظرات  (۶)

نه به اینکه نیستی نه به اینکه از دیشب گذاشتی رو رگبار. بزرگوار تعادل ، تعادل 
اگه دکتر جراح تو باشی هر چی میکروبه وارد بدن مریضات میشه خودبخود میمیرن!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
قبلش سوزن رو برم رو گاز و داغ کردم
من خیلی فنی و تخصصی کار میکنم
نگران نباش
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۷ hamidreza hashemi
واقعا نمی شد از این مطلب قشنگ تر پر  فایده تر و موثر تر و ... بارگزاری کرد ؟؟!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الان من نفهمیدم تو منو تایید کردی یا تقبیح!
+ معمولا چیزا رو بارگذاری می کنن :))

اوه اوه وقتی هیژده دکتر می شود......

میبینم که پا تو کفش ما کردیو.....اقا درار پاتو کفش ما به اندازه کافی تنگ هست که جای پای شما رو نداشته باشه!

بوی مرگو حس کردم نزدیک نزدیک...2سال تمام...تو اتاق یکی از نزدیکترین و بهترین و مهمترین ادمای زندگیم.....خیلی حس بدیه...خیلی....

ببین من ایمیل ادرس وبلاگ اسم فامیل شماره شناسنامه کدپستی گذاشتم فقط ببینم ایا صدای من به شما میرسه یا نه!!!!همین!!!!!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
صدای شما کامل و واضح و رسا بهم رسید
شماره کفشِت رو هم باید بگی دفه ی بعد
+دکی جان، حالا اون عزیز دل حالش خوبه الان؟!
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۱:۳۴ اسی بولیده

چه جوری میشه که داداش باباتون نیست و عموتونه؟؟

عنوان چه ربطی داشت اونوقت؟؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عزیزم یه خورده با دقت بیشتری بخون
روزنامه جام جم که نمیخونی
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۲:۰۵ اسی بولیده

با دقت خوندم دیگه ای بابااا

 

شما با دقت خواب بده

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
منت با دقت خواب بدم؟
میبینی یه نقطه چقد همه چیزو عوض میکنه؟
میبینی چقد بی دقتی؟
۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۴ سرباز جامانده
بوی مرگ ینی چی؟ینی زبونم لال قراره چیزی بشه؟! راست میگنا عنوان و مطلب زیاد بهم ربط نداشتنا
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بسیار هم مرتبط هست. لطفا با دقت بیشتری مطالعه شود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">