هــــــــــــــــــــیژده

51. . . . و این اتفاق افتاد

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ق.ظ

یه دوثت داشتم که دوست میداشت با دوستِ من که دوست میداشت با دوثتِ من دوست بشه، دوست بشه . . .


امضا:18

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
هیژده ...

زندگی

نظرات  (۸)

تو دوس داری با دوس من که دوس داره با دوس تو دوس بشه دوس بشی؟
منظورم یکی از کشورهای آسیای جنوب شرقیه
اولش هم نورث داره
خخخخخ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پست کاملا جدی و مفهومی است :|
ایشالا ک تفاوت جنسیتی وجود داشته باشه بلکن سبب خیر شی:))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تفاوت جنسی وجود داشت :|
و این خیلی بده؟:-
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نظر تو چیه؟

یه دوثت(از نوع دختر) داشتم که دوست میداشت با دوستِ(از نوع پسر) من که دوست میداشت با دوثتِ(از نوع دختر) من دوست بشه، دوست بشه . . .

یااااااااا

یه دوثت(از نوع پسر) داشتم که دوست میداشت با دوستِ(از نوع دختر) من که دوست میداشت با دوثتِ(از نوع پسر) من دوست بشه، دوست بشه . . .

منظورت شاید این بود آیا؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
منظورمو ولش کن
تو واقعا این جملات رو تایپ کردی؟
آیا در کالیبرت تغییری ایجاد شده؟
من خیلی نگرانم :)))))
وتو ماحتت احساس گرما(سوختن ) داشت آیا؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ها ها ها
عمرا
من خودم لیدر بودم :)
خوبه خیالم راحت شد، خیانت نکرده :) ی تعارف بزن بلکه دو نفر رو بهم برسونی :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره بابا
وصل کردن یکی از صفات بارز منه :)
پ شما چی میشی!؟😱
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من از دور دارم نیگا میکنم و لبخند میزنم :)
آیا این پست به منزله ی حسودیست هیژی؟ 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من؟
حسودی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دارم پاره میشم از حسودی :))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">