هــــــــــــــــــــیژده

54. ینی حال کردم باهاش آ

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

مرد دوم وارد زندگی آنها شد.

زن به شوهرش خیانت کرد.

شوهر زن فهمید و زن را کشت.

قضیه پیگیری شد و متهم ها دستگیر شدند.

متهم ها شامل شوهر زن و مرد دوم بودند.

دو متهم در یک بند زندانی شدند.

شوهر به مرد دوم گفت که خودش زن را کشته و زن به سزای اعمال خود رسیده است

شوهر به مرد دوم گفت که تو تقصیری نداری و من با تو خصومتی ندارم. تو قتل را به گردن بگیر و من که اولیای دم محسوب میشوم، از تو خواهم گذشت و هردو آزاد خواهیم شد.

مرد دوم قبول کرد و در پیشگاه دادگاه چهار بار قسم خورد که زن را کشته است.

شوهر آزاد شد و چند ماه بعد، خودش صندلیِ زیرِ پایِ دارِ مردِ دوم را کشید...



پ.ن: این یک داستان واقعیست



امضا: 18 با لبخندی شیطانی بر لب



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
هیژده ...

خیانت

داستان

قتل

نظرات  (۹)

۰۳ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۵ آناهــیــ ـــتا
چه خباثتا که نمی کنن ملت.

shit
اگه جای زن با مرد عوض می شد و مرد خیانت می کرد چی؟ هیچی!این دینا هیچیش سر جاش نیس.همیشه یه مرد پیروز قضیه میشه :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
shit عزیز
اصن منظور این نبود که مرد پیروز شد و این خوبه
با حرکت شوهره و اینکه چجوری به هدفش رسیده حال کردم
حالا تو جای همه رو هم عوض کنی، بازم اونی که این کار رو میکرد لایک داشت
۰۳ آذر ۹۴ ، ۰۸:۱۱ اقای روانی
جگرم حال اومد ... 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
منم همینطور :)
تو جوامع دیگه وقتی زن و شوهر ها بهم خیانت میکنن فقط از هم جدا میشن ولی اینجا همش همدیگرو میکشن ...

مردی یا زنی که طرفش رو دوس نداره باید بیاد بهش بگه من دوست ندارم نمیتونم باهات باشم ازش جدا شه و بره هر کاری رو که میخواد بکنه ازدواج یک تعهده چرا همه دارن اینو فراموش میکنن؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره واقعا
نمیدونم چرا نمیفهمن و طلاق رو اینقد بد میدونن

چه زود اعتماد کرد.
دارم به این فکر میکنم آدما وقتی دیگه علاقه ای بینشون نیست چطوری اینو به هم بفهمونن.
فکر کنم تا آخر عمر به این امید که یه جوری به هم بفهمونن دیگه همو دوست ندارن و باید کات کنن، زندگی می کنن.



پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
زندگی خیلی ساده س
ما آدمای احمق پیچیده ش میکنیم
اینقد پیچیده که دیگخ خودمونم نمیتونیم حلش کنیم
:p
به این میگـن ی انتقـام منصفانـه..
آخ حال کردم ، ادم اینقـد با جنم ؟ می داریم ؟ می میشه؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا منم حال کردم
خیلی خوب بود
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۱:۴۹ اسی بولیده
waaaaw !!
میدونی یه جا خوندم عشق تقاص نداره
و آدمها فقط تقاص دل هایی که شکوندن رو پس میدن. 
مثل ذلیخا 
که فقط دل باخته بود،
و تمام عمرش تقاص دلهایی که شکست رو پس داد.


یه مدت زیادیه که در مورد خیانتها هیچ برداشتی ندارم.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میدونی
اگه اینجوری که تو میگی باشه
این عین عدالته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">