هــــــــــــــــــــیژده

38. ژوژولی ها کمک کنین

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ب.ظ

اینکه اینجور کارها خز شده و سطح پرستیژتون میاد پایین

اینکه حالا من یه نفر نباشمم هیچی نمیشه

اینکه من الان یک عدد جو گیر هستم

اینکه امروز چنان هومن رو وارد این مهلکه کردم که هر بیست دیقه یه بار میره چک میکنه

اینکه من از امین حیایی خوشم نمیاد

اینکه من از ژوله خوشم میاد و قیافمم خیلی شبیه قیافه ی مضحک اونه

اینکه من الان وارد یه سری جریانات سطحی و کم ارزش شدم

اینکه اون دو تا پا به پای هم دارن پیش میرن و خیلی هیجان انگیزه

اینکه هیچکدوماتون ممکنه از خندوانه، رامبد جوان و ژوله خوشتون نمیاد

.

.

.

.

هیچکدوم اینا مهم نیس! واقعا هیچکدوم اینا مهم نیس. مهم اینه که ما بلاگیا (منهای دوستان Ctrl+C و Ctrl+V کارمون) هرچند آماتور و هرچند داغون، ما نویسنده ایم. ما مینویسیم. ما همیشه پشت کیبور هستیم و مینویسیم. اکثر ما نه دیده میشیم نه دوست داریم که دیده بشیم. مث ژوله. مث ژوله ای که 20 سال سابقه ی بازیگری تو هر فیلم در پیتی رو نداره. مث ژوله ای که تقریبا اولین باره که دیده میشه. اولین باره میاد رو صحنه و هیچ زوری واسه خندوندن نمیکنه. مث ژوله ای که نون قیافه و ظاهرش رو نمیخوره. ما با قلممون ابراز وجود میکنیم. ما، مث ژوله، خیلی با ارزشیم خیلی با ارزش تر از دلقک بازی های غفوریان و خمسه و رضویان و حیایی.

این عکس رو هومن برام فرستاده. خودم درستش کردم. واقعا جدال خیلی نفس گیریه. ( رو عکس کلیک کنین و به ساعت های گوشی توجه کنین). قبول دارم که جو منو گرفته ولی این جو رو دوس دارم. از همه شما بلاگیا، از همتون خواهش میکنم که اگه رای ندادین، علی رغم اینکه فک میکنین این کار چیپه، همین الان این کد رو بزنید. نویسنده ها خیلی با ارزشن. به خاطر اون ارزش رای بدین (مجانیه)


*780*5*3*2*2#



امضا: 18 در حالی که جو ولش نمیکنه

نظرات  (۲۸)

۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۵۶ مـــیـــمـــ ...
اصلا اصلا نمیفهمم بعضیا چرا همین قضاوت کوچیک رو اینقدر غیر مسوولانه انجام میدن
خو خارج از بحث بد اومدن
حق امین حیایی نبود که حتی از همون مرحله ی اول بیاد بالا
من با سه تا سیمکارت مختلف رای دادم :)
اصن یه موج بدی راه افتاده
اینقدی که ما طرفداراش استرس داریم خودش نداره
قیافشم مضحک نیست
اتفاقا بشدت معصومه چهره اش:)))
:دی به خودتون امیدوار شید
به سیامک سلام برسونید
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون واقعا
میتونم بپرسم شما؟
به خاطر" ژوژولی" بهش رای می دم (((: .

اینجا هم ( خانواده ) اکثریت ژوژولی هستن ...

اصلا هم کار ِ چیپی نیس :دی.

