هــــــــــــــــــــیژده

30. جرعه ای بر خاک ریز

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ
تو دفتر هستیم. بدمست پامیشه که بره در حالیکه دارم بش دست میدم

- واقعیت تلخ رو ترجیح میدی یا دروغ شیرین؟
-هیژده مشکوک میزنی
- کدوم؟
- خب... واقعیت تلخ رو. که چی؟
- هیچی. همینجوری :)
- یه پایان تلخ یا تلخی بی پایان؟
بدمست جلوی پله ها ایستاده که بره

- اگه یکی دهنتو سرویس کنه، چیکار میکنی؟
- واسه چی می پرسی؟
- همینجوری بابا
- خب بستگی داره کی باشه. اگه ضعیف باشه کاریش ندارم ولی اگه زرنگ بازی در آورده باشه جرش میدم!
- اگه من دهنتو سرویس کنم چیکار میکنی؟
- :)))
- جدی میگم
- نه. با تو کاری ندارم.
- :) حتی اگه دهنتو بدجور سرویس کنم؟
- بستگی داره خب. اگه زرنگ بازی در بیاری تو رو هم جر میدم. کاری نداری؟ میخوام برم
-  :|  نه. خدافس

بدمست جلوی در ایستاده و من بالای پله ها ایستادم

- میشه بری بیرون واستی؟
- بیا
- نه! کلا برو بیرون
- بیا
- نه! دو تا پات باید بیرون باشه. فقط در باز باشه
- بیا
- آقا یادته مراسم ع ...
- خب . . .
 من کل ماجرای اون شب رو براش تعریف میکنم و در نهایت میگم


- اون شیشه هه بود، فک کردم آبه. باش کفی سیامک رو شستم بعد بوش بلند شد... :)
- هیژده
- اولش 60 جور دروغ رو طراحی کردم که بپیچونم. ولی واقعیت تلخ بهتره دیگه... :)
- هیژده
- اینقد کفی ماشین تمیز شده. برق میزنه بخدا :)
- هیژده
- جان
- جرت میدم!
در بسته شد و بدمست منو با ترسهام تنها گذاشت.


امضا: 18 پس از دومین خاطره ی تلخ تکراریش
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱

نظرات  (۲۴)

اره، نوشابه ام خوب برق مینداره،
منصور خان بود دیگه!؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خود ناکسش بود

من فقط گفتم جرت میدم؟! فقط...
چرا دقیقا همون دیالوگارو نمیزاری بی شرفِ بی همه چیز؟!
چقد نقشه داشتم واسه اون شیشه، دارم براااات هیژده جان!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اینجا خانواده رد میشه عزیزم
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــزیزم
بدمست جووونم :|

و این نگاه گربه ی شرک وار است که می بینید:
:


دلت سوخت مگه نه؟
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۴ خانم سربه هوا
ها ها ها  :)))))

من این موفقیتو در جهت سرویس کردن دهن بدمست بهت تبریک میگم باشد که ما هم به این جایگاه رفیع برسیم :دی
واقعا تشخیص ندادی از تو بعیده ، هر جوری که فکر میکنم نمیشه آخه :دیی خخخخ 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی شبیه بخدا
:|
نوش ماشینت:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اصن از اون روز به بعد هی تلو تلو میخوره
هرکی هم بوق میزنه میگم چیزی بش نگید. مسته!
:)
سوالای خوبی مطرح کردی!
حفظشون کردم که بعد تزشون استفاده کنم یه روزی!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بستگی به طرفت هم داره
همه جا جواب نمیده ها
وای هیژده:))) 
واای :)) 
قیافه ی بدمست در اون زمان دیدنی بوده:)) 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اصلن هم دیدنی نیس
اصصصصصصصصصصصصصصصصصلن
ب میمنت و مبارکی حالا سیامک تمیز بشه بعد سالها همه چی فدا سرت..والاع
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خداشاهده که کلش رو گند گرفته و فقط زیر پایی سمت شاگرد برق میزنه
ای جانم به این خاطره تلخ ..
:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا تلخه :)
هیچی ... من فقط قیافه ات ؛ وقتی اون مثلا اب رو ریختی روی کفی های سیامک و بوش بلند شد رو تصور می کنم و از صحنه خارج می شم :دی.


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی صحنه خنده داری بود
مخلوطی از بهت - خنده و ترس :))
فکرت مشغوله
میفهمم

یه بار تو یه خورشت به جای شیوید نعنا ریختم ، افتضاح شد غذا همشو ریختم. همین حس الانتو داشتم، هنوزم داداشم مسخره م میکنه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
والا!
اینو به بدمست بگو
فکرم مشغوله بدمست جان
میفهمی؟
مشغول
یعنی دقیقا از اون آدمایی هستی که سالی یه بار یه کاری میکنن بعد باید بهشون گفت تو کاری نکن لطفا. تو دست به چیزی نذار خواهشا.تو رنگشو کفشو بوشو هر چیزی که نشون بده اب نیس.ندیدی واقعا؟ ودکا نبوده که سفید باشه :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دقیقا از همونا ام
:)
والا خیلی شبیه آب بود
تو شیشه آب معدنی بود :|
:))))))))))
تو شیشه چی بوده؟:-
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آب دیگه!
=)))))
پیشنهاد من به شما: از مرز خارج شو :دی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مشکل اینجاس که تنها جایی که رام میدن افغانستانه
ترجیح میدم به دست بدمست به هلاکت برسم :)
الان اتفاقی اومدم دیدم هستی داری کامنتا رو تایید میکنی ، مث کسی که یهو یه مدیر کل رو که سرش شلوغه یه جایی گیر میاره. گرچه تو مدیر کل نیستی.
حالا بعد اینهمه شاخ و شونه یه دعوایی چیزی که ببینیم کیف کنیم :دییی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خاتون
راضی ام ازتا
اصن بی دلیل راضی ام ازت
اصن ناجور

من که گفتم بخاطر اینکارت خیلی وقته ازت راضیم. 
دهن سرویس کن :دییی
تو وب بدمست هم گفتم! دمت گرممم :))) خخخخ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام سوال متعجبیان!
وبلاگت هم مث اسمته :)
من با گوشی میام خدایی چقد سخته با گوشی نظر گذاشتن 
منم همینجوری اعتراف میکنم گندایی ک زدم به ماشین اتاق یا وسایل داداشم. البته من بهش میگم بره تو اتاقش درو روش قفل میکنم و اعتراف میکنم:) لازم به ذکره ک بگم در اتاق خودم بخاطر این اعترافات الان کامل بسته نمیشه بسکه لگدو مشت خورده:))))
درباره پست بالا به شدت با نیمه ی اخر جنله پایانی موافقم :(
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آخـــــــــــــــــــــی
واقعا با گوشی نظر گذاشتن خیلی سخته
قبول دارم
واقعا ممنونم ازت :)
گناه داشته چرا اذیتش کردی؟؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو چشای من نیگا کن و دوباره بگو که بدمست گناه داشت!
:)
مدیونید فک کنید من داشتم فک میکردم چرا سیامک کفی داره!!!!!!
وبعد به یه نتیجه ی فول خلاقانه رسیدم که سیامک یه آدم معلوله که شما با اون بطری کفی های کفشِ پاهای مصنوعیشو شستید!!!!!
وتازه کلی هم گفتم چه آدم ِ خوبی 
وبعد متوجه شدم سیامک ماشینه:)))
اصن یه وضی 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ینی تو واقعا نمیدونستی سیامک ماشینه؟
سیامکو همه میشناسن
مثلا سیامک عباسی! پراید وانته
یا سیامک انصاری/ هیلمنه
یا سیامک هیژده
همه سیامک ها ماشینن :)
یه چیزی بگم؟یه بار سیزده به در رفتیم پارک با فامیلامون.من اومدم فرز بازی دربیارم قلیون درست کنم.همه شیشه آب معدنی رو!!! خالی کردم تو تنگ قلیون.چاق نمیشد لامصب.تازه بو تنباکو آلبالوی گندیده میداد :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه تِر باحالی!
اینو تجربه نکردم
خیلی خوب بود :)
منم مثل ِ میم داشتم فکر میکردم کفی دقیقا به کجا مربوط میشه که تو داشتی کفی های سیامک که رفیقته رو میشستی ؟!!!
 :||||
ماها باید بریم خارج 
حروم شد قابلیت هامون اینجا 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شما خارج برین، خارج کجا بره؟!
:)
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۴:۰۲ اسی بولیده

ای خدا اینجا کجاست؟؟؟

اینا کین؟؟ چی میگن؟؟

باااااااور کن اینجوریشو ندیده بودم:|||

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
زیارت قبول :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">