هــــــــــــــــــــیژده

37. مستر بو - داستان شماره یک

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ق.ظ

امروز تولدمه. تا حالا به ترتیب شاتل، بانک ملت، بدمست و خاتون تولدمو تبریک گفتن. از همشون و همه کسایی که قراره بم تبریک بگن تشکر میکنم ولی این پست مناسبت مهمتری نسبت به تولد من داره. امروز تولد مستر بو ئه. اونم با من  (البته با چن سال اختلاف) متولد شد. از همینجا تولدش رو بش تبریک میگم. واسه خوندن داستان روی عکس کلیک کنید...


پ.ن: ظاهرا سرقت ادبی زیاد شده. خدارو شکر من خیالم راحته که هیچ اسکلی پیدا نمیشه که با کپی کردن مطالب من خودشو ضایع کنه ولی واسه اینکه نشون بدم چه آدم خبره و خفنی هستم تو کارام آدرس وبلاگمو گذاشتم. من خیلی شاخم!


بعدن نوشت:

از همه کسایی که تولدمو بم تبریک گفتن کمال تشکر رو دارم و دست همتون رو میبوسم. امسال تولدم خیلی خوب بود. نه کیکی داشتم نه هدیه ای ولی کلی آدم از دور و نزدیک و غریبه و آشنا بم تبریک گفتن. همین حس که آدم بفهمه که یه سریا به یادش هستن، به مراتب از هدیه گرفتن لذت بخش تره. دم همتون گرم.




امضا: 18

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
هیژده ...

تولد

مستر بو

نظرات  (۲۷)

تولد مبارک (: .

نتیجه اخلاقی رو ((((: .
تولد هیژده عزیز و مستر بو مبارکا باشه
هیژده جان مسرور میشم کامنت ها رو تایید کنی😊
تولدت مبارک رفیق گرمابه و گلستان
ای بابا..  چه کنیم با این همه خلاقیت : ]
تو امضات شاخ پندارشُ یادت رفت :P
آقااااااا تولدت مبارک ^_^ 
 واى چقد خندیدم :))))) خیلى شبیه خودم بود :))) خوبیه شلختگى اینه که تو همه نقطه هاى زندگیت تکه هایى از هر چیزیو دارى :| و هیچ وخ کارت لنگ نمى مونه :| این مرتباى بدبخ پولو صاف صاف فقط تو کیف پولشون میذارن :| از همین جا تاسفمو بهشون اعلام مى کنم با تشکر :|
تازه :| من ایمان دارم که اگه بیشتر جست و جو مى کردى یه سرمایه حسابى واسه کارت جور مى شد :| والا :|
سیگارم نکش -_- خدافظ :|
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۷ نیمه سیب سقراطی
تولــــــــــــدت مبارکـــــــــــــــــ :)

+ آهِ اون راننده هایی که راهشونو بند آوردی گرفتدت مُهتاد :))