خمسه که اصلا استند اپ کمدی نبود ؛ غفوریان رو  هم موافقم. با اون خنده هاش |: ( سلیقه ی تمام طرفداراشون محترم البته ) .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
والاع
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۶ خانم سربه هوا
خوشم نمیاد ازش,نویسنده نیست,تمام چیزایی که میگه ما تو شبکه های اجتماعی جوکاشو خوندیم و خندیدیم,همه رو باهم ترکیب کرده,بیشتر ازش بدم اومده که از قلم خودش استفاده نکرد
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نظرت رو سر من
و مخالفم
نویسنده س
بیگرافی و سوابقش اینو میگه
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۴ مـــیـــمـــ ...
:( متاسفانه من همونیم که فکر کرده بود سیامک یه آدم معلوله و شما کف ِ پاشو شستید

:دی


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا معرفی کامل و جامعی بود. ممنونم
سلام همونی که فکر کردی بود سیامک یه آدم معلوله و من کف ِ پاشو شستم
چطوری همونی که فکر کردی بود سیامک یه آدم معلوله و من کف ِ پاشو شستم
خوبی همونی که فکر کردی بود سیامک یه آدم معلوله و من کف ِ پاشو شستم؟
دیگه چه خبرا همونی که فکر کردی بود سیامک یه آدم معلوله و من کف ِ پاشو شستم؟!!!



اینم شد معرفی؟

ما با دیدن این پست ، هیژده را بیش از قبل دوس خواهیم داشت :|
من از دیشب فقططط تو این فکرم که ملت به چیه اون حیایى مسخره راى میدن ! احمقا !

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
رای هاشون از 2 میلیون هم گذشته!
حس میکنم اسکولمون کردن
همه ی کمدینا اجراشون بد بود برای مسابقه، در حالت عادی و شبای عادی خیلی باحالتر بودن،
من از اون شیرازیه خیلی خوشم اومد تو کل کمدینای شبای مسابقه،
ولی تو شبای عادی علی مشهدی و رصا شفیعی جم و اون قد کوتاهه که هم گروه علی مشهدی بود عالی بودن.
ولی بین این دو تا من به ژوله رای میدم با اینکه از امین حیایی خوشم میاد.


ولی همه اینا ب کنار فقط میخوام اون گزارشگر خوش صداعه رو ببینم که هی میگه عااااا:,)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره
صداش معروف تر از خودشه :)
همین الان که گفتی کنجکاو شدم و رفتم گشتم
هیچی پیدا نکردم
عجب آدمی هستیا
کم دغدغه داریم، یکی هم تو بذا روش :)
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۹ یک به اصطلاح نویسنده
من جرأت نکردم بنویسم راجع به ژوله ، گفتم الان میگن رای هر کس شخصیه و نباید تحمیل کنه و ...از اینجور چیزا.اما از حق که نمیتونیم بگذریم، حیفه که ژوله نره بالا،با اون قلم و با اون امضا و با اون تیپِ شخصیتی ای که الانا خی لی نادره.
+از بینِ 16 تا آروم ترینشونه ،از همه نظر .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تموم شد و رفت...
هیژده من تو رو میشناسم!!!
من امیر مهدی ژوله رو نمیشناختم وقتی گفتی شبیه اونی سرچش کردم دیدم که من تو رو دیدم عینکم داری درسته؟
خودشی مطمئنم!!!
چه جالب!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آره
خود خودمم
عینکم دارم
منم تو رو میشناسم
تو یک عدد نیکی هستی :|
شبیه ژوله ای واقعا؟منم دوسش دارم ولی سجاد افشاریانم خیلی خووووووووبه...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کلا نویسنده ها خوبن :)
ژوله خیلی بهتر بود خداییش!
حیایی برنامه ی اولش قشنگ بود، تیکه های جالب داشت ولی این یکی چرت بود

الان برای من یه سوال پیش اومد، اینی که صداش خیلی قشنگه کیه دقیقا؟:-?

