هــــــــــــــــــــیژده

36. هدیه

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ

امروز به خودم هدیه دادم. یه هدیه ی خوب. به محض اینکه از خونه بیرون اومدم شروع شد به بارون باریدن. یه بارون خرکی. میخواستم برم دفتر ولی 45 دقیقه رانندگی شیرین زیر بارون با سرعت 30 کیلومتر بر ساعت در حالی که برف پاک کن روی کند ترین حالتش قرار داشت و بهترین آهنگا در حال پخش شدن بود، به خودم هدیه دادم. این هدیه س. 45 دقیقه لذت بردن، لبخند زدن، به هیچی و هیشکی فکر نکردن، صدای بارون فیت صدای چاووشی، باد مرطوب و خیابونای خلوتی که انگار واسه تو خلوت شدن. امروز خیلی ولخرجی کردم و خیره شدن به یه چاله آب که هی بارون آرامششو بهم میزد و حبابای کوچولو کوچولو توش درست میکرد رو به خودم تقدیم کردم. اینا هدیه س. یه هدیه ی باارزش. خودم خیلی خوشحال شد و الان اونه که مجبورم کرده این پست رو بنویسم.

الان تو دفترم و پنجره بازه و بارون یواش یواش داره پرونده هایی رو که زیر پنجره س خیس میکنه. نه پنجره رو می بندم نه پرونده ها رو برمیدارم. بذار اونام حال کنن و لذت ببرن. بعدها وقتی سراغ این پرونده ها برم، یه سری کاغذ چروک خیس خورده، منو یاد امروز و حال خوب الانم میندازه و بازم خوشالم خواهد کرد.


پ.ن : شهریور حتی اگه یه روز ازش باقی مونده باشه، حتی اگه همه چیش بوی پاییز بده، حتی اگه بارونش پیام تموم شدن تابستون رو بده، بازم شهریوره و شهریور ینی تابستون. ینی فصل گرم و دوست داشتنی تابستون. ینی فصلی که اولش آخر بهاره وسطش گرمای زندگیه و آخرش اول پاییز.



امضا: 18 در اوج احساسات

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
هیژده ...

زندگی

نظرات  (۱۱)

هوا خوبه... تو هم خوبی... منم بهتر شدم انگار...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چه خوب!
واقعا چه خوب!
خی لی خوشال شدم :)
یعنی فقط امضا بیانگر ِ اون حس ِ و حال بود " 18 دراوج احساسات "  :دی.

بارون که خیلی خوبه ؛ بارون ِ اخر شهریور خیلی خوب تر.
هیژده جان تولدت مبارکا باشه..
سی و چن سالگی ب روت لبخند بزنه😊
تولدت خیلی  مبارک هیژده عزیز!!
موفق باشی
+هدیتو هم که خودت به خودت دادی:)
اگر ازم بپرسن چرا از هیژده خوشت میاد تنها یه دلیل داره.اونم اینه که یه شهریوریه!
تولدت مبارک : ]
چه توصیف ملموسی.
چندی پیش نزدمان هم هوا بارانی شد. منو ب فکر فرو برده بود اخه باروناش بارونای پاییزی نبود یک آن اخر تابستون و میخوای اماده بشی واسه پایییز یک دفعه بارونه بهاری  بزنه .خیلی جالب بود واسم.
تو همه فصلا به نظرم مظلوم ترینشون پاییزه. 
+پاییز بیا که دلم برای عاشقانه هایت تنگ شده ( گیسو)   : ) 
+ اه مارو بردی تو فاز عاشقی ....
خییییلی حس خوبی داره این پست:)

اینجام امروز بارون اومد:)
خییییلی حس خوبی داره این پست:)

اینجام امروز بارون اومد:)
دوستت دارم چاووشیو بایددگوش کرد زیربارون...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
الان این دوستت دارم با من بود؟ با چاوشی بود؟ با بارون بود؟!!!
:))
پسرم اهنگ دوستت دارم چاوشیو میگم...همون ک میگه:تواین فکر بودم ک باهربهونه یباراسمونو بیارم توخونه...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حیف شد!
:))
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۳:۳۷ اسی بولیده

چقد قشنگ:)

شما جز بی ادبی ، احساسات هم بلدید؟ 0_o

حستون واسه این بوده که فرداش تولدتون بوده :دی

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این تنها گوشه ای از قابلیت های منه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">