هــــــــــــــــــــیژده

44. رادیو 18 - قسمت سیزدهم - محرم

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

با حضور افتخاری بدمست

دریافت




امضا: حاج کربلایی مشهدی 18

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶

نظرات  (۳۱)

پس دلیلش اینه که یهویی با هم پست گذاشتین! 
دقیقا پشت سر هم بود پستاتون!
مثلا میخواستین بگین که پیش همین!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیخواستیم بگیم
واقعا پیش هم بودیم!
مگه چیه حالا؟
سلام...
اول که شروع کردین به حرف زدن میخواستم ببندم و دیگه گوش نکنم
ولی تصمیم گرفتم تا آخرشو بشنوم... متأسفانه میتونم بگم که اکثرش درست بود
هم خیلی ناراحت شدم بابت این قضیه، هم کلی خنیدیدم :)
صدای جفتتون و تسلطتون عالی بود


+ اون تیکه "آقایی دارم آقای رویایی" تو مایه های آهنگای ابی نبود ؟!!!
+ گریه کن D:
+ بیرون رفتن و دیدن دسته ها رو خیلی نمی پسندم

ولی خدایی من بعضی از عذاداریارو خیلی دوس دارم
حالا درست و غلطشو کار ندارم بعضی وقتا به دل آدم می شینه
در مورد واقع بینی هم بگم که مثل شما فکر میکنم
هیچ چیزی تو دنیا نیست که صرفا خوب یا بد باشه مراسم محرم هم جدای این قضیه نیست!

جهت افزایش روحیه > اگه حال داشتم یه بار دیگه گوش میدادم

++ اینم بگم باید تو وب بد مست کامنت میزاشتم چون لینکو از اونجا دانلود کردم
ولی به نظرم حضور شما پر رنگ تر بود و حق شما بود
[ حالا نیست مثلا نظر من خیلی مهم بود واسه همون :) ]
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
از توجه و کامنت کاملت ممنون
این داستان حاصل زحمت نیم ساعته ی ما بود
اون آهنگه واسه ابی و شادمهره
در کل شما خیلی لطف دارین
اخژون رادیو !
مشهد بودید؟ یا کربلاااا
:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خونمون بودیم
دلمون اونورا بود!
:)
رادیو فوووووووووووووووووووووق العاده بود!!!!!!!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نوش جونتون :)
ایـول با و :) با ننم اینـا گوش دادیم ..
فک کنم کامل بنویسی باس بشه این :حاج کربلایی نجفی مشهدی دمشقی کاظمینی قمی 18 :)

دبـیِ رودم باش حال کردم :)) مرسی..
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چه ننه ی با عشقی داری
ایول!
:)
مرسی رادیو (((: .


اون عزاداری هاتون قبول باشه شاید برا این ِ که ایشالا نذری ها و عزاداری هاتون از روی ریا نبوده باشه :دی. والا من دلیل  دیگه ای پیدا نکردم :دی.

من بعد از شنیدن نوحه ها  : O_o .... |: . چرا اخه !!! ایشتن ایشتن اخه !!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ایشتن ایشتن نیس
حسین حسینه
اونجوری شنیده میشه
چرا دقت نمیکنی؟!
:)
خیلیـَم خـوب :) چه احمقِ دوست داشتنی ای :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنونم!
با تشکر
بسیار بسیار خوب... هیژده تو باید دوبلور شی، بدمست گوینده
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میخواییم! رامون نمیدن نامردا
ممنون
۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۳ خانم سربه هوا
یادم رفته بود رادیو هیژدهم داشتیم,مرسی از دوتاتون :-)
رشته مداحی داریم که,چن سال پیش گویا صحبتش شده بود.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یادت رفته بود واقعا؟!

اون تیس تیس آخر :)))))

+میگم 18! من چندبار هی گفتم بازم میگم که لینگ آهنگا و مداحیاییا رو که میزاری بزار یا لااقل اسمشونو بنویس ما خودمون بریپ دان کنیم، باشه؟!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
زحمت نوحه هارو بدمست کشیده بود
میتونی از اون بگیری
+ حالا واقعا میخوای دان کنی؟

(((((((((:
اقا عزاداری هاتون قبولD:

بدمست صدات واسه مداحی بیسته ها(((:

این که میگیم اصن یه وضیه اینجا تو محرم خیلی کاربرد داره والا((:

کارتون عالی بود خوشمان امدD:

امیدوارم شماهم جز دسته صدا قشنگ ها فقط نباشین و قیافه بووووووووق نباشین((((((((((:
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اتفاقا 100% جزو همون دسته ایم
شما فقط با صدامون حال کن :))
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۵ خانم سربه هوا
:-)) آره یادم رفته بود صداتم یادم رفته بود.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الان یادت اومد ایشالا؟
:)
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۴ نیمه سیب سقراطی
اون تیکه فستیوال ، بنر برج میلاد با عکس ریشوی در حال داد زدن ، تور لیدر ، آز داد رو ترکیدم از خنده :))) بیشتر از ۱۲ تای قبلی خندیدم ، دمتون گررررررم ؛)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم!
قابلتو نداشت
ایشالا تو دسته ببینیمت!!
ها ها ها
+مدیونی نذری بدین به من ندی
آیا وااااااا این هیژده اس ک جواب کامنت هارو میده؟؟:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بلی بلی
ینی مفید شاید ده بار گوش دادیم با اعضای مختلف خانواده!
آفرین!
امیدوارم موفق باشید:)
رادیوتون خیلی از مال بهتر بود چون مال ما متعلق به یه سایت رسمیه و خیلی چیزا رو نمیش گف!و محل ضبط ها یه جا نیس!از سراسر ایران مبفرستن و اون حس و حال رادیویی که ضبطش یه جا باشه رو نداره!
در کل خیلی خوب بود:)باز هم امیدوارم موفق باشید مهندس هــــــــــــــــــــــــــیژده :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حالا با خانواده گوش نمیدادی
ما که عقل نداریم
به عقل تو شک میکنن :))
واااای خدا شما دو تا خلید به خدا😀
کلی خندیدم. به همین چیزا می خندیم که خدا محلمون نمیذاره....😉
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره! کلن مارو بیخیال شده
باید بریم شیطان پرست شیم :))
رادیو ایده خیلی جالبیه خوشم اومد ,دمتون گرم:)
ولی نتونستم ۱۰تای اولش و پیدا کنم :(
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون
بقیه ش تو بلگفا ئه
کلن نه فقط مداحیا، حتی اون آهنگایی که توی رادیو ها میزازی
مثلا توی دهمین رادیو یدونه آهنگ ادل بود که دنبالش بودم!
یا توی چندتای دیگه از رادیو ها باز چندتا آهنگ بود که خیلی خوشم اومد ولی نه اسمشونو میدونستم نه خوانندشونو

پایه ای یه رادیو 18 با همکاری بچه ها بزاریم؟!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پایه ام
ولی همه چیش پای خودت
هماهنگی و اینا رو میگم
من اینجا یه کامنت داشتم مطمینم
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بعله!
پاکش کردم!
:|
جالب بود
خواهش میکنم... ممنون
منم دعوت کن خوب.من مهمونی دوست دارم .دیگه رادیو باشه بهتر :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ظاهرا زی زی گولو میخواد یکی راه بندازه
با همکاری همه
باهاش هماهنگ کن
+ تو تا حالا تنها شرکت کننده بودی. برو حالشو ببر
۲۹ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۵ ایزابلا ایزابلایی
این رادیوعه خیلی خوب بود. وقتی گوشش دادم قبلش داشتم میپکیدم از بی حوصلگی. مشترک بودنش هم خوبترش کرده بود. مرسی هیجده
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ایزابلا ایزابلایی!
دفعهی آخرت باشه گفتی هیجده!
من هـــــــــــــیژده م
هـــــــــیژده با هیجده خیلی فرق داره