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی سرچ کردم
پیداش نکردم
اقا ی کلام حرفـت متیـن :)
نویسنـده ها ی دونن ! ( ی دوتا درینکم تو وا کن باز ) :))
رای دادیم بشون ! باشد همه رستگار شن برن بشون رای بدن :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پاینه باشین :)
امشب رف بالا ها !!! :)
خیالت راحت ما همه به ژوله رعی دادیم :))))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دم همتون گرررررررررررررم
اتفاقا منو هم دوستام کشیدن تو این بازی....
خیلیییییی حال داد ولییی....
مهم اینه که اخرش بردییییییییییییمممممممم:)))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تبریک میگوییم بهم
تبرییییییییییییییییییک
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۴ یک به اصطلاح نویسنده
هیژده مگه قرار نبود اینستای هیژده رو راه بندازی؟!؟
اومدی بلاگ یادت رفت؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بالاخره زدم :)
کشتی ما رو با این ژوله ت ندید بدید، همچی میگه نویسنده ها خوبن انگار خودش از صنف نویسنده هاس! والا
اون آقا خوش صدا کریمی فامیلیشه و کلا نمیخواد جایی تصویری ازش باشه. توام سرت تو کارت باشه 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چشم
آقاااا
تبریک به تو!
تبریک به من!
تبریک به همه ژوژولی ها:)
بالاخره با اختلاف 203 تا رای برنده شد:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تبریکککککککککککککککک
زوله برد!! چشمو دلت روشن!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنونم
:)))
مهران غفوریانم بعد اجراش بهش گفت که خیلیا دوست دارن ببیننش
اونجا اسمشم گفت اتفاقا ولی من یادم نمونده، 
باید تو آپارات اجرای غفوریانو پیداش کنم ببینم اسمش چی بوده بعد سرچش کنم :,(

اخه چرا باید انقد صدا قشنگ باشههههه :,(
من مطمعنم کچل و بیریخته :)))

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
همه کچلهای بیریخت صدا قشنگن
یا شایدم برعکس
همه صدا قشنگ ها کچل بیریختن
مث من!
:)
خوب میبینی که ما جو زده ها بالاخره بردیم! واقعا خودت شبیه اونی یا اسمت؟! منم تو رو همیشه یه چیزی تو همون مایه ها تصور می کردم! بهت میاد!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الان که دارم جواب این کامنت رو میدم ژوله رفته فینال!
و این نه تنها عجیبه، بلکه خوبه :)
۰۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۰ مـــیـــمـــ ...
:(ابتدا تبریک له خاطر برد ژوله دوما به اون پستی که بد مست نو وبش گذاشته بود به اینجا ارجاع داده بود مراجعه کنید 
سوما 
سوما نداره واقعا که ...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میبینم که ژوله رفت یه پای فینال!
اینجور پدیده هایی هستیم ما :)
از ادم های کمرنگ ولی قوی خوشم میاد. از ژوله، افشاریان...آدم های بی حاشیه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مریم!
نه
استاد
باورم نمیشه اینجا میبینمت
خیلی خیلی خیلی بازم خیلی خوشالم که هستی

کامنت نزاریم ینی؟؟؟ اقا ذوق کور نکنین :|
بیاین بیاین بیشتر بنویسید :(
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چشم خانوم
چشم
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۱:۵۳ مـــیـــمـــ ☺☺
صدای پشت دوربین فامیلش کریمیه 
مهران غفوریان به مامانش گفت آقای کریمی سلام میرسوونند 
دانیالم برای گرفتن رمزدوم هس میدوه؟
اون تیکش میگه میگه عه دانیال کجا؟
میگه عه سلام آقای کریمی:)
هیژده برو اینجا رو بخون شاید یکی از دغدغه هات برطرف شد:)
http://www.amazing.ir/1394/05/08/mahmoud-karimi-reporter-khandevane/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون از اینهمه مهربونیات
راست میگی شبیه ژوله ای؟ یعنی واقعن؟ اگه اینجوریه یکم بیشتر باید سر بزنم به وبلاگت خب ، میگفتی از اول :))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عاره، خیلی شبیه اونم!
شایدم اون شبیه منه
اما حساسیت این قضیه رو ی مشت نخاله راه انداختن ! شمام شرکت کردید !!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من قبل از اینکه مسابقات شروع بشه عاشقش بودم
خیلی واسم مهم بود که بره بالا
کاری به اون نخاله ها ندارم
یا شایدم خودمم یکی از همونا باشم :)
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۲:۵۹ اسی بولیده

پس شما شبیه ژوله این؟؟ :))

صداتونم شبیه اونه! دقیقا شین و سین و (ز) رو مث اون تلفظ میکنین !! :))

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بله هستم
دیگه شینم نمیزنه خداییش
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۳:۰۱ اسی بولیده
ج و چ جاموند ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">