هــــــــــــــــــــیژده

34: دو نقطه دی

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ب.ظ

یهو یادش افتادم. خیلی بدجور هم یادش افتادم!



امضا: 18 در حال سودوکو حل کردن پشت کبریت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
هیژده ...

دو نقطه دی

نظرات  (۹)

الان فقط سوال ِ من این ِ که چرا پست های جدیدت وقتی تو پست های جدید بلاگ میاد ؛ می زنم روش باز نمی شه ... باید جدا وبلاگ رو باز کنم ...

الان دقیقا می دونم هیچ ربطی به شخص ِ شخیص شما نداره :دی.
 اخه فقط این وبلاگ این طوری ِ |: .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
همه تو چیزای خوب و منحصر به فرد و خارق العاده خاص ن
مام تنها کاری که از دستمون بر میاد همینه دیگه :)
وقتی با هم بودین سودوکو حل میکردین که یادش افتادی!!! هههخخخ
واقعا کبریت بی خطری!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه والا
اصن عقلش به حل کردن سودوکو نمیرسید


+ مگه شماها با همین چی کار میکنین شیطونا!
:))
سلام هیژده جان
هفته ولادت،مبارک ک ک ک ک
به نظرت تولد امسالمون باحال نیست
من که خیلی هیجان زده م...کاش امسال با تولدهای قبلمون فرق کنه
سی سالگی!! 
انشالله ٦٠سالگی تو توی کارخونه ت بگیری
شاد و سالم باشی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام فامیل
فامیل!
من اون رادیو رو بت تقدیم کردم تو نباس ابراز احساسات کنی؟!
واقعا درسته؟!
+ ممنون
واسه تو هم :)
خوبی هیژده؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خوبم :)
Uیاده کی؟ :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نفهمیدم چی گفتی!
سلام علیکم.حالتون چطوره؟آقا ما یه کامنتی ایورا گذاشته بودیم شما ندیدینش؟مامانم سلام رسونده گفته اگه افتاده تو حیاط شما بدین ببرم واسش.شرمنده ها بخدا مزاحمتونم شدم!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام بچه جون
به مامانت سلام گرم برسون
ایندفه کامننتون رو پس میدم اما اگه یه بار دیگه سر ظهری کامنت بذارین با چاقو پارش میکنم
:)

سلام
هیژده چجوری نمایش تعداد بازدید کنار تقویمتو برداشتی؟
من هر چی میگردم تو تنظیماتش پیدا نمیکنمش 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام ناشناس
برو تو تنظیمات ساده
پیداش میکنی
خیلی ساده س :)

هیژدهههه

من اون رادیو رو شنیدم

اما نوشته تورو نخوندم!!!!

خودمم باورم نشد:))


مرسیییییی یه عالمه

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
:)))))
چاکریم
قابلتو نداشت :)
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۰ سیـن بـانو ...
لحظه مزخرف و لعنتی هستش :| 
پاسخ:
این قیافه ی 18 است که میبینید:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">