[مستر دماغ و مستر خط رو دیدی؟! مستر بو منو یاد اونا انداخت ، یحتمل به خاطر دماغش ؛) ]
مبارکه صد سال به این سال ها
زادروزت مبااااااااااااااررررررککککککککککD:
ایشالا تا آخر عمرت زنده باشی!:)))))))))
و به هر چی میخوای برسی:)
چن ساله شدی؟:D
یادم رفت بگم
این داستانه عم باحال بود;)
حرکت پسندیده ایستD: ادامه بدهD:
تولدت مبارک هیژده 
تولدت مبارک مستر بو 
18 سپتامبر رو همیشه یادمه مث 11 سمپتامبر :دی 
بازم تولدت مبارک و همراه با همون آرزو قشنگا :)
+ میبینم به روزای اوجت دوباره نزدیک شدی ، کارای تو امضا نخورده هم ملومه مال تو هستن نیگران نباش :دیی
چقدر چهره ش آشناس این مستر بو ،خیلی خوب بود خیلی ;)))))
انشاالله صد سال دیگه با یه عصای چوبی (از این طرحدار خوشگلا که کلی گرونه)به دست و یه سیگار گوشه لبت و یه کمر خمیده از بار معادلات مجهول زندگی بیای اینجارو بخونی و بگی هعی! یادش بخیر جووونی! چه آتیشا که نسوزوندیم...یه ساعت ملتو الاف خودمونیم کردیم خدا هم نه گذاشت نه برداشت زد پس کله مون مغازه رو پلمپ کرد:دی
تولدت مبارک هیژده
عههه هیژده! تولدتو تو تقویم گوشیم سیو کرده بودم ولی کل برنامه هاشو حذف کردم واسه همین یادم نبود:(
خب الان تبریک:دی 
+شما خیلی خیلی شاخی اصن شک نکن:) 
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۹ یک به اصطلاح نویسنده
سلااااام
آقا تولدت مبارک
 البته امیدوارم اونقدر نسبت به پارسال باحال تر شده باشی که بشه گفت تولد ِ دوبارت مبارک :)
ما یادمون مونده بود که شهریوری ای ولی نه 27،بیست و شیش !
+چقدر بزرگ شدی ،ولی هیچ وقت 19 نمیشی غیر موقع هایی که حالت بده ، شکست خوردی و دیگه هیژده همیشگی نیستی.هیچ وقت اون موقع ها به عنوانِ یه هیـــژده ِ واقعی روت حساب باز نمیکنم،اون موقع ها همیشه برام نوزدهی.
+شاید تبریک و موفق باشی و خوشبخت شی و از اینجورچیزا هم خزه و هم کلیشه.نمیدونم ناراحت میشی یا نه ولی این یه ریسکِ بزرگ تو زندگیمه که برای اولین بار دارم رو تو امتحانش میکنم،تا الان به هیچکی نگفتم :
آقا من بهت تبریک نمیگم، فک کنم به اندازه ِ کافی بقیه تبریک گفتن و چیزایی که برات لازمه رو آرزو کردن. عوضش ، تسلیت عرض میکنم یه سال پیر تر شدن و یه سال کم شدن از
خوشگذرونی هات و یه سال پوست انداختن و یه سال (به اندازه تمامِ چیزایی که از دست دادی رو)..._مطمئنم به اندازه چیزایی که به دست آوردی تبریک گرفتی _
همین
ناراحت نشووو :)

هیژده جان به نظرت من اولین نفر نبودم؟!!!
تولدت مبارک !!! منم شهریوری ام و عاشقشم خدایی بهترین ماه ساله از هر نظر

نتیجه گیری اخلاقی ات تو حلقم هخخخخخخخخ
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۵ روانشناس روانی
تولدت خیلی خیلی مبارک باشه هیژی ایشالا همیشه سلامت و خوشبخت باشی.رسیدن به بهترین هارو واست آرزو میکنم دوست خوبم.(عایکون گل اینا ونیشخند):دی
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۴ خانم سربه هوا
تولدت مبااااارککککک :-)
امیدوارم همیشه بخندی و موفق باشی
تولدت مبارک مرد شهریوری*:
سلام.تولدت مباااارک.ایشالا صد ساله شی.نه صدو بیس ساله شی.نه صدو بیست سال کمه ...
میگما یکم نامفهوم بود داستان مستر بو.حتی پرینت هم گرفتم نتونتستم بخونم
هیژده ینی تو انقد بینیت بزرگه((((:

من تمام این مدت که جریان مستر بو رو میخوندم هعی که به مستر بو میرسیدم ینی چی متر بو
نگو تو واسه سین مستر دندونه نگذاشتی|:
(((:
 در کل درست خطت زیباست طرح های که میکشی هم زیباست صدات هم زیباست
خنده هات که جایی خود اصلا افکارت تو این طرح زیباست

تولدت مبارک هیژده
من هنوز می خونمت هاااا

۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۶ مـــیـــمـــ ...
من یه خارجی ِ خسته هستم
پس HBD

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
جان؟!!!
سلام...باتاخیر تولدت مبارک هیژده خانِ جان...خخخ ان شالله سال خوبی پیش روت باشه...
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۹ مـــیـــمـــ ...
:(
بی بلا باشه
مخفف هپی برز دی هستش
من خعلی خارجی
کیلی کیلی فارسی بلد نیست
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عو
شما است کیلی شبیه من
چه جالب
تولدت مبارککککک😋
دیره دیگه دییییییره؟! 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">