:/
پاکش کردی! :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ییس!
:)
باشه ...حله!
هماهنگی و جمع کردن فایلای صوتی با من، تدوین و سازماندهیشون با تو!
موضوعش چی باشه؟

من اولش میگم" این صدای هیژده نیست که میشنوید" هاااا!!! من عاشق گفتن همین یه جمله م!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اون جز تیتراژ برنامه س
باس باشه
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۵ ایزابلا ایزابلایی
زبونم نمیچرخه خب. الان به من بگن ایژابلا من ناراحت نمیشم که. از من گفتن بود. باس به عدد ریاضی صدات کرد اصلن.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اصن بات موافق نیستم
من هیژده م و هیژده خیلی با هیجده فرق داره
با منم بحث نکن
وقتی هم که با من حرف میزنی دهنتو ببند!
:))
۰۱ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۱ ایزابلا ایزابلایی
شت هیژده شت
:))

پاسخ:
این لبخند 18 است که میبینید:
:)
۰۳ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۹ مـــیـــمـــ ☺☺
:/
من دانلوپش کردم 
بعد از سه هفته خواستم گوش بدم حواسم پرت اون نوحه اولی شد 
اونو دانلود کردم 
۱۳دقیقه بود جا نداشتم 
فایل تورو حذف کردم :/
ولی بابام گوش داد 
:/
من فک میکردم غمگین باشه 
ولی چون بابام درحال گوش کردن هی پوزخند زد 
فهمیدم غمگین نیس:/
:))))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عایا واقعا تو این کارو کردی؟!
۰۵ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۳ مـــیـــمـــ ☺☺
عایا من باهات شوخی دارم؟:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیدونم
سوال بعدی لطفا :)
سلام. رادیوی محرم... اول یچیز،این واققققعا بستگی ب وسعت دیدو دریچه ی ذهن داره ک چی ببینی،یا اینکه چی بخوای ببینی،البته این یه مبحث خیلی عظیمه اما گاهی ب خودمون ظلم میکنیم با از دس دادن متن بخاطر حاشیه ها. دامنه محرم خیلی پهن ترازاین حرفاس،اما اینا وجود داره. این خوب نیس ک یکی کل سالشو هرکاری کنه بعد محرمو فقط غلاف کنه،اما خوبه ک حداقل یه ماهو غلاف میکنه و خیلی از موارد دیگش درحالیکه خوب نیس،خوبه. خیلی خوبه ک ب عقاید بقیه احترام میذاریدا،فقط توووووووله سگ؟؟؟؟؟؟ اونایی که بهشون میگید پامنبری و گریه کن،همشونو من نمیدونم اما اون چنفری ک من میشناسم و باهاشون درارتباطم،ووواقققعا آدمای درست حسابین،نمیتونید درکشون کنید چون تصویر و شناخت درستی ازشون ندارید. درباره اون بخش شور مداحی هاهم،بخاطر همون عدم درک و شناخته،فلسفشو نمیشه متوجه شد-قطعا درباره اون سبک جدید و خییییلی عجیب بعضی مداحا حرف نمیزنم-شور ی مدل پرت کردن حواس اوناییه ک بازم شما بخاطر عدم شناخت،نمیتونید بفمیدشون. یه پیشنهاد رفیقانه:امام حسینو محرمو عاشورارو بی واسطه و بی حاشیه برید سراغش:))))))))))) خیلی چیزا هس ک باید بگما،فک کنم باید برم یه وبلاگ دیگ بزنم،اسمشو بذارم پاسخهاو نظرات الهام به پستهای هیژده...خیلی احمقانس اما :دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیخوام تو این مورد بحث کنیم. نظر شما محترم.
+ ولی وبلاگ رو خوب اومدی. حتما بزن :)
تورو خدا نظرم محترم نباشه:-) از احترام های شما اصلللللا خاطره خوبی بجانمونده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">