هــــــــــــــــــــیژده

39. بی خوابی

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ق.ظ

ساعت بطور کاملا تصادفی 2:18 صبحه و بی خوابی به سرم زده. هه! بی خوابی! چه واژه ی غریبیه واسه من این کلمه. البته من تنها نیستم این پشه که دور رو برم میپره، گوگوش و شمعک سماور هم ظاهرا خوابشون نمیاد. چهار تایی تشستیم و داریم عشقبازی میکنیم. نمیدونم چرا تعدادی پست های ثبت موقتم از پست های ثبت دائم داره بیشتر میشه. هی مینویسم و هی نمینویسم. هی مینویسم و هی نمینویسم.





همین الانم کلی نوشتم و باز پاک کردم. خر شدم کلا. حالا نه اینکه خیلی جملات حکیمانه و فلسفی ای بنویسما. همون جفنگیات همیشگیه ولی نمیدونم چرا هی مینویسم و هی نمینویسم. اصن همه چیم اینجوری شده. مثلا امروز رفتم سلمونی. هی کوتاه کرد، هی گفتم کوتاه تر، هی کوتاه، هی کوتاه تر و در نهایت کل موهامو با ماشین زد و من تبدیل به یک کچل شدم.




این فاصله سفیدا بین پاراگرافا چیزاییه که هی نوشتم و هی ننوشتم! خوبم. خوبِ خوب. پشه رو کشتم. آهنگ گوگوش هم بعد از چند بار تکرار شدن تموم شد. الان من و شمعک سماور تنهاییم. میخوام باهاش یه خورده درد و دل کنم. دیگه هی میگم و نمیگم نداریم. فقط میخوام بش بگم. هی بگم. هی بگم. اینقد با هم حرف بزنیم تا خوابمون ببره. یه شب رویایی. چه حالی بکنیم. جای همتون خالی. شب بخیر. ساعت 2:41


امضا: 18 کچل




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۹
هیژده ...

چرندیات

نظرات  (۱۰)

عه سلام!
:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلااااااااااااااااام به روی ماهت
ینی هدیه ت نابودم کرد
کلا نیشم باز بود
واقعا دستت درد نکنه
خیلی حال داد
۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۹ فامیل دور

سلام هیژژژژده

منم دیشب بیدار بودم مواظب آقای پدر که سرماخورده بود

برو شکرخدا کن عزیز دل برادر

راستی فیلم بیخوابی آلپاچینو رودیدی؟!

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیر ندیدم
احتمالا الان که دارم این جواب رو میدم حال پدر بهبود یافته ان شالله
من بعنوان یه آدم خوش خواب میفهمم بیخوابی چقدر بده و کلا عجیبه برای ما. قیافشوووو :دی ( الان کچلت رو تصور کردم ، اصلا بهت نمیاد ) :دییی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی خنده دار شدم
خیلی
فک کنم هر وبلاگ نویسی به این مرحله می رسه ... هی بنویسه هی نفرسته . هی بنویسه هی پاک کنه .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره
هر وبلاگ نویسی ممکنه اینجوری بشه
ولی من که وبلاگ نویس نیستم که!
:)
چرا کچللللللللللللللللللللللل :((


لعنت به بی خوابی ! دیگه عادت شده "(
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا؟!
مگه داریم؟!
مگه میشه آدم افقی شه و پتو رو بکشه رو خودشو بره اون زیر و چشماشو ببنده و خوابش نبره؟!
چه حرفای عجیب غریبی میزنین شما بخدا
۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۶ یک به اصطلاح نویسنده
دیگه هی بنویس و هی ننویس نداشته باش.دیگه هی بنویس و هی بنویس.

میگـــذره ، خوب میــشی :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چقد نظراتتون مث همه!
:)
هیژده جان میشه هی بنویسی،هی بنویسی بازم هی بنویسی؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چرا نمیشه؟
کار دیگه ای نمیشه کرد اصن!
"مگه میشه آدم افقی شه و پتو رو بکشه رو خودشو بره اون زیر و چشماشو ببنده و خوابش نبره؟!
چه حرفای عجیب غریبی میزنین شما بخدا"



اره میشه!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو مشکل داری!
برو خواب درمانی
یا نه
اصن بیا پیش خودم :)
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۲:۵۷ اسی بولیده

کچل کچل کلاچه

روغن کله پاچه خخخخخخخخخخخخخ

۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۱ همون قبلی
الان کچل شدین چه حسی دارین؟ البته الان دیگ موهاتون در اومده. بیخوابی حس بدیه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الان در اومده واسه همین کاملا حس اون موقع یادم رفